Ще има! Както са построили хиляди бензиностанции, така ща построят и водородостанции.
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
- Kiki
- Мнения: 8210
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- slowtraveler
- Мнения: 4927
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Да бе - при нас ще стане веднага след построяване на АМ Хемус
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Filbor
- Мнения: 1055
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 5 пъти
- Получена благодарност: 23 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
А ето и "убиеца" на сегашните батерии и то, от 2021-ва:
Пробег с едно зареждане 500 км. Презареждане за 10 минути, и т. н. ...
https://asia.nikkei.com/Business/Techno ... 2021-debut
Пробег с едно зареждане 500 км. Презареждане за 10 минути, и т. н. ...
https://asia.nikkei.com/Business/Techno ... 2021-debut
- ToyotaPassion
- Мнения: 226
- Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
- Местоположение: София
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
В добавка към статията и видео, анализиращо информацията:
- slowtraveler
- Мнения: 4927
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Дано стане, но ми се струва, че реално скокът няма да е с литиеви батерии..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- liav_dolen_(no)pedal
- Мнения: 248
- Регистриран на: 31 Окт 2015 01:58
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 2 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Toyota Corolla E11 05.10.2001 SEDAN 110 кс/81 kW + Toyota Corolla E181 21.02.2017 SEDAN 132 кс/98 kW
Engine: 3ZZ-FE 1600CC 16-VALVE
Engine oil: Pentosin Pentosynth HC 5W-40 --> RAVENOL VST USVO SAE 5W-40 ---> ROWE HIGHTEC SYNT RSi SAE 5W-40 HC
Engine: 3ZZ-FE 1600CC 16-VALVE
Engine oil: Pentosin Pentosynth HC 5W-40 --> RAVENOL VST USVO SAE 5W-40 ---> ROWE HIGHTEC SYNT RSi SAE 5W-40 HC
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
- Местоположение: София
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Коментарите отдолу къртят.
И като се замисля, най-вероятно повечето не карат нещо на нивото и на старата ми 19 годишна Превия... Нито следващите 20 години ще си купят електричка... Всъщност (и аз съм така) повечето и в Спарк на са сядали... Смятат от резервоар до резервоар колко е изпърдял дизеляка на вагина тройката им и разсъждават за прогреса...
И като се замисля, най-вероятно повечето не карат нещо на нивото и на старата ми 19 годишна Превия... Нито следващите 20 години ще си купят електричка... Всъщност (и аз съм така) повечето и в Спарк на са сядали... Смятат от резервоар до резервоар колко е изпърдял дизеляка на вагина тройката им и разсъждават за прогреса...
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
-
- Мнения: 4926
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 76 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Май не сте чели статията, а само коментарите.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
- Местоположение: София
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
В смисъл? Прочетох я, прочетох и всички коментари. Я да видим сега кой е прочел статията без коментарите
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
-
- Мнения: 4926
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 76 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Вярно, че не съм чел коментарите. Не ми e интересно, да чета коментари под подобни статии
Но ми е интересно - кой има и ще има „по-голям въглероден отпечатък”. Този, който ползва от 20 години дизелов голф, не обременен с разни системи вграждани за покриване на т. н. евростандарти и поради това икономичен. Или този, който е заменил преди дни тригодишния си хибриден лексус rx на тритонна тесла модел y - за да е "по-екологосъобразен". Кой има повече основания, да коментира абсурдите засегнати в статията.
Но ми е интересно - кой има и ще има „по-голям въглероден отпечатък”. Този, който ползва от 20 години дизелов голф, не обременен с разни системи вграждани за покриване на т. н. евростандарти и поради това икономичен. Или този, който е заменил преди дни тригодишния си хибриден лексус rx на тритонна тесла модел y - за да е "по-екологосъобразен". Кой има повече основания, да коментира абсурдите засегнати в статията.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
- Местоположение: София
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Така и предположих по реакцията
Винаги давам за пример Тойота (и други японски компании) като започнат да ми говорят за революцията на Мъск, за електрическите коли, за екология... И аз съм фен на електричките, готино се карат в града, да му се невиди, но не и с акумулатори. Не и на вманиачаването по Мъск, когото не мога да понасям.
Пристрастен съм към развойната дейност на япончетата, в частност на Тойота и всеки път ми става хубаво, когато натрият носа на папагалстващите това, което им е спуснато като правилно за харесване, без замисляне за реалността и същността на нещата.
