Страница 27 от 37

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 13 Апр 2021 13:22
от planetarydrive
Изпитаната във времето техника и особено доказалият надеждност предишен 2.5 мотор, както е при вашия Лексъс IS300h е голямо предимство.
Среден разход Пловдив -София-Пловдив -6.3л магистрала спокойно каране 120-130 км/ч. След това ср.разход за 1200 км падна до 5.2.
От София до Пловдив по Подбалканския път при по-динамично каране показа 4.3л.В града най-често дава 4.3-5.
Пристигнаха 4бр. Г-образни планки за напречни греди за бокс.Възстанових комплекта, който преди беше за Корола.Стъпват на голяма площ и изглеждат сигурни.
Усеща се значително втвърдяване на кормилото при каране в режим спорт.Не съм забелязал разлика м/у еко и нормал.
Много ми липсва оборотомер, както има в повечето хибриди Лексъс, а и Корола.
По повод обсъждане на удобството на седалките на различни модели Тойота,седалките на Камри са ми много удобни.Проба с продължително 5часа седене и каране,мина без никакъв дискомфорт.

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 13 Апр 2021 14:05
от nicktodorov
Лошо значи.
Аз преди да пуснат ъпдейта за Корола бях експериментирал с няколко различни андроида да го подкарам това и с нито един не стана. Просто е умряла технология вече без поддръжка и от страна на производителите на телефони и на разработчиците на приложения...

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 13 Апр 2021 15:28
от dracunculus
Лек оффтопик... Колега planetarydrive, усеща ли се разлика в разхода между еко и нормален режим на Камрито? Питам, защото при моя IS имам чувството, че поради страшната мудност на газта в ЕКО автоматично давам повече газ и в крайна сметка разходът е даже леко по-висок.

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 13 Апр 2021 17:26
от planetarydrive
Да, възможна е такава логика.Поне не вярвам да е по икономичен еко от спорт, ако се контролира прецизно педала.А реакцията и силата в последната трета на газта е еднаква при 3-те режима.

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 13 Апр 2021 17:33
от slowtraveler
Идеята на повечето 'еко' или 'спорт' режими е само да промени кривата на реакция на педала на газта (и на някои автомобили - да промени оборотите на превключване)...
Т.е. при ЕКО - при натискане на 30% от педала, подава сигнал на ДВГ, че иска 20%. При 50% - 30% , ама при 100% = 100%... Което ти позволява по-точно да дозираш газта в 'икономичните' режими...
При спорт - обратното - при натискане 30% то ти подава сигнал за 40% и ти се струва, че автомобилът е много 'рязък' и спортен...
Настъпваш ли я в горните режими - тя е една и съща :)

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 13 Апр 2021 18:37
от dracunculus
Точно така е. В ЕКО газта реагира много по-бавно от в Спорт. И точно това на моменти ме кара да давам повечко газ, мисля. Може би и все още не съм свикнал на колата в града, карам основно магистрала. Интересното е, че четох в немски и английски форуми за Камри и IS300h и други Тойотски хибриди. Твърдят, че освен чувствителността на педала в ЕКО се редуцирала и "подкрепата" на ДВГ от ел. мотора, като по този начин батерията се разрежда по-малко, съответно трябва да се зарежда по-малко от ДВГ и това пестяло гориво. Ще видим. За момента смогвам реален разход 5,4-5,6 в ЕКО-режим в града и междуградско. Не е кой знае колко френоменално, но не го намирам за зле. Ще пробвам и в нормален....

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 13 Апр 2021 20:00
от Mcl
Аз лично ползвам спортния режим, по удобна ми е газта. Минуса е само по твърдия волан но се свиква.

