Страница 1 от 2

Rav4 2.0 d4d забива

Публикувано на: 02 Яну 2019 20:29
от dany.killmister
Здравейте, имам нужда от помощ, колата е rav4 2.0 d4d 116 к.над 2000 обарота забива и светва чека като върна ключа пали и няма проблем, прави го когато си иска, правени са следните ремонти, профилактика на ГНП в Тм Ауто, смяна на зеления и червения клапан на горивната помпа, рециклирана турбина и проверка на възвратния клапан на рейла. Според спецялистите от Тм Ауто и Пип Стоп някъде се губи налягането, грешката е P0093. Моля за помощ и съвет.

Rav4 2.0 d4d забива

Публикувано на: 02 Яну 2019 20:43
от Kiki
DTC P0093 - неизправност на инжектор № 3
Това казва чичко гугъл. Един руснак е оправил проблема, като е пръснал с контакт спрей буксите на дюзите, като най-вече тази на дюза 3.

Rav4 2.0 d4d забива

Публикувано на: 02 Яну 2019 20:50
от dany.killmister
Благодаря колега, къде да я закарам да я направат?

Rav4 2.0 d4d забива

Публикувано на: 02 Яну 2019 21:03
от Kiki
Допълних предишното си мнение, прочети го.

Rav4 2.0 d4d забива

Публикувано на: 12 Яну 2019 11:27
от sashkoitmania
При мен палеше много трудно и забиваше на 2.5к оборота.
Смених клапаните на гнп и нямаше ефект. Паленето се оправи след като смених 2 дюзи. Забиването продължава... записва p1251 турборегулатор - напрежение... Пробвах с друг, пак същото... Интересното е, че имам едно пробно диодче с което си меря импулси... Като откача буксата и закача диодчето... Не пуска импулси и след малко почва да пуска, тоест въобще не идва ток до ваккум клапана...
Съмнявахме се геометрията на турбината да не е забила, но майсторът погледна и каза, че върти...

Rav4 2.0 d4d забива

Публикувано на: 12 Яну 2019 16:22
от memorex
Дроселната клапа как се движи?

Rav4 2.0 d4d забива

Публикувано на: 12 Яну 2019 16:46
от sashkoitmania
Ще я погледна в понеделник и нея и егра как е.

Rav4 2.0 d4d забива

Публикувано на: 17 Яну 2019 19:00
от dany.killmister
Колеги къде ремонтират дюзи?

Rav4 2.0 d4d забива

Публикувано на: 17 Яну 2019 19:32
от Kiki

Rav4 2.0 d4d забива

Публикувано на: 22 Яну 2019 15:13
от Penyo63
Забиването се дължи на пренадуване на турбото, което означава мудна геометрия.

Rav4 2.0 d4d забива

Публикувано на: 22 Яну 2019 16:17
от kiik
Penyo63 написа: 22 Яну 2019 15:13 Забиването се дължи на пренадуване на турбото, което означава мудна геометрия.
А как се поправя това?

Rav4 2.0 d4d забива

Публикувано на: 22 Яну 2019 19:01
от Penyo63
Първо трябва да се констатира от къде идва забавянето на реакцията на геометрията. Повечето пъти е от замърсяванията наслоени по лопатките на "статора" на турбото. Може да бъде и от актуатура. Наскоро имах такъв случай - една капчица масло на шарнирчето на вакумен актуатор беше достатъчна,да спре да забива колата, но това е едно на хиляда. Нещата като теория звучат така: Компютъра иска от турбото определено количество въздух, за да изгори определеното от него количество нафта. Казва на турбото , то изработва порцията въздух със закъснение. После компа не иска толкова въздух казва стига, но турбото продължава и т.н. (Под закъснеиие се разбира части от секундата) Това е простичко описание на процесите и неточно, но важно е да се схване идеята. Понякога при ремонтирано турбо пак може да се получи пренадуване, когато не е правилно зацепено лосчето което идва от актуатора. Затова някой е измислил стенда за флоу бенч, Колеги темата е доста обширна, затова мисля да спра до тук.

Rav4 2.0 d4d забива

Публикувано на: 22 Яну 2019 19:30
от memorex
Ако ЕГР не сработва също.

Rav4 2.0 d4d забива

Публикувано на: 22 Яну 2019 20:48
от Hursa
Penyo63 написа: 22 Яну 2019 19:01 Първо трябва да се констатира от къде идва забавянето на реакцията на геометрията. Повечето пъти е от замърсяванията наслоени по лопатките на "статора" на турбото. Може да бъде и от актуатура. Наскоро имах такъв случай - една капчица масло на шарнирчето на вакумен актуатор беше достатъчна,да спре да забива колата, но това е едно на хиляда. Нещата като теория звучат така: Компютъра иска от турбото определено количество въздух, за да изгори определеното от него количество нафта. Казва на турбото , то изработва порцията въздух със закъснение. После компа не иска толкова въздух казва стига, но турбото продължава и т.н. (Под закъснеиие се разбира части от секундата) Това е простичко описание на процесите и неточно, но важно е да се схване идеята. Понякога при ремонтирано турбо пак може да се получи пренадуване, когато не е правилно зацепено лосчето което идва от актуатора. Затова някой е измислил стенда за флоу бенч, Колеги темата е доста обширна, затова мисля да спра до тук.
Защо подобна реакция да бъде определяна като "забиване"? И как се съгласува с грешката установена при диагностиката?

Rav4 2.0 d4d забива

Публикувано на: 23 Яну 2019 10:17
от Penyo63
Колега, извини ме не разбрах смисъла на въпроса ти. Затова ще ти дам принципен отговор. МАП сензора следи за правилната работа на турбото. Когато има несъответсвие между очакването от компа и отчетеното от сензора налягане на въздуха, нормално е да светне чека.