EGR 2.0 d4d 116 кс Чек енджин и тракшън контрол лампи светят P0400
Публикувано на: 01 Авг 2018 21:57
Светнаха три лампи на корола версо 2005 2.0 д4д 116 кс
сканера показа грешка P0400
След почистване на ЕГР лампите отново се появиха след няколко дни, след почистване на дебитомера не се появиха повече.
Демонтаж и почистване на ЕГР
0 махате буксата за дебитомера и развивате скобата за кутията за въздушния филтър
1 сваляте горната част на кутията и долната част на кутията за въздушния филтър(държи се на 3 болта от долу)
2 свалят се маркучите за ЕГР(стискат се с клещи скобите и се преместват назад)
3 развиват се 2 гайки 12мм и 1 болт 12мм от долу и се сваля ЕГР /трябва ви дълги вложки и удължител /
4 буксата за ЕГР се сваля (натиска се и се дърпа)
5 сваля се горната част на ЕГР 3 болта 10мм или 8мм не се сещам(маркирайте ориентацията и сложете по същия начин)
6 докато натискате пружината(да отвори) и пръскате спрей за карбуратори
Монтирате по обратен ред като е хубаво да имате огледало и магнит да захванете гайките
Почистване на дебитомера
2 винта звездички и го дърпате после пръскате със спрей за почистване на дебитомери
има 1 темперетурен датчик в дебитомера и 2 платинени тънки жички тях почиствате
възможно е гумения пръстен да се надуе от спрея за почистване свалете го преди да почистите.
на кратко тракшън контрола се регулира с ЕГР а функционалноста на ЕГР се мери с дебитомера(ЕГР рециклира въздух и когато е отворен през дебитомера преминава по-малко въздух така компютъра разбира дали работи ЕГР)
грешки на този модел се чистят със скенера или като откачите клемата на акумулатора за 1 минута.
Ако имате P0400 почистете и дебитомера и ЕГР клапана !
сканера показа грешка P0400
След почистване на ЕГР лампите отново се появиха след няколко дни, след почистване на дебитомера не се появиха повече.
Демонтаж и почистване на ЕГР
0 махате буксата за дебитомера и развивате скобата за кутията за въздушния филтър
1 сваляте горната част на кутията и долната част на кутията за въздушния филтър(държи се на 3 болта от долу)
2 свалят се маркучите за ЕГР(стискат се с клещи скобите и се преместват назад)
3 развиват се 2 гайки 12мм и 1 болт 12мм от долу и се сваля ЕГР /трябва ви дълги вложки и удължител /
4 буксата за ЕГР се сваля (натиска се и се дърпа)
5 сваля се горната част на ЕГР 3 болта 10мм или 8мм не се сещам(маркирайте ориентацията и сложете по същия начин)
6 докато натискате пружината(да отвори) и пръскате спрей за карбуратори
Монтирате по обратен ред като е хубаво да имате огледало и магнит да захванете гайките
Почистване на дебитомера
2 винта звездички и го дърпате после пръскате със спрей за почистване на дебитомери
има 1 темперетурен датчик в дебитомера и 2 платинени тънки жички тях почиствате
възможно е гумения пръстен да се надуе от спрея за почистване свалете го преди да почистите.
на кратко тракшън контрола се регулира с ЕГР а функционалноста на ЕГР се мери с дебитомера(ЕГР рециклира въздух и когато е отворен през дебитомера преминава по-малко въздух така компютъра разбира дали работи ЕГР)
грешки на този модел се чистят със скенера или като откачите клемата на акумулатора за 1 минута.
Ако имате P0400 почистете и дебитомера и ЕГР клапана !