Страница 1 от 2
Трудно пали на студено
Публикувано на: 02 Яну 2019 22:06
от ДаниДанчо
Здравейте колеги колата е Тойота Авенсис 2.2 д4д 2005г паднат ли температурите под минус 5/6 градуса паленото става много трудно а пък имали -10 трябва да отделя поне час дая запаля. Слагам добавка в нафтата бардал. Сменил съм акомулатора, подгревните свещи маслото горивният маслен и въздушен филтър. На диагностика не показва грешки. Не пуши. При самото палене само един път се опитва да запали и след това върти чист стартер трябва да върна ключа и пак дасе опита. Благодаря предварително
Трудно пали на студено
Публикувано на: 02 Яну 2019 23:45
от WoLF
Ако си сигурен, че свещите работят провери и показанията на датчиците...
Трудно пали на студено
Публикувано на: 03 Яну 2019 22:26
от kirilenko
Привет, аз съм с абсолютно идентичен проблем на абсолютно същия автомобил. Днес ми правиха диагностика и имам 2 изгорели подгревни свещи и 1 заминала дюза. Ще сменя първо подгревните свещи, но не ми дават гаранция за отстраняване на проблема. След това ще сменим и дюзата, просто трябва психически да приема този разход от не знам колко стотин лева.
Успех!
Трудно пали на студено
Публикувано на: 05 Яну 2019 08:58
от miLen4o
Това с паленето на студено е голям филм. При мен Авенсис 2.2 -150к.с. само палеше трудно, след това нямаше проблем, започнах със свещи, след това акумулатор и някъде из тойота станицата във фейсбук четох, че като палиш на студено, просто натискаш педала на газта. Пробвах го и при мен се отрази много добре, колата пали доста по-бързо!
Трудно пали на студено
Публикувано на: 05 Яну 2019 09:21
от sashkoitmania
А като цяло от какво беше проблема?
Трудно пали на студено
Публикувано на: 06 Яну 2019 17:00
от ДаниДанчо
Проблема при мен се оказа че връща нафтата. От горивния филтър във резервоара и остава със много малко гориво във него. Като подкача ръчно пали от раз на -10 и сега търся да купя цялата система във която седи горивния филтър
Трудно пали на студено
Публикувано на: 07 Яну 2019 11:52
от hri_100
Здравейте,
И при мен проблема е същият - тойота версо 2007ма 2,2 дизел 136 коня
Понякога пали добре, но понякога трудно - от 2рия/3тия път
Понякога като че ли запалва само на 1/2 цилиндъра...
След като запали, изпушва бяло
Проверявахме всичко - свещи/дюзи/акумулатора е нов, сменяхме филтри
Сменихме и SCV клапана
Но не се оправи работата...
Преди 2 седмици дори като запалих, ми светна чек- жълт двигател и загуби мощност.
Като рестартирах и се оправи, а след половин час изгасна и чека
От тогава изминах над 1000 км. без проблем...
Виждам няколко теми във форума по въпроса и предполагам че това е типичен проблем за този двигател
Но не виждам да има споделено решение
Та ще се радвам на съвет...
Трудно пали на студено
Публикувано на: 11 Яну 2019 19:45
от sashkoitmania
Аз имах сходен проблем и се оказа,
че съм имал две прецакани дюзи...
Трудно пали на студено
Публикувано на: 22 Яну 2019 11:05
от cvetanc
hri_100 написа: ↑07 Яну 2019 11:52
Понякога пали добре, но понякога трудно - от 2рия/3тия път
Понякога като че ли запалва само на 1/2 цилиндъра..
Колега, все едно, че аз съм го писал!
Трудно пали на студено
Публикувано на: 26 Яну 2019 02:44
от martin_ganev
Здравейте приятели, имах същият проблем бях се побъркал докато не измерих излишното гориво и не видях че е много и смъкнаха дюзите за рециклиране Оказа се че 3 от 4 бяха заминали и така ги рециклират.От тогава нещата се оправиха и нямам ядове да чукна на дърво.Ако някой го интересува нещо повече нека пита.
Трудно пали на студено
Публикувано на: 27 Яну 2019 17:28
от dvanew
martin_ganev написа: ↑26 Яну 2019 02:44
Здравейте приятели, имах същият проблем бях се побъркал докато не измерих излишното гориво и не видях че е много и смъкнаха дюзите за рециклиране Оказа се че 3 от 4 бяха заминали и така ги рециклират.От тогава нещата се оправиха и нямам ядове да чукна на дърво.Ако някой го интересува нещо повече нека пита.
а корекциите как бяха, колега?
Трудно пали на студено
Публикувано на: 28 Яну 2019 11:43
от hri_100
Здравей Колега,
Дюзите ги проверявахме на Дизел център и от там имам прикачените разпечатки.
Без много да му разбирам, но на база тези разпечатки, твърдението е че дюзите са ми добре...
Както и да е ...
Тази седмица имам преглед в Тойота - ще пиша в случай на промяна...

- received_274058229958021.jpeg (98.19 KiB) Преглеждано 7710 пъти

- received_289463395102703.jpeg (94.65 KiB) Преглеждано 7710 пъти

- received_2038225266266476.jpeg (92.05 KiB) Преглеждано 7710 пъти

- received_2142717302457282.jpeg (97.32 KiB) Преглеждано 7710 пъти
Трудно пали на студено
Публикувано на: 02 Фев 2019 19:05
от kirilenko
При мен се оказаха 2 инжектора с отклонения над 4, и другите 2 около единица. Реших че си харесвам колата и ги смених с нови. Направо се зарадвах че съм взел правилно решение, защото 2 бяха яко спекли и едвам ги свалиха, а за дихтунгите идва специалист да ги маха и оправя леглата. Успоредно поизчистиха ЕГР и дебитомер, смениха и филтъра. Сега пали от раз, не пуши и върви супер.
Трудно пали на студено
Публикувано на: 04 Фев 2019 11:37
от hri_100
Мда...
Явно често пъти проблема се крие в дюзите - проверката в Тойота констатира че 2 от 4 са за смяна
Офертата им е скъпичка...
Но проблема не е нетърпим и се проявява само през зимата...
Ще изкарам до на есен и тогава ще решавам как ще става ремонта

Трудно пали на студено
Публикувано на: 04 Фев 2019 16:25
от veso_hds
hri_100 написа: ↑04 Фев 2019 11:37
...Офертата им е скъпичка...
А защо трябва в Тойота да правиш този ремонт.Дюзите може да се рециклират на цена 200 лв. едната.Ако пък искаш нови ,във форума има колеги ,които продават оригинални части на много добри цени.