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 14 Апр 2021 09:29
от slowtraveler
dracunculus написа: 13 Апр 2021 18:37 Твърдят, че освен чувствителността на педала...
Напълно е вероятно да са прави - хибридът позволява голяма гъвкавост. Дори на 'обикновените' автомобили също се случва при промяна на режима да променят параметрите на АСК (моменти и обороти на превключване, и условия за 'твърдо зацепване' на трансмисията), което пък променя сериозно усещането на автомобила..
По-големият хибриден Лексъс като му избереш 'Супер-спорт' почва да реди предавките като чиста спортна бензинка дори при намаляване на скоростта. При интензивно спиране се случва да преминава към предходна предавка и на 4х.об/мин - т.е. 'само чуваш (щото за по-'спортно' звучене през високоговорителите чуваш 'спортно' модифицираният двигателен звук в този режим :) ) ДВГ да се върти в диапазона 4-5х.об/мин... В ЕКО режим отдавна да е изгасил ДВГ...

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 21 Апр 2021 14:47
от reluded
Здравейте, изчетох голяма част от темата, тъй като съм в търсене на нов автомобил и Камри ме заинтригува.
Ще се радвам ако получа безпристрастни мнения от хора с опит.

Карам предимно дълги разстояния и приоритетите при избора ми са: комфортна возия и обезшуменост на първо място, надеждност на второ и достатъчно мощност за да не се притеснявам ще мога ли да изпреваря тирът пред мен.
Конкурентите са Супърб и Пасат с адаптивно окачване, но са на по 1-2 години и 20-30 хиляди км. Като сигурен плюс при тях, отчитам комбито и 4х4(макар че не държа на него).
Като сигурен плюс на Камрито, отчитам цената, тоест ще я купя чисто нова.
Има ли колеги, които са се лутали като мен и могат да ми помогнат при избора?

Другите въпроси:
Ще платя колата наведнъж, какви реални отстъпки мога да очаквам за наличен автомобил на склад и от кое представителство да я търся?
Има ли разлики в окачването и обезшумяването при Luxury и Elegance?

Благодаря ви!

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 28 Апр 2021 18:14
от ibrishimov2001
Към reluded:Ако това са ти приоритетите и не държиш на 4х4 Камри-то е твоята кола.Първо новото си е ново.Второ Камри-то по нищо не отстъпва на Пасат-а освен опцията 4х4.Като возия двете коли са сравними,Супърб-а вози по-твърдо.Много е важно да тестваш всички автомобили между които се колебаеш и да вземеш това което ти харесва като го караш.Сега пазара на нови автомобили е много ограничен и от това можеш да се възползваш.Аз така направих.Тествах Е-класа,БМВ 5-ца и Камри в околните на мен градове,а на по далечните писах имейли.Казвах им кола с какви екстри ми трябва и исках да ми кажат каква отстъпка правят.Най-изгодно и практично за мен беше да се спра на Камри-то от Тойота София(ТМ) .Другото което направих е да изгледам много руски и украински клипове в Ютюб-руснаците са безпощадни представяйки различните марки автомобили
Различните нива на Камрито не се различават по окачването.Елеганс и Луксъри се различават по няколко екстри изброени в ценовата листа.

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 01 Май 2021 23:21
от bodlivez
Reluded, здравей, гледай това видео:

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 23 Май 2021 13:54
от MapokaHeTc
planetarydrive написа: 13 Апр 2021 13:22 Пристигнаха 4бр. Г-образни планки за напречни греди за бокс.
Може би е хубаво, да обърнеш внимание, че Camry не позволява бокс на покрива, както и няма теглителна мощ - пише го.

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 23 Май 2021 19:07
от dracunculus
Точно това с бокса ме спря и мене от Камри. Явно има някакви оффлейбъл решения, но леко ме съмнява сигурността на конструкцията, при положение, че си пише, че не може. Не знам

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 24 Май 2021 23:26
от bodlivez
Някой има ли информация дали във фабричното двигателно масло на Camry 2,5-l-VVT-i има добавки, подобряващи разработването на двигателя?

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 26 Май 2021 13:28
от planetarydrive
Нито дума няма в офиц. ръководство на Камри хибрид, на български и англ. 1000стр.за багажник на покрива.Даже има съвет на стр.407, че по-голям бокс на покрива,повишава разхода.Пише,че не се препоръчва теглене и поставяне на теглич.Захващането е от сериозен европейски производител и по каталог за Камри 2018-21г. В тази панлудост обхванала Европа не ми се вярва скоро да се наложи използването му.