Страница 2 от 2

Тойота РАВ 4 2005, дизел, не пали при топъл двигател

Публикувано на: 21 Мар 2019 17:34
от veso_hds
От Яни Петров(който за съжаление вече не влиза във форума) съм запомнил едно нещо: когато колата пали трудно студена(при изправен акумулатор),обичайният заподозрян е стартерът.Когато пали трудно при топъл двигател-първо се започва от дюзите.Последното го изпитах на гърба си миналата година.При мен се оказа трета дюза.След рециклирането и всичко си дойде на мястото.Колегата Jivkovich7737 е имал проблеми с акумулатора,които не спомена в постовете си.Затова и почнаха всякакви догадки,като датчик колянов вал,налягане в рейла и т.н.

Тойота РАВ 4 2005, дизел, не пали при топъл двигател

Публикувано на: 08 Фев 2023 00:40
от ELSPEED84
sleep.gif 100% датчик коляно вал като загрее бобината на сензора отваря не пали скоро хич няма да пали над 95% повреда хич не пали

Тойота РАВ 4 2005, дизел, не пали при топъл двигател

Публикувано на: 03 Фев 2024 08:07
от emilspiv
Аз го иам същия проблем , кякои ми каза че причината загуба на вакум

Тойота РАВ 4 2005, дизел, не пали при топъл двигател

Публикувано на: 03 Фев 2024 10:55
от VladimirK
Почва се с най-лесно и елементарното в сравнение с горните предложения. Споделям личен опит. Имах същия проблем и започнах от стартера. Оказаха се точно това. Износени втулки, в следствие на което при загряване след това не позволяват стартера да завърти както трябва. Колата се опитваше да запали, но се чува звук все едно двигателя ще падне. След смяна на стартера никакъв проблем. Стария го рециклира и ми е резерва. Сложих нов полски и вече шеста година няма проблем. Работата по смяната му е за един час. В този смисъл нищо, че е събота има сервизи за стартери, които работят до обяд и при които може да проверите като сложите рециклиран стартер да покарате половин час с него и да се види дали след това при достатъчно загрял двигател соли ще прави проблем.