Corolla E15 1.6 Valvematic 132HP 2009 - проблем
Публикувано на: 11 Юни 2019 21:24
Здравейте съфорумци, от скоро съм собственик на Corolla E15 1.6 Valvematic 132HP 6- ръчна степенна скоростна кутия 2009-2010.
Автомобила е с история и обслужван в Тойота и уж на реални 80 000 км. Имам съмнения за няколко проблема и ще бъда благодарен за малко помощ:
1. след запалване и около 10 минути работа на двигателя започва да се чува шум наподобяващ тракане, чукане, шум различен от стандартното звучене на инжекторите. Тракането се чува много отчетливо вътре в купето и основно до 1000-1200 оборота и работа на място. След консултация в Тойота сервиз, където чуха различното звученен на двигателя свалиха ремъка за да проверят дали е нещо по периферията, но тракането(чукането) си остана. Подменихме маслото, което уж беше на 12 000 км (при предвиден пробег от 15000) и сложихме ново масло 5х30. Тракането освен че не изчезна стана по отчетливо и постоянно. От сервиза ме увереха, че ако има проблем ще трябва да се отваря двигателя.
2. След посещението в Тойота най-вероятно заради свалянето на ремъка, сега при първото палена на двигателя ремъка свири (вие) за няколко секунди. Отделно от към купето се чува постоянен лек глух шум от работата на ролки ремък или нещо в тази зона.
3. При каране на павета или неравности тропа като каруца и при натискане на сприрачката - "заспива".
Препоръчайте ми свестен майстор от Пловдив или Пазарджик към който да се обърна за консултация и ремонт, ако се налага.
Предварително Благодаря.
Автомобила е с история и обслужван в Тойота и уж на реални 80 000 км. Имам съмнения за няколко проблема и ще бъда благодарен за малко помощ:
1. след запалване и около 10 минути работа на двигателя започва да се чува шум наподобяващ тракане, чукане, шум различен от стандартното звучене на инжекторите. Тракането се чува много отчетливо вътре в купето и основно до 1000-1200 оборота и работа на място. След консултация в Тойота сервиз, където чуха различното звученен на двигателя свалиха ремъка за да проверят дали е нещо по периферията, но тракането(чукането) си остана. Подменихме маслото, което уж беше на 12 000 км (при предвиден пробег от 15000) и сложихме ново масло 5х30. Тракането освен че не изчезна стана по отчетливо и постоянно. От сервиза ме увереха, че ако има проблем ще трябва да се отваря двигателя.
2. След посещението в Тойота най-вероятно заради свалянето на ремъка, сега при първото палена на двигателя ремъка свири (вие) за няколко секунди. Отделно от към купето се чува постоянен лек глух шум от работата на ролки ремък или нещо в тази зона.
3. При каране на павета или неравности тропа като каруца и при натискане на сприрачката - "заспива".
Препоръчайте ми свестен майстор от Пловдив или Пазарджик към който да се обърна за консултация и ремонт, ако се налага.
Предварително Благодаря.