Странно чукане в двигател avensis verso 116 кс
Публикувано на: 07 Ное 2018 10:32
Здарвейте,
малко е дълго всичко но дано успея да го опиша добре - Преди около 2 месеца на около 20 км от нас при над 2000 оборота взе да ми пресветва лампата за наляганена маслото. Прибрах се на ниски обороти с около 10 присветвания на лампичката до нас. Закарах колата в сервиз и сменихме маслото филтър и датчик за налаягането. Ефект - нулев. Отворихме картера и видяхме че цедката е запушена . Изичистихме я и сглобихме. Замерихме налягането на маслото и вече бе в норми.Обаче нещо почуква след като загрее мотора сякаш горе в дясно. След около 3000 км пак същото- запушена цедка. Благодарение на Механика ме насочи за смяна на уплътнения на дюзи. Смених ме ги. Имаше проблем с не добре легнала дюза и имаше силно чукане - та пак отваряне и монтаж демонтаж на ново. Сега колата си движи нормално, пали лесно от раз / както и преди/ но чукането остана след като стопли. Решихме че може да е хапнала някой черупка по валовете. Отворихме и втория картер - нещата са добре според майстора ми, отворихме и главата и там лапите по валовете нямат следи от задиране в следствие на малко масло. Пробвах с добавка на бардал 6в1 фюлеринова - ефект нулаа.
Забелязвам обаче, че разхода ми от около и под 6 на дълго вече гони 7.5 постепенно при еднакъв стил на каране.
Времената на дюзите са мн добри около + - 0,3 и +-0,16 маслото е тойота 5на30 филтрите всичките са МАН.
Чукането се появява само на стоплен мотор!
Моля за идеии! Взех да мисля за нещо по бутални болтове и бутала да няма грижи :(((
Благодаря предварително на всички!
малко е дълго всичко но дано успея да го опиша добре - Преди около 2 месеца на около 20 км от нас при над 2000 оборота взе да ми пресветва лампата за наляганена маслото. Прибрах се на ниски обороти с около 10 присветвания на лампичката до нас. Закарах колата в сервиз и сменихме маслото филтър и датчик за налаягането. Ефект - нулев. Отворихме картера и видяхме че цедката е запушена . Изичистихме я и сглобихме. Замерихме налягането на маслото и вече бе в норми.Обаче нещо почуква след като загрее мотора сякаш горе в дясно. След около 3000 км пак същото- запушена цедка. Благодарение на Механика ме насочи за смяна на уплътнения на дюзи. Смених ме ги. Имаше проблем с не добре легнала дюза и имаше силно чукане - та пак отваряне и монтаж демонтаж на ново. Сега колата си движи нормално, пали лесно от раз / както и преди/ но чукането остана след като стопли. Решихме че може да е хапнала някой черупка по валовете. Отворихме и втория картер - нещата са добре според майстора ми, отворихме и главата и там лапите по валовете нямат следи от задиране в следствие на малко масло. Пробвах с добавка на бардал 6в1 фюлеринова - ефект нулаа.
Забелязвам обаче, че разхода ми от около и под 6 на дълго вече гони 7.5 постепенно при еднакъв стил на каране.
Времената на дюзите са мн добри около + - 0,3 и +-0,16 маслото е тойота 5на30 филтрите всичките са МАН.
Чукането се появява само на стоплен мотор!
Моля за идеии! Взех да мисля за нещо по бутални болтове и бутала да няма грижи :(((
Благодаря предварително на всички!