Страница 1 от 1

Проблем с гарнитура на глава D-cat

Публикувано на: 29 Авг 2018 19:48
от M_rav4
Здравейте,току що се регистрирах във форума и моля да ме извините,ако допусна някоя грешка. Днес купих Тойота Рав 4 D-cat. По мое мнение има проблем с гарнитурата на главата. Забелязах изтичане на антифриз през преливника на разширителния съд и ми се струва ,че маркучите са по-твърди от обичайното( все още загрява до нормалната си температура). Искам да попитам ,може ли някой да даде по -точна информация като цена на самия ремонт с части,шлайфане на глава и труд?Намерих няколко теми ,но ми се струват старички с не реални цени.

Проблем с гарнитура на глава D-cat

Публикувано на: 30 Авг 2018 09:02
от Iliyа Damyanov
Качествен ремонт под 2000лв не виждам как ще стане.

Проблем с гарнитура на глава D-cat

Публикувано на: 30 Авг 2018 15:15
от urb
Без пари ли си я взел? Иначе сигурно и хиляда лева ще ти стигнат, но както казва колегата - с компромиси. Колко му е едно шлайфане и гарнитура, но без оценка на другите неща.

Проблем с гарнитура на глава D-cat

Публикувано на: 30 Авг 2018 15:59
от Iliyа Damyanov
Може и хиляда лева да стигнат а може след това да излезе и нова тема. „Търся мотор втора употреба.“

Проблем с гарнитура на глава D-cat

Публикувано на: 30 Авг 2018 19:46
от M_rav4
Колата е нов внос,евтина съм я платил но за този проблем не знаех.Питам за да преценя дали да я правя или да я продавам така на някой за части.

Проблем с гарнитура на глава D-cat

Публикувано на: 30 Авг 2018 23:59
от Iliyа Damyanov
По принцип ако ти трябва добър автомобил ремонта си заслужава. Но най-важното е да дадеш автомобила на механик който вече му е писанало да се занимава с 2AD-FHV защото има доста тънкости а двигателя е прекалено сложен за квартален самоук майстор. Тоест първо ти трябва дефектовка на двигателя. Което означава двигателя да се разглоби до последната шайбичка и се мери всичко дали е в нормите. Блока е алуминиев и може също да се е изметнал. И ако е така трябва да се провери и тунела на коляновия вал за съосие. Състояное на биени и основни лагери. Луфтове при компресора... абе двигателя се разглобява до последната шайбичка и всичко се мери. Това предполага закупуването на големия ремонтен кит(оригинален) който не е евтин но си има всичко. И така едно по едно сметката набъбва. особено като се прибави и да си сложа нови свещи , нов сервизен ремък и обтегачи , профилактика на стартер, смяна всички флуиди ..... и накрая имаш автомобил който не искаш да продаваш защото си уверен , че слагаш ключа и заминваш за Сибир със семейството.
Ако дефектовката покаже прекалено много проблеми , вероятно не си струва да се инвестира време и пари.

ПС. По принцип автомобили които се обслужват добре и нямат поблеми не се продават. Или ако се продават няма да ти хареса цената.

Проблем с гарнитура на глава D-cat

Публикувано на: 31 Авг 2018 07:36
от Kiki
Iliyа Damyanov написа: 30 Авг 2018 23:59 По принцип автомобили които се обслужват добре и нямат поблеми не се продават. Или ако се продават няма да ти хареса цената.
Точно така! Това е голата истина. :thumbsup:
Има и изключения, но те са голяма рядкост и да се попадне на такъв е голяма рядкост - като да уцелиш 6-ца от тотото. :)

Проблем с гарнитура на глава D-cat

Публикувано на: 11 Сеп 2018 19:50
от jackka74
Аз имах същия проблем с toyota avensis 2.2 d.cat. ремонта ми излезе 700лв. С труда. Блока не беше мръднал. Смених гарнитурата и болтовете. Вече 45 000 км. Нямам проблем. Колата беше на 167 000км. Докато не я отвориш няма как да разбереш. Но щом незагрява може и да минеш само с гарнитура. Успех

Проблем с гарнитура на глава D-cat

Публикувано на: 12 Сеп 2018 13:10
от M_rav4
Благодаря за отговорите колеги , колата след 2 дни влиза в сервиза и ще напиша какво е положението :)