Страница 1 от 1

STi vs. s2000

Публикувано на: 28 Юни 2007 22:26
от El Camino

Публикувано на: 28 Юни 2007 23:37
от ShUmI
тея са наи готините тестчета дето съм гледал има и със ае86 срещу слифт

Публикувано на: 29 Юни 2007 04:11
от K-A-N-U
Mene pak nikoga ne sa mi haresvali tiq tehnite gonki na Touge. Ni6to osobenno ne sa, ta dori traseto im ne e pista. biggrin.gif

Публикувано на: 29 Юни 2007 08:58
от cj
Хех :) приятно съм изненадан от поведението на Импрезата. До колкото съм слушал коментари, s2000 се води за една от най-добрата "cornering" кола. Що се отнася до STi-ките, според мен (включително и моята) имат значителна склонност към "understeering".

Както се казва, "it might be just my imagination", но предната ми кола (Форд Фокус, предно предаване) ми се струва много по-балансирана в завой от Импрезата.

Публикувано на: 29 Юни 2007 10:58
от dimd00d
cj написа:Хех :) приятно съм изненадан от поведението на Импрезата. До колкото съм слушал коментари, s2000 се води за една от най-добрата "cornering" кола. Що се отнася до STi-ките, според мен (включително и моята) имат значителна склонност към "understeering".

Както се казва, "it might be just my imagination", но предната ми кола (Форд Фокус, предно предаване) ми се струва много по-балансирана в завой от Импрезата.
На мокро, не мисля, че имаше шанс с2000 с/у импрезата. Ъндърстииринг добре (тя и колата на клипа не беше сток), но на този с хондата овърстииринга щеше да го метне от пътя (или така ми се стори).

Публикувано на: 29 Юни 2007 11:32
от cj
dimd00d написа: На мокро, не мисля, че имаше шанс с2000 с/у импрезата. Ъндърстииринг добре (тя и колата на клипа не беше сток), но на този с хондата овърстииринга щеше да го метне от пътя (или така ми се стори).
Абсолютно си прав, S2000 въобще не можа да се развихри. Според мен също щеше да я изтърве за един малък момент.

Публикувано на: 29 Юни 2007 11:38
от El Camino
Na suho mi se struwa, che hondata shteshe da bie zdrawo. Obache wypreki towa e wpechatlqwashta razlikata mokro/suho. Prosto na mokroto stypwa izkluchitelno plaho... chak prekaleno.

Публикувано на: 29 Юни 2007 16:25
от LordDigital
cj написа:Хех :) приятно съм изненадан от поведението на Импрезата. До колкото съм слушал коментари, s2000 се води за една от най-добрата "cornering" кола. Що се отнася до STi-ките, според мен (включително и моята) имат значителна склонност към "understeering".

Както се казва, "it might be just my imagination", но предната ми кола (Форд Фокус, предно предаване) ми се струва много по-балансирана в завой от Импрезата.
Амм може би просто STi-ката има малко прекалено много SafeTey със тоз UnderSteer - нещо което може много лесно ,бързо и не скъпо да се коригира със други SwayBars. Да не забрааме ,че тва си е 300 коня кола ,седан със 4 врати без грам електроника (изобщо има ли мотор на Trottle Body-to??) - та мисълта ми какво може друго да очакваш:)

А иначе видео-то ... хех 4х4 кола срещу Задно ,на мокро? Ако Субару-то стартира първо щеше да завърши доста преди Хондата ... просто сравнение не може и да има.

Публикувано на: 29 Юни 2007 17:38
от jamie
Lorde, 300 коня но колко сваля на пътя с 4Х4 ? Дали има поне 250 ?
А и тежи доста.
2,835 lb Хонда
3,263 lb Суби примерно (леки разлики имат според модификациите)

Идват към 200 кила разлика.
Хондата е 240 коня на вала, 210 измерени на колелата.

На сухо кой знае какво става - зависи колко дълги прави има само.

Публикувано на: 29 Юни 2007 18:05
от dimd00d
LordDigital написа:...без грам електроника (изобщо има ли мотор на Trottle Body-to??)...
offtopic: throttle by wire е изобретение на дявола :(

Публикувано на: 29 Юни 2007 20:55
от ugabuga
dimd00d написа:
LordDigital написа:...без грам електроника (изобщо има ли мотор на Trottle Body-to??)...
offtopic: throttle by wire е изобретение на дявола :(
i na mene mi se struva che tia drive by wire i throttle by wire sa pulni gluposti.

Публикувано на: 29 Юни 2007 21:26
от LordDigital
jamie написа:Lorde, 300 коня но колко сваля на пътя с 4Х4 ? Дали има поне 250 ?
А и тежи доста.
2,835 lb Хонда
3,263 lb Суби примерно (леки разлики имат според модификациите)

Идват към 200 кила разлика.
Хондата е 240 коня на вала, 210 измерени на колелата.

На сухо кой знае какво става - зависи колко дълги прави има само.
E to tva sa Modnati koli - ne e qsno kolko. Misalta mi e che na MOKRO its all about the traction ,osobeno po zavoi sys 4x4 shte si po-byrz (daze mnogo po-byrz) ot syizmerim pak dori i po-lek avtomobil deto e osobenno samo sys zadno.

Публикувано на: 29 Юни 2007 21:30
от LordDigital
dimd00d написа:
LordDigital написа:...без грам електроника (изобщо има ли мотор на Trottle Body-to??)...
offtopic: throttle by wire е изобретение на дявола :(
Ami da ,na dqvola e ama samo kogato ne moze da se izklucvha (t.s. da se mine vyv rezim pri koito prosto dublira potencimetyra na gazta). Inache izobretenieto sigurno e spestilo 5-10 miliarda na insurance kompannite za poslednite 15 godini (koeto mnogo ne me enia) ,no tva koeto e vaznoto e kolko hora sa otyrvali kozata - ne sa malko...

Inache istinata e che celia trottle e napylno izlistna otzivelica ,part trottle rezimite pri benzinovite motori sa 50% ot pricinite da gorqt tolkova povece ot Dizeliacite i oste ne moga da razbera za chii chep prodylzavat da gi slagat tez peperudi - dorii na koli koito trebe da sa hiper-miper ikonomicni.

Публикувано на: 30 Юни 2007 07:03
от K-A-N-U
Po princip vsi4ki koli sa napraveni da understeer-vat, kakto vsi4ki znaem toi e po lesno kontroliruemiq s po malko umeniq i za koli koito se proizvejdat masovo e predpo4itanoto povedenie. Az ot moqta STI-ka sam mnogo dovolen na cornering-a i daje se darji dosta dobe ne mi e underteervala do sega, dori s pove4e gaz mi oversteerva, da ne kaja kato na kola sys zadno no hvyrlq gaza mno qko.