Страница 1 от 1
Високо налягане гориво 2.2 d4d 150кс.
Публикувано на: 19 Мар 2019 19:42
от brusnarya
Здравейте колеги. Та по проблема. Държи 450000 налягане . Сменях SCV клапана и датчик за налягането на рейката. Промяна никаква. Дюзите скоро са стендовани и с добри стойности. Малко трудно пали и изпушва бяло докато ги нареди. При тръгване или при подаване на газ по рязко на по ниски обороти чука та се не трае. Който може да дава идеи
Ще съм благодарен.
Високо налягане гориво 2.2 d4d 150кс.
Публикувано на: 19 Мар 2019 19:48
от boyanmt
Добър вечер!
Много озадачаващо налягане?

Има нещо неясно в обяснението..
Високо налягане гориво 2.2 d4d 150кс.
Публикувано на: 19 Мар 2019 20:05
от brusnarya
Кое е неясно . Не го държи константа а играе нагоре-надолу.
Високо налягане гориво 2.2 d4d 150кс.
Публикувано на: 19 Мар 2019 20:31
от Penyo63
Бих проверил дали някъде има лоша или корозирала маса, маса в смисъл кабел.
Високо налягане гориво 2.2 d4d 150кс.
Публикувано на: 19 Мар 2019 20:36
от brusnarya
Благодаря колега. Утре ще се ровя да видя.
Високо налягане гориво 2.2 d4d 150кс.
Публикувано на: 19 Мар 2019 21:21
от memorex
И аз клоня към мнението на Пеньо за проблем в захранването на SCV или Клапана на рейката.Има и още един заподозрян това е ECU(компютъра).
Високо налягане гориво 2.2 d4d 150кс.
Публикувано на: 19 Мар 2019 21:28
от brusnarya
Благодаря. Всяка идея ще се пробва.

Високо налягане гориво 2.2 d4d 150кс.
Публикувано на: 19 Мар 2019 21:51
от jacob12
Колега, виждам, че дишаме един въздух. Първо наляга 450 000 нищо не значи. Това в портокали, банани, какви единици е ? Нормално комън рейл след запалване държи 250-280 или около 450 бара, като по някаква стратегия се скача от едното налягане на другото. Никъде обаче не пише защо. Предполагам, че се изменя при управление на ЕГР-а, но и там стратегията е по карта, която няма кой да я даде. Ясно е само, че на празен ход след около 40 секунди ЕГР се изключва. Така, че ако е 450 бара ( не портокала) е нормално. Изпушването в бяло може да е от преобогатяване, неправилна смес, антифриз в цилиндрите ( стартера върти по бавно тогава). Губи ли антифриз, не губи ли ? Правен ли е тест за СО в антифриза? Възможно е да нямаш кодировки на дюзите в блока на мотора, пак така се държи. Може и корозия по кабелите, влага, зеленясало, чип тунинг. Пробвай и второ мнение, по добре да дадеш 50 лв, отколкото да се луташ. И още по добре дай 100, ама на майстор, отколкото да обикаляш кварталните батки
По принцип основно да заключим: загуба на кодировки на дюзи и антифриз в камерата са над 60-70 % от вероятностите ти
Вероятностите с масите, също са възможни, но захранването на датчика за налягане трябва да е общо и с 1 или 2 други датчици, та ако нямаш проблеми с показанията на другите датчици тук може да е от разширен пин на буксата на датчика ( особено след 50-100 дърпания на кабели и букси) или лошо кримпване на общата връзка на датчиците
Високо налягане гориво 2.2 d4d 150кс.
Публикувано на: 19 Мар 2019 22:20
от brusnarya
Антифриз не губи. А пропушването почна след стендовянето на дюзите. Подавали повече гориво и ги ремонтираха. Поне така казаха. Питах ги дали трябва да се обучат отново дюзите след ремонта-не се налагало. Ако знаете някой добър майстор -кажете. Че почвам да се уморявам. И не са портокали със сигурност.

Високо налягане гориво 2.2 d4d 150кс.
Публикувано на: 19 Мар 2019 22:33
от jacob12
Може да потърсиш Юлиян, Юлския, Юни Ауто до Метро. Има и стенд за дюзи отскоро, пак повтарям - все едно не са кодирани дюзите, това са ти признаците. Основния сервиз на Тойота също би трябвало да са добре. Други също може да предложа, но не са най подходящи за твоя случай. Къде ти стендоваха дюзите- Продан или Узунтонев, Орехчето, Белчев?
Високо налягане гориво 2.2 d4d 150кс.
Публикувано на: 19 Мар 2019 22:40
от brusnarya
Орехчето. Аз работя до метро. Така че Юни ауто ми е близко.
Високо налягане гориво 2.2 d4d 150кс.
Публикувано на: 20 Мар 2019 11:25
от Penyo63
Разбира се че е нормално. Ако беше извън нормата на таблото щеше да свети нещо и да мине в авариен режим. Въпроса е в чукането и в другите неща описани от колегата. Моята логика е такава: Компютара вежда през датчика на кол.вал, че няма необходимото ъглово ускорение и се опитваа да го корегира и компенсира и засега успява щом не минава в авариен режим. Въпроса е защо има другите симптоми. Ами ако са липса на компресия или пък клапани? Защо трябва винаги да са дюзи и регулатора на помпата. И понеже нещата могат да станат дебели затова е хубаво да се изчистят дребните и лесните евентуални причинители. Още повече, че статистиката отчита, че ел инсталацията на клапана е сред честите виновници на тоя род проблеми. Иначе ако чукането е в следстие на бедна горивна смес, нещата не са безопасни за двигателя. Един осцилоскоп би помогнал много повече, от сваляне за пореден път на дюзи.