Страница 1 от 1

Плс инфо от сервиз на Тойота-почистване на дебитомер

Публикувано на: 15 Юли 2007 19:48
от bravooo
Здравейте,

Преди време ми чистиха дебитомера в сервиза на ТМ ауто, след което сякаш хвръкна.

Само не разбрах с какво го почистиха, преди съм пробвал с Brake Cleaner, но ефекта не беше толкоз голям.

Знае ли някой с какво точно се чисти там?
Защо се замърсява, нали въздушният филтър това е ролята !?

Публикувано на: 15 Юли 2007 20:46
от jamie

Публикувано на: 16 Юли 2007 09:38
от the_rider
Абе знае ли някой дали Карината 4A FE има дебитомер, че и на мене ми се струва "спъната" напоследък. unsure.gif

Публикувано на: 18 Юли 2007 09:46
от doc
Като гледам май има,от горната страна над дроселовата клапа в началото на металния колектор за въздух.Центрирана е и са намазани двата винта да не се развиват,иначе се сваля лесно ,но трябва да се нагласи после в същото положение.Не знам възможно ли е да се напръска директно през колектора с удължителя на карб клинъра и така да се чисти без сваляне

Публикувано на: 18 Юли 2007 10:05
от Xeku
Дебитомерът е една клапа в алуминиев корпус, която се намира между въздушния филтър и дроселовата клапа, казва се още AFM. Вчера гледах една Карина II с 4AFE и тя нямаше, не знам как е при Епсилоните. Това, което описва doc е TPS-а, наистина не е добре да се отваря, може само да му се напръска буксата с контактен спрей, а ако се маха трябва да се върне на същата позиция, че ще се разстроят оборотите.

Публикувано на: 18 Юли 2007 14:03
от the_rider
Ааа няаа го барам тоа МАФ. А таквоз железо май няам

Публикувано на: 18 Юли 2007 14:50
от b_d
Не е MAF, а AFM това конкретно. :thumbsup:

Публикувано на: 18 Юли 2007 14:55
от the_rider
хуу де , все-едно няаа го барам wink.gif

Re: Плс инфо от сервиз на Тойота-почистване на дебитомер

Публикувано на: 19 Юли 2007 00:56
от 3ZZ-FE
bravooo написа:Здравейте,

Преди време ми чистиха дебитомера в сервиза на ТМ ауто, след което сякаш хвръкна.

Само не разбрах с какво го почистиха, преди съм пробвал с Brake Cleaner, но ефекта не беше толкоз голям.

Знае ли някой с какво точно се чисти там?
Защо се замърсява, нали въздушният филтър това е ролята !?

=======
Двигател 3ZZFE - Почиства се за 2 мин със течност за почистване на карб. и се подсушава със въздух под налягане (поне аз това видях, когато един приятел го почистваше). резултатът при мен беше, че изчезна периодично появяващата се грешка на EQU-to.

Публикувано на: 12 Юли 2008 22:01
от didak
мога ли да почистя този дебитомер със спрей за почистване? доколкото разбирам това е AFM и не е проблем да се свали и почисти /продуха/, но все пак искам да съм сигурен преди да го сваля. до каква степен мога да го разглобя /ноебходимо ли е да се разглобява или е достатъчно само да се свали?

Публикувано на: 26 Юли 2008 18:46
от didak
Почистих дебитомера със спрей за почистване на карбуратори. Двата датчика бяха обвити като в пашкул с черно наслояване. Доста време беше необходимо докато остане само сребристия цвят на датчиците. Не съм ползвал пряк допир и не съм подсушавал.
Вече 150 км. не ми се е появявал "check engine". Двигателя работи по-добре на ниски обороти и когато е студен.
Преди почистването смених въздушния филтър. Колата е на 100 000 км., но само 10 000 са мои, така че не съм сигурен дали дебитомера се е замърсил заради нередовна смяна на въздушния филтър или просто километрите си казват думата.

Публикувано на: 28 Юли 2008 15:19
от KingSteve
Относно кой мотор има AMF .. от това, което четох по чуждите форуми стана ясно, че двигателите които са снабдени с Minimal Air Pressure sensor (MAP), какъвто е и моя, нямат AMF. Поправете ме ако бъркам.