Страница 2 от 3

Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Публикувано на: 24 Фев 2019 16:46
от mfandakov
Аз бих направил нов тест през Техстрийма на педала на газта. :thumbsup:

Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Публикувано на: 24 Фев 2019 21:46
от todorakis
mfandakov написа: 24 Фев 2019 16:46 Аз бих направил нов тест през Техстрийма на педала на газта. :thumbsup:
Колега, дай жокер, къде и какво да гледам. И какви стойности да търся?

Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Публикувано на: 25 Фев 2019 08:04
от mfandakov
На един от листовете педала е с около 50% по на долу от съседния.С програмата в движение направи живи данни,и на место гледай параметрите на педала.

Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Публикувано на: 25 Фев 2019 08:22
от todorakis
Не знам дали това не е в момента на светването на лампите на таблото, влизане в авариен режим и връщане на газта от моя страна.

Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Публикувано на: 25 Фев 2019 08:25
от mfandakov
Не можеш да реагираш на милисекунди,но знаели човек може и да го е записало.

Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Публикувано на: 25 Фев 2019 10:01
от DeXa
Здравей,
Проблема ти няма много общо с ръчната и VDC, а с управлението на дюзите или самите те. Слагам ти 2 картинки:
За грешката C1201 - това е нормално да я има, като измяка нещо ECU-то на мотора, VDC и други зависими на него системи спирaт.
C1201.PNG
C1201.PNG (12.6 KiB) Преглеждано 4605 пъти
P062D - е тука е проблема, по-точно в "Injector Driver (EDU)". Ето описанието на trip лгоиката:
P062D.PNG
P062D.PNG (56.89 KiB) Преглеждано 4605 пъти
В PDF-ите е описанието и "официалната" процедура за диагностициране на проблема. Не гледай, че е за RAV4, само виж с кой мотор си 2AD-FHV или 2AD-FTV и после гледай в правилния файл. На мен лично ми прилича на лоша връзка някъде по куплунгите, ама пък казваш, че си ги гледал.

Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Публикувано на: 25 Фев 2019 10:04
от DeXa
mfandakov написа: 25 Фев 2019 08:04 На един от листовете педала е с около 50% по на долу от съседния.С програмата в движение направи живи данни,и на место гледай параметрите на педала.
Това пък къде го видя?

Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Публикувано на: 25 Фев 2019 15:35
от todorakis
Не знам, дали това е тест, но реалните данни на педала за газта са това. Ненатиснат и напълно натиснат педал. Усещам рядко едно прекъсване за момент, което прекъсване караше таблото да светне и колата влиза в авариен режим, но сега не индикира на таблото, каквото и да било. Може би защото не съм трил грешката, а тя си стои запаметена. Прави го само при ускорение и на загрял мотор.
Благодаря за файла. Изчетох го ( с 2AD-FTV съм), но в домашни условия няма да стане. Разцъках целия Техстрийм отново, но си трябва опитен човек да разчете данните, за да локализира проблема. Утре съм записал пак час в Тойота, като този път freezе farme е наличен и да видим, дали ще могат да помогнат.
Благодаря на всички отзовали се.

Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Публикувано на: 25 Фев 2019 16:29
от DeXa
Ако си прочел файла, ще ти е ясно, че с диагностика през тех стийм, няма да стане само. Там няма да видиш нищо по темата. Потърси калпава връзка някъде или дала фира дюза.

Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Публикувано на: 26 Фев 2019 00:25
от todorakis
Съгласен съм, но и в домашни условия трудно се диагностицира подобен проблем. Почистих още няколко букси днес, свързани с горивната система. Грешката не съм я пипал, стои си в паметта. Колата си върви нормално, няма индикация на таблото. Утре ще видя, какво ще кажат в Тойота, като прочетат freeze frame.

Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Публикувано на: 26 Фев 2019 19:52
от todorakis
Така, да ъпдейтна темата след диагностиката в Тойота. Може на някой някога да му е полезна.
Говорих с диагностика и общо взето нещата по неговите думи клонят към проблем с EDU. Не е на 100% сигурно, но практиката казвала това, по негови думи. Посъветва ме да намеря друг модул, с който да покарам известно време, за да се установи дали на 100% е от него. Как ще стане тази гимнастика, не знам. От морга едва ли ще се навие някой, евентуално да го върна, ако дава същата грешка. Тъй като не знаех, къде точно се намира и днес ми го показаха, успях да го сваля и да напръскам всички куплунги с контактен спрей, общо са 4 на брой. Закачих я към техстрийма и изчистих грешките. Сега ще карам така, като елиминирам проблем с лоши връзки. Светне ли пак, работата е ясена.

Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Публикувано на: 20 Ное 2019 09:23
от Chochkobg
Здравей колега todorakis,
Аз имам същите проблеми и симптоми , както при теб. Другата седмица имам записан час за диагностика в Тойота Тиксим - Пловдив. Не знам какво да очаквам.
При теб как се развиха нещата?

Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Публикувано на: 20 Ное 2019 11:18
от rumenmitev
Здравейте,
При мен се получаваше същото, при ускорение започна да генерира същата грешка. Първото нещо, което направих беше да проверим кабелите и контакта на първа дюза. Една седмица след това нямаше проблем, но след това отново генерира същата грешка. Казаха ми, че ако зачести генерирането на грешката, да се провери и евентуално да се рециклира дюзата. След около 2, 3 седмици, както си карах по магистралата колата почна да придърпва и спрях. Оказа се, че на въпросната първа дюза е опуснала дифтунката и замириса яко на изгорели газове. Добрах се до вкъщи. Ходих на майстор, който смени дифтунгите на вс. дюзи, като ги и почистиха. След въпросната процедура, бях на диагностика в ТОЙОТА и всичко бе в норма. При мен има следи да е пипано по блока за управление на дюзите, така е внесена от Германия. Вече един месец я карам и нямам проблем. Така, че провери дали не изпуска дюзата!
Поздрави!

Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Публикувано на: 21 Ное 2019 12:59
от Chochkobg
Здравейте,
Много благодаря. Ще проверя дали не изпуска отнякъде.
Хубав ден.

Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Публикувано на: 23 Ное 2019 07:49
от todorakis
P062D + С1201 инфикира за електрически проблем в EDU модула или 1-ва дюза. Chochkobg, няма абсолютно никакъв смисъл да ходиш в Тойота Пловдив. Мега зле са там по мое мнение и то още отпреди 10-ина години, когато карах служебни Тойоти и се обслужваха при тях. Ако искаш добра диагностика иди в Пазарджик. Това което мога аз да ти кажа е на първо време да се разменят местата на 1- ва и 4-та дюза, като по този начин да се установи дали проблема е дюза или EDU. Ако след размяната на местата им вторичната грешка се промени на С1204 значи е дюза. Ако се запази C1201- EDU. Доколкото търсих EDU в БГ не се ремонтира. В ebay има да се продават доста и цената варира, но е около 400лв.
Това е от мен.