D cat- забива като авариен режим, молба за помощ или съвет.
Публикувано на: 22 Май 2019 18:17
Автомобилът е авенсис т25 2ad мотора с 255 000 км., последните и 60 000 са от мен.
През декември 2018 колата, запуши дпф филтъра, и по единично и дифтунгите на дюзите. За Филтъра + изключване на егр се погрижиха момчетата на на бул. европа в София. В следващите дни колата забиваше и оборотите колебаеха по какъв ли да било начин, без никаква закономерност. Последва смяна на Scv клапана. нещата се подобриха, изчезна колебанието и прекъсването на оборотите и се улесни и паленето. Забиването и влизането в авариен режим си остана, и скоро и конете намаляха. Окъсена клетка на акумулатора забави промивката с добавка, и чудо колата угасна и изпъкнаха 2е Дюзи. Едната запушена и една пикаеща. След рециклирането им конете си дойдоха на мястото отново но, си забива и влиза в авариен режим когато си поиска, и след дълго дебнене хванахме алтернатора е виновника, осигурява напрежение понякога и то най вече когато замерваш:). Последва рециклиране, обаче влизането в авариен режим си остана, но вече има някаква закономерност. Влиза само когато е на напълно загрял двигател, ако е включен круиза - угасва лампата и го изключва. Ако шофираш извън градско с над 3000 оборота няма ядове. Като влезе в този режим максималните обороти, които могат да се вдигнат на празен ход са 2820 и няма мощност и индикация за сервизен режим. Ако загасиш за 5секундии запалиш си е нормална и е въпрос време пак да го направи. Последните неща които са направени е почистване на дросела и всмукателните колектори, Няма масло в кулера и тръбите. Но това по никакъв начин не повлия на състоянието и.
Актуатора се движи свободно и след проверка на в различните режими и работа на актуатора, чрез вакума, неоткрих закономерност с аварийния режим. На тс направих записи, но като цяло параметрите не ми говорят много или ми изглеждат нормални но впечатление ми прави че
-AF lambda b1bs -0.998
- AFS VOLTAGE B1S1 - 0.00V .
AF SENSOR LEARNING VALUE - 1.85V
Ако имате подобен опит или знания ще Ви помоля за насока.
През декември 2018 колата, запуши дпф филтъра, и по единично и дифтунгите на дюзите. За Филтъра + изключване на егр се погрижиха момчетата на на бул. европа в София. В следващите дни колата забиваше и оборотите колебаеха по какъв ли да било начин, без никаква закономерност. Последва смяна на Scv клапана. нещата се подобриха, изчезна колебанието и прекъсването на оборотите и се улесни и паленето. Забиването и влизането в авариен режим си остана, и скоро и конете намаляха. Окъсена клетка на акумулатора забави промивката с добавка, и чудо колата угасна и изпъкнаха 2е Дюзи. Едната запушена и една пикаеща. След рециклирането им конете си дойдоха на мястото отново но, си забива и влиза в авариен режим когато си поиска, и след дълго дебнене хванахме алтернатора е виновника, осигурява напрежение понякога и то най вече когато замерваш:). Последва рециклиране, обаче влизането в авариен режим си остана, но вече има някаква закономерност. Влиза само когато е на напълно загрял двигател, ако е включен круиза - угасва лампата и го изключва. Ако шофираш извън градско с над 3000 оборота няма ядове. Като влезе в този режим максималните обороти, които могат да се вдигнат на празен ход са 2820 и няма мощност и индикация за сервизен режим. Ако загасиш за 5секундии запалиш си е нормална и е въпрос време пак да го направи. Последните неща които са направени е почистване на дросела и всмукателните колектори, Няма масло в кулера и тръбите. Но това по никакъв начин не повлия на състоянието и.
Актуатора се движи свободно и след проверка на в различните режими и работа на актуатора, чрез вакума, неоткрих закономерност с аварийния режим. На тс направих записи, но като цяло параметрите не ми говорят много или ми изглеждат нормални но впечатление ми прави че
-AF lambda b1bs -0.998
- AFS VOLTAGE B1S1 - 0.00V .
AF SENSOR LEARNING VALUE - 1.85V
Ако имате подобен опит или знания ще Ви помоля за насока.