Страница 1 от 1

Търся колега с D-CAT (2005 - 2006 г.) от Пловдив.

Публикувано на: 17 Яну 2019 21:07
от Forsaken
Здравейте!
От доста време се боря с един проблем - вибрации между 1800 и 2500 оборота при плавно ускорение, и за сега удрям на камък. След смяна на 2 дюзи и доста чесане по главата, предположенията взеха да ескалират от вътрешно каре, през демпфер, съединител, клапан на високото налягане, дебитомер та до тампон на двигателя. На диагностиката няма грешки. В сервиза на Тойота предлагат подмяна на съмнителните части, но това за мен е абсурден вариант - да дам 300 лева за клапан, само за пробата, няма да стане!
Надеждата ми е да намеря колега със същият двигател, който е склонен да разменим дебитомер и клапан за високото налягане, за да изключа тези възможности. Подмяната е бърза и безболезнена и може да стане навсякъде. Ако някой има идеи - моля да ги сподели. Ако Ви трябват още подробности - питайте.

0888 669456 - Ангел

Поздрави!

Търся колега с D-CAT (2005 - 2006 г.) от Пловдив.

Публикувано на: 20 Фев 2019 22:15
от Jorotrn
Здравей Forsaken, аз имах почти същия проблем с моята кола Avensis t27 2.2 d4d. Всичко се оправи след почистване на егр клапана, всъщност самия клапан не беше много мръсен, но дупката на колектора беше почти на изцяло запушена.

Търся колега с D-CAT (2005 - 2006 г.) от Пловдив.

Публикувано на: 21 Фев 2019 19:41
от Forsaken
Колега Jorotrn - благодаря за отговора! Няколко пъти съм чистил EGR-a, и доколкото ми стига отвертката, чистя и колекторите. Все още не мога да определя дали проблема идва от "храненето" на автомобила, или от трансмисията! Снощи се чух с колега в Германия с подобен проблем така, че вече сме двама! :D
Поздрави!

P.S. Все още се търси състрадателен "донор" за проби!

Търся колега с D-CAT (2005 - 2006 г.) от Пловдив.

Публикувано на: 28 Мар 2019 06:55
от kebappa
Здравейте .
Т25 2.0 116 със същият проблем. Полудявам вече от разходи а колата не може да се кара . Рециклирах 4 диузи. Мотор се отваряше два пъти и пак нищо . Сега и пълна ревизия на главата се прави . Тествах с други полуоски . Не е от тях . Маховик го тестваха и са убедени че е здрав . Сега накъде ?

Дебитомера си го тедтвай сам. За клапан ... С коя помпа си ?

Търся колега с D-CAT (2005 - 2006 г.) от Пловдив.

Публикувано на: 29 Мар 2019 23:30
от kebappa

Търся колега с D-CAT (2005 - 2006 г.) от Пловдив.

Публикувано на: 30 Мар 2019 20:07
от jacob12
Имам питане, трябва да се ограничат нещата:
Вибрацията има ли я на място при подаване на газ или е само в движение?
Колата 4х4 или предно, джип или кола?
Съединителя нов или вече на 150 хил.км?
Скоро да е имала скъсан маншон на полуоска или не ?
Интервенция по изпускателната система - да или не?
Дюзите на тестер и обратна нафта добре ли са или не?
Катализатор, ДПФ, мощност има ли или не?
Пропуска на турбонадув, омазняване на турбоканали - да или не?
Кога почна вибрацията - какво прави малко преди това ?
Удряна ли е скоро, ремонт?
Та ако си отговориш на тези въпроси, може би ще имаш и отговора.

Търся колега с D-CAT (2005 - 2006 г.) от Пловдив.

Публикувано на: 08 Апр 2019 16:32
от disi78
И при мен го има проблема сменях полуоски не се оправи. Преди време смених едната дюза тресенето почти изчезна но за много малко време иначе дюзите са в норма сега . Вече съм се настроил че така ще я карам. За дебитомер не се бях сетил да тествам ако някой знае как да сподели. При мен има едно леко треперене и на място при околон2000 оборота. При натоварване и плавно ускорение е по осезаемо.

Търся колега с D-CAT (2005 - 2006 г.) от Пловдив.

Публикувано на: 09 Апр 2019 19:25
от kocemak
Здравей колега,ако имаш някаква диагностика, може поне стойностите на дебитомера да провериш,става и с Торк за андроид
MAF
Air flow rate from Mass Air Flow meter/
Min.: 0 g/sec., Max.: 655.35 g/sec.
Idling: 2.5 to 5.52 g/sec.
Running without load (3000 rpm): 49 to 60 g/sec.
Иначе при свободно време може да пробваме моя ако е еднакъв с фейслифтовия.

Търся колега с D-CAT (2005 - 2006 г.) от Пловдив.

Публикувано на: 13 Май 2019 15:49
от disi78
колега някакво развитие по проблема има ли?