Apexi електроника
Apexi електроника
Здравейте колеги, интересува ме къде в България може да бъде настроен 2зз-ге двигател на Тойота Селика с Apexi електрониката (то си е нов компютър на автомобила) и според вас дали има смисъл от колектор или само от катализатор до крайно гърне генерация. В момента имам един Суифт Спорт със цяла генерация (ама там колектора е 4-2-1 , не като при Селиката 4-1 и разликата във ниски и средни е огромна, а е оптимизирана и електрониката е настроена).
П.С. не бях писал доста време , че бях във друг форум с друг автомобил, а именно Сивик Таип Р , 8-ма генерация/стоков и вече продаден/ и Сузуки Суифт спорт 2008/с интейк ,колектор,генерация,чип,окачване/ , но ще идвам пак в редиците
П.С.2 идеята е,че в чужди форуми гледам доста се усеща повишение на конските сили при средни обороти на Селиката и малко повече нютони(след Апекси), като я прави по-добра всекидневка и по-приятна за каране.
П.С. не бях писал доста време , че бях във друг форум с друг автомобил, а именно Сивик Таип Р , 8-ма генерация/стоков и вече продаден/ и Сузуки Суифт спорт 2008/с интейк ,колектор,генерация,чип,окачване/ , но ще идвам пак в редиците
П.С.2 идеята е,че в чужди форуми гледам доста се усеща повишение на конските сили при средни обороти на Селиката и малко повече нютони(след Апекси), като я прави по-добра всекидневка и по-приятна за каране.
Toyota Celica 7gen
Apexi електроника
Вероятно всеки който е настройвал някакви тунинг електроники ще се справи , дори и ако преди това му се наложи първо да попрочете за твоя модел апекси .
Човек и добре да живее умира .......
Apexi електроника
Мерси за отговорите, другата седмица ще правя генерацията от катализатора (е няма да е много шумна) и после ще поръчвам Електрониката
Toyota Celica 7gen
Apexi електроника
Като че ли е излишно да споменавам, че трябва да е точния модел електроника, че имаш бая таблици в повече от масовите двигатели.
Но все пак .
Но все пак .
Apexi електроника
Да ясно е, че ще е за модела. Сега имам няколко неща да направя преди Апексито, но скоро ще се сдобия с едно Взех на Селиката Еибах про кит пружини (че на 17-ки си е доста висока и малко ме дразни) и липове. Другата седмица ще я откарам да видиме генерацията, как ще я правиме и така.
Toyota Celica 7gen
Apexi електроника
Ако е за всеки ден - Eibach e може би най-доброто, което можеш да вземеш.
Хем стабилност, хем няма да ходиш често при стоматолог.
С какви амортисьори ще го комбинираш?
Хем стабилност, хем няма да ходиш често при стоматолог.
С какви амортисьори ще го комбинираш?
Any car can get you where you need to go, a special car gets you there with a smile on your face...
Apexi електроника
Колата е с оригиналните, докато не заминат няма да ги сменям. Заминат ли ще взема Каяба AGX може би. На предишната кола имах спортно окачване , освен ако не е от най-високия клас няма файда, разваля зверски возията, а все пак колата е всекидневка. А в интерес на истината Селиката на 17-ки вози учудващо добре.
Toyota Celica 7gen
Apexi електроника
Малко ъп по темата. Това ми е автомобила в момента, отвън и вътре, както и отдолу. Сега в понеделник я оставям за изработка на генерация от неръждавейка и пилене на стоковия колектор, който има ръб точно след отворите, където е малко по-тесен и после става по-широк. Ще споделя снимки какво се прави. Поръчал съм Апексито ще дойде до няколко дни и после ще видим, колко магарета ще изкара преди и след
- Прикачени файлове
-
- 67318087_1316889521799536_7960540472307351552_n.jpg (1.3 MiB) Преглеждано 19120 пъти
-
- 67318087_1316889521799536_7960540472307351552_n.jpg (1.3 MiB) Преглеждано 19120 пъти
Toyota Celica 7gen
Apexi електроника
Това е колата към момента със стоповете от фейслифт и снимка какво трябва да се изпили на колектора
Toyota Celica 7gen
Apexi електроника
Това "КН" повече ми изглежда като Кюстендил, отколкото Дупница?
Any car can get you where you need to go, a special car gets you there with a smile on your face...
Apexi електроника
Да Кюстендил е. Направих генерацията в Extreme-tuning, гр.София при човек на име Драго. Сега ще търся да сваля колектора и да го изпиля като снимката по-горе. Апексито имам проблем с него, че не видях от коя държава идва, нищо че е с безплатна доставка ми начислиха ДДС и мито на митница и го върнах. Сега ще чакам да ми върнат парите като го получат обратно и ще търся някъде от ЕС да го поръчвам
П.С. чудя се дали да слагам Injen Cold air intake, гледам в чуждите форуми на Селики показва диното от 3 до 5 коня на гумите разлика, но конуса е под бронята и е много близо до земята и се чудя като вали много .... В момента съм с панелен К§Н филтър и съм премахнал клапата във филтърната кутия
П.С. чудя се дали да слагам Injen Cold air intake, гледам в чуждите форуми на Селики показва диното от 3 до 5 коня на гумите разлика, но конуса е под бронята и е много близо до земята и се чудя като вали много .... В момента съм с панелен К§Н филтър и съм премахнал клапата във филтърната кутия
Toyota Celica 7gen
Apexi електроника
Интересно ми е колко коня целиш колега. Предполагам че можеше да си поръчаш някоя по-достъпна за нашите ширини електроника дето да не се налага да пътува насам и натам. И дето ще можеш да ползваш някаква гаранция ако се наложи (дано не ти се налага)
Човек и добре да живее умира .......
Apexi електроника
Коя например колега? Еми сега след генерацията и колектора се надявах ако двигателя е в добро състояние да ударя едни 185-189 коня на колелата с електрониката. Намерил съм LSD торсен и така(с любезното съдействие на колега от форума), пък ще видиме. Всичко се прави за кеф, но ако мога да спестя някой лев бих го направил
П.С. То идеята ми е, че най-голямата разлика от електрониката идва в средните обороти от 4 до 6 преди лифта, там гледам по чуждите форуми конете са до 20 отгоре на стандартната, което е просто супер особено като се кара и ежедневно, като също лифта от 6200 отива на 6000, а прекъсвача от 8400 на 8600. Надявам се и времето до 100 да падне около 6 сек., но ще видиме. Може и накрая разочарован да остана
Toyota Celica 7gen
Apexi електроника
Има добри отзиви за: link; ecumaster аз лично съм доволен от мегите и така 20 коня от атмосферка са доста сериозна цифра. Постигали сме ги от 1.8 с един приятел но колата (това което остана от нея) реално почти нямаше изпускателна система (тръба около и под метър) и махнахме дебитомера и всички всмукателни тръби остана на гол дросел дори без въздушен филтър.
Човек и добре да живее умира .......
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 0 госта