Страница 1 от 2
Apexi електроника
Публикувано на: 08 Сеп 2018 12:18
от maldezzar
Здравейте колеги, интересува ме къде в България може да бъде настроен 2зз-ге двигател на Тойота Селика с Apexi електрониката (то си е нов компютър на автомобила) и според вас дали има смисъл от колектор или само от катализатор до крайно гърне генерация. В момента имам един Суифт Спорт със цяла генерация (ама там колектора е 4-2-1 , не като при Селиката 4-1 и разликата във ниски и средни е огромна, а е оптимизирана и електрониката е настроена).
П.С. не бях писал доста време , че бях във друг форум с друг автомобил, а именно Сивик Таип Р , 8-ма генерация/стоков и вече продаден/ и Сузуки Суифт спорт 2008/с интейк ,колектор,генерация,чип,окачване/ , но ще идвам пак в редиците

П.С.2 идеята е,че в чужди форуми гледам доста се усеща повишение на конските сили при средни обороти на Селиката и малко повече нютони(след Апекси), като я прави по-добра всекидневка и по-приятна за каране.
Apexi електроника
Публикувано на: 12 Сеп 2018 21:47
от Vokil
Вероятно всеки който е настройвал някакви тунинг електроники ще се справи , дори и ако преди това му се наложи първо да попрочете за твоя модел апекси .
Apexi електроника
Публикувано на: 15 Сеп 2018 17:31
от KrasIs7a
Свържи се с Теодор Айнаджиев (Progas) ,той е твоят човек
Apexi електроника
Публикувано на: 20 Сеп 2018 15:17
от maldezzar
Мерси за отговорите, другата седмица ще правя генерацията от катализатора (е няма да е много шумна) и после ще поръчвам Електрониката
Apexi електроника
Публикувано на: 21 Сеп 2018 19:56
от skydiver
Като че ли е излишно да споменавам, че трябва да е точния модел електроника, че имаш бая таблици в повече от масовите двигатели.
Но все пак

.
Apexi електроника
Публикувано на: 24 Сеп 2018 15:17
от maldezzar
skydiver написа: ↑21 Сеп 2018 19:56
Като че ли е излишно да споменавам, че трябва да е точния модел електроника, че имаш бая таблици в повече от масовите двигатели.
Но все пак

.
Да ясно е, че ще е за модела. Сега имам няколко неща да направя преди Апексито, но скоро ще се сдобия с едно

Взех на Селиката Еибах про кит пружини (че на 17-ки си е доста висока и малко ме дразни) и липове. Другата седмица ще я откарам да видиме генерацията, как ще я правиме и така.

Apexi електроника
Публикувано на: 24 Сеп 2018 17:34
от skydiver
Ако е за всеки ден - Eibach e може би най-доброто, което можеш да вземеш.
Хем стабилност, хем няма да ходиш често при стоматолог.
С какви амортисьори ще го комбинираш?
Apexi електроника
Публикувано на: 25 Сеп 2018 21:20
от maldezzar
skydiver написа: ↑24 Сеп 2018 17:34
Ако е за всеки ден - Eibach e може би най-доброто, което можеш да вземеш.
Хем стабилност, хем няма да ходиш често при стоматолог.
С какви амортисьори ще го комбинираш?
Колата е с оригиналните, докато не заминат няма да ги сменям. Заминат ли ще взема Каяба AGX може би. На предишната кола имах спортно окачване , освен ако не е от най-високия клас няма файда, разваля зверски возията, а все пак колата е всекидневка. А в интерес на истината Селиката на 17-ки вози учудващо добре.
Apexi електроника
Публикувано на: 19 Юли 2019 18:32
от maldezzar
Apexi електроника
Публикувано на: 19 Юли 2019 18:37
от maldezzar
Apexi електроника
Публикувано на: 20 Юли 2019 09:33
от skydiver
Това "КН" повече ми изглежда като Кюстендил, отколкото Дупница?
Apexi електроника
Публикувано на: 24 Юли 2019 19:50
от maldezzar
Да Кюстендил е. Направих генерацията в Extreme-tuning, гр.София при човек на име Драго. Сега ще търся да сваля колектора и да го изпиля като снимката по-горе. Апексито имам проблем с него, че не видях от коя държава идва, нищо че е с безплатна доставка ми начислиха ДДС и мито на митница и го върнах. Сега ще чакам да ми върнат парите като го получат обратно и ще търся някъде от ЕС да го поръчвам
П.С. чудя се дали да слагам Injen Cold air intake, гледам в чуждите форуми на Селики показва диното от 3 до 5 коня на гумите разлика, но конуса е под бронята и е много близо до земята и се чудя като вали много .... В момента съм с панелен К§Н филтър и съм премахнал клапата във филтърната кутия

Apexi електроника
Публикувано на: 31 Юли 2019 00:47
от Vokil
Интересно ми е колко коня целиш колега. Предполагам че можеше да си поръчаш някоя по-достъпна за нашите ширини електроника дето да не се налага да пътува насам и натам. И дето ще можеш да ползваш някаква гаранция ако се наложи (дано не ти се налага)
Apexi електроника
Публикувано на: 01 Авг 2019 19:15
от maldezzar
Vokil написа: ↑31 Юли 2019 00:47
Интересно ми е колко коня целиш колега. Предполагам че можеше да си поръчаш някоя по-достъпна за нашите ширини електроника дето да не се налага да пътува насам и натам. И дето ще можеш да ползваш някаква гаранция ако се наложи (дано не ти се налага)
Vokil написа: ↑31 Юли 2019 00:47
Интересно ми е колко коня целиш колега. Предполагам че можеше да си поръчаш някоя по-достъпна за нашите ширини електроника дето да не се налага да пътува насам и натам. И дето ще можеш да ползваш някаква гаранция ако се наложи (дано не ти се налага)
Коя например колега? Еми сега след генерацията и колектора се надявах ако двигателя е в добро състояние да ударя едни 185-189 коня на колелата с електрониката. Намерил съм LSD торсен и така(с любезното съдействие на колега от форума), пък ще видиме. Всичко се прави за кеф, но ако мога да спестя някой лев бих го направил

П.С. То идеята ми е, че най-голямата разлика от електрониката идва в средните обороти от 4 до 6 преди лифта, там гледам по чуждите форуми конете са до 20 отгоре на стандартната, което е просто супер особено като се кара и ежедневно, като също лифта от 6200 отива на 6000, а прекъсвача от 8400 на 8600. Надявам се и времето до 100 да падне около 6 сек., но ще видиме. Може и накрая разочарован да остана

Apexi електроника
Публикувано на: 01 Авг 2019 23:49
от Vokil
Има добри отзиви за: link; ecumaster аз лично съм доволен от мегите и така

20 коня от атмосферка са доста сериозна цифра. Постигали сме ги от 1.8 с един приятел но колата (това което остана от нея) реално почти нямаше изпускателна система (тръба около и под метър) и махнахме дебитомера и всички всмукателни тръби остана на гол дросел дори без въздушен филтър.