Като цяло залагам на водорода, тъй като е переспектива не само в автомобилостроенето, дори там най-малко. Но едно адекватно използване, производство и разпространение на водорода, което е неминуемо, ще завърти за пореден път концепциите при автомобилите и това е толкова видно и толкова близко, че не разбирам защо, поме видимо, не се работи масово по това, ами се бълват акумулиращи търкала...
Винаги давам за пример Тойота (и други японски компании) като започнат да ми говорят за революцията на Мъск, за електрическите коли, за екология... И аз съм фен на електричките, готино се карат в града, да му се невиди, но не и с акумулатори. Не и на вманиачаването по Мъск, когото не мога да понасям.
Пристрастен съм към развойната дейност на япончетата, в частност на Тойота и всеки път ми става хубаво, когато натрият носа на папагалстващите това, което им е спуснато като правилно за харесване, без замисляне за реалността и същността на нещата.
Като цяло залагам на водорода, тъй като е переспектива не само в автомобилостроенето, дори там най-малко. Но едно адекватно използване, производство и разпространение на водорода, което е неминуемо, ще завърти за пореден път концепциите при автомобилите и това е толкова видно и толкова близко, че не разбирам защо, поме видимо, не се работи масово по това, ами се бълват акумулиращи търкала...
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
-
- Мнения: 4926
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 76 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Но водорода е значително по-скъп за производство от ел енергията (по сегашните технологии за производство). А същевременно ефективността му (КПД на горивната клетка например) при използване е по-ниска от колкото съхранението на ел енергия в батерия. Също труден за съхраняване, скъпо. Не мисля, че може да се приеме, като сериозен конкурент на ел енергията (по сегашните технологии на производство).
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
- Местоположение: София
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Пропускаш тъния момент, че сага имаме соларни и вятърни централи, имащи способността да работят най-вече когато няма нужда от тях, Не знам нарочно ли го правят, ама на А енергията, произведена от тях няма как да се акумулира. Освен във водород. По начин 100% екологичен, а цената е относителна. При ВЕИ все някой плаща дори и само съществуването им, без да работят. Тоест неефективното и скъпото е да не работят. Тук вече нещата стават сложни, защото трябва политиката и частния бизнес да вървят ръка за ръка.... А ето какво става у нас и какви са намесени:
https://www.segabg.com/hot/category-eco ... o-vodoroda
https://www.segabg.com/hot/category-eco ... o-vodoroda
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
- Местоположение: София
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Сега се усещам, че Тойода пропуска още нещо в изказването си-японското правителство залага на водорода и имаше някакви планове, не помня дословно, в най-близко бъдеще енергията на максимален брой домакинства да идва от водородни клетки по къщите. С всичките им плюсове. Което неминуемо означава основно водородни електрички, нещо, което на изток си работи от години. Поне при автобусите на макс и в по-малка степен при леките коли.
Та бъдещето на електричките ще е интересно... Иначе е ясно, че ДВГ не теябва да изчезват. Всички сме чели или гледали фантастики, в които в едно екологично, безшумно и дори хвърчащо общество някакъв ренегат, обикновенно в главната роля, вади или мотоциклет или някой V8, и двете ревящи и отива да бори това, което не е наред в едно такова общество. И обикновено това, което не е на ред много не е на ред
Та бъдещето на електричките ще е интересно... Иначе е ясно, че ДВГ не теябва да изчезват. Всички сме чели или гледали фантастики, в които в едно екологично, безшумно и дори хвърчащо общество някакъв ренегат, обикновенно в главната роля, вади или мотоциклет или някой V8, и двете ревящи и отива да бори това, което не е наред в едно такова общество. И обикновено това, което не е на ред много не е на ред
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
-
- Мнения: 4926
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 76 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Как да произвеждаме водорода от ВЕИ? Каква е ефективността им? А цената им. И в резултат - каква ще е цената на този водород. Как ще се съхранява и разпределя, каква ще е цената на това. Горивните клетки - също далеч не са евтини (и за ефективността им - се опитах да спомена).
Лоша практика е да се използват такива фрази - показват опит за манипулация или че сте повярвали в манипулация.
Дали го пропуска или го смята за толкова абсурдно, че не си заслужава дори да го споменава.bigchicken написа: ↑21 Дек 2020 08:54 Тойода пропуска още нещо в изказването си-японското правителство залага на водорода и имаше някакви планове, не помня дословно, в най-близко бъдеще енергията на максимален брой домакинства да идва от водородни клетки по къщите.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта