Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Отговори
irationalism
Мнения: 2
Регистриран: 14 юни 2019 11:33
Репутация: 0
Местоположение: Sofia
Автомобил: Toyota Corolla

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Мнение от irationalism » 14 юни 2019 11:49

Здравейте, закупих корола 2008 на доказани 53000 км като предишния собственик я е купилa от тойота България клон от Варна. Бившият собственик е жена, която уж е извършвала необходимата профилактика в сервиците на Тойота. Когато я взех имаше проблем при тръгване като подобно на износен съединител. Реших, че не съм свикнал с чувствителността на газта и спецификата на колата но уви. В един сервиз ми казаха, че е вероятно е съединител и евентуално скоростна кутия, в което имаше доста логика. Днес бях при Тойота като ми казаха, че след като съм я паркирал за 20 м до въпросното помещение за диагностика е "излязла от движение" (20 м). Заяви ми се че трябва да бъде сменена или ремонтирана скоростна кутия, съединител, маховик и настройка на електрониката за прекрасната цена от приблизително 6000 лв. Въпросите ми от вашият опит са следните:
1. Възможно ли е проблемът да бъде само в съединителя и да не се налагат допълнителните лупинги?
2. Тази цена реална ли е и, има ли други алтернативи за ремонт на този проблем разплични от Тойота България?

Потребителски аватар
mfandakov
Мнения: 964
Регистриран: 20 апр 2015 21:00
Репутация: 151
Местоположение: Кричим

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Мнение от mfandakov » 14 юни 2019 12:59

Така е в тези сервизи,сменя се всичко и се решава проблема.Наистина добър вариант,ако самата кола не струваше толкова.Винаги можеш да намериш и алтернатива,...започни с диагностиката.Искай листа от диагностиката.
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!

Потребителски аватар
ufer
Мнения: 538
Регистриран: 12 ное 2010 10:35
Репутация: 47
Местоположение: Бургас

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Мнение от ufer » 14 юни 2019 13:55

Не случайно някои хора казват, че в големите сервизи режат главата през кръста... И аз взех да употребявам този лаф. Отделно от това не вярвам на "доказани км" и "сервизна профилактика ". Виж другото може да е вярно - при жена собственик почти задължително съединителят е заминал... А бе я се обади на мехаННика. Това момче явно се е доказало! Аз съм купувал някои части от него и ако някога ми се наложи да ремонтирам нещо, с което не мога да се справя сам, бих му закарал колата от другия край на БГ или бих го докарал до плажа в Бургас, стига да иска, де... :thumbsup:

Оги
Мнения: 812
Регистриран: 09 юли 2012 14:32
Репутация: 90
Местоположение: Пазарджик

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Мнение от Оги » 14 юни 2019 15:27

irationalism написа:
14 юни 2019 11:49
... имаше проблем при тръгване като подобно на износен съединител...
Аз не разбрах това. Ако съединителя е свършил мотора се форсира, а колата не върви. В почти всеки сервиз може да се смени съединител. Всъщност какво се случва, обясни по-подробно какво прави че си небедил съединителя и я караш по сервизи...
Toyota Corolla E11 98г 1,3-86 кс; Yaris SCP90 2008 1,3-87 кс; Auris E15 2012г 1,33-99 кс + 1 Peugeot за спорта.

Потребителски аватар
ppeneva
Мнения: 66
Регистриран: 02 яну 2019 10:33
Репутация: 3
Местоположение: София
Автомобил: Corolla Hatch 2005 1.4 D4D MMT

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Мнение от ppeneva » 14 юни 2019 15:48

Най-добре разгледай тази тема - viewtopic.php?f=24&t=6317&start=720

Mishomax1
Мнения: 11
Регистриран: 13 юни 2019 08:43
Репутация: 2
Местоположение: София
Автомобил: Corolla 1.4 d4d mmt, 2006

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Мнение от Mishomax1 » 14 юни 2019 16:53

ufer написа:
14 юни 2019 13:55
Не случайно някои хора казват, че в големите сервизи режат главата през кръста... И аз взех да употребявам този лаф. Отделно от това не вярвам на "доказани км" и "сервизна профилактика ". Виж другото може да е вярно - при жена собственик почти задължително съединителят е заминал... А бе я се обади на мехаННика. Това момче явно се е доказало!
Здравейте,
може ли телефон на мехаННика ако го имате, на ЛС

Потребителски аватар
biro
Мнения: 1009
Регистриран: 31 мар 2013 11:21
Репутация: 138
Местоположение: Русе

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Мнение от biro » 14 юни 2019 18:37

Тая корола е карана по 4800км на година и е за смяна на съединител или ремонт на скорости?
Е не!
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017

Потребителски аватар
mfandakov
Мнения: 964
Регистриран: 20 апр 2015 21:00
Репутация: 151
Местоположение: Кричим

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Мнение от mfandakov » 14 юни 2019 19:11

Ремонт на скорости,,,, едва ли.
Обаче за съединителя има шанс да е за смяна. Не че феродото е отишло а по друга причина. :thumbsup: Напълно вероятно е...
Обаче така от разстояние всичко си е "фърляне" на боб tooth.gif
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!

irationalism
Мнения: 2
Регистриран: 14 юни 2019 11:33
Репутация: 0
Местоположение: Sofia
Автомобил: Toyota Corolla

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Мнение от irationalism » 16 юни 2019 12:40

Оги написа:
14 юни 2019 15:27
Всъщност какво се случва, обясни по-подробно какво прави че си небедил съединителя и я караш по сервизи...
При потегляне, ако постепенно и плавно се подаде газ, без значение дали е на автоматична или ръчна, колата запчва да се клати подобно на прекалено ниски обороти на по висока скорост. Има начин този симптом да се облекчи, като първоначално се даде много повече мощност и в точно определен момент се отпусне газта рязко. При ръчно симптома е по-слабо уловим. Допълнително когато ми се наложи да форсирам колата има забавяне между форсирането на двигателя и реалното увеличение на скоростта. Също така между първа и втора скорост се чува от време на време смяна на скорости с удар. Не знам как е при ММТ кутията, но когато е на автоматична скорост, колата не се застопорява на място а все едно е в неутрална - тоест ако има наклон колата си движи като се е едно не е на скрост.

Потребителски аватар
mfandakov
Мнения: 964
Регистриран: 20 апр 2015 21:00
Репутация: 151
Местоположение: Кричим

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Мнение от mfandakov » 16 юни 2019 12:46

irationalism написа:
16 юни 2019 12:40
Също така между първа и втора скорост се чува от време на време смяна на скорости с удар
Пробвай с една инициализация,
irationalism написа:
16 юни 2019 12:40
тоест ако има наклон колата си движи като се е едно не е на скрост.
Ами типично за ММТ,няма спасение. :thumbsup:
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!

Petar555
Мнения: 134
Регистриран: 12 юли 2009 22:04
Репутация: 10
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Мнение от Petar555 » 16 юни 2019 20:23

irationalism написа:
16 юни 2019 12:40
При потегляне, ако постепенно и плавно се подаде газ, без значение дали е на автоматична или ръчна, колата запчва да се клати подобно на прекалено ниски обороти на по висока скорост. Има начин този симптом да се облекчи, като първоначално се даде много повече мощност и в точно определен момент се отпусне газта рязко. При ръчно симптома е по-слабо уловим. Допълнително когато ми се наложи да форсирам колата има забавяне между форсирането на двигателя и реалното увеличение на скоростта. Също така между първа и втора скорост се чува от време на време смяна на скорости с удар. Не знам как е при ММТ кутията, но когато е на автоматична скорост, колата не се застопорява на място а все едно е в неутрална - тоест ако има наклон колата си движи като се е едно не е на скрост.
Ако си София мога да ти направя диагностика на ММТ-то.
Ако искаш пиши на лични за да ти дам телефона си.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта