Страница 1 от 4
Toyota Corola VVTi
Публикувано на: 26 Юни 2007 14:58
от emilvs
Zdraveite na vsichki fenove na Toyota
Imam problem s Corolata tq e 2002 VVTi na niski oboroti dvigatelq zapochna da trese osezaemo ! Hodih v Toyota na Carigradsko i tam mi kazaha che nqma nishto po dvigatelq, vsichko bilo nared !
Mnogo molq koito znae dobar serviz v koito da mi pomognat da mi pishe !
Prevaritelno blagodarq na vsichki otzovali se

Публикувано на: 26 Юни 2007 16:22
от Reptile
Щом "майсторите" казват, че и няма НИЩО,.....което очевидно НЕ Е ТАКА.
Започни с рестарт на компютъра, хей така - за профилактика.
Я предварение усира, я някой кабел...
Ангренажен ремък сменяван ли е и КЪДЕ?!?
Иди на диагностика да ти видят предварението, че "генийте" от сервиза, като нищо могат да прехвърлят един зъб.
По някога ремъка е просто лошо натегнат и като го сложат е ОК, а после взема че прескочи един зъб.
Един познат с Хонда идва у нас, с Брат ми да му регулираме клапаните, и след като приключихме - тествхме и тогава се оказа, че двигателя тресе, но не постоянно, а през няколко секунди се появяват вибрации.......
Викам си - "преебахме нещо Хондата"......
Отидох с него на диагностика и предваренито на "майната си", беше прескочил един зъб на ремъка. Направиха ремъка, пак настройка на клапаните, но този път в сервиза и 80 лв. назад и се оправиха нещата.
ПОЗДРАВИ
Публикувано на: 26 Юни 2007 17:31
от emilvs
Blagodarq za ideite
Vsichko v kabelite i angrenaja e nared!
Iskam samo da mi kajete v koi serviz da otida za da q napravqt. 80 -100 kinta ne me plasht vobshte

Публикувано на: 26 Юни 2007 22:39
от kristian
Кинтите не те плашат , ама сервизите трябва да те плашат.
Я кажи държи ли стабилни празни обороти или постоянно играят.И колко са празните обороти?Може елементарно впръскване на почистващ спреи в регулатора на празните обороти да ти реши проблема.ДРУГА гадория която прави проблеми това е EGR клапана,т.е. една почти безмислена джаджа дето има роля само от еко гледна точка
Публикувано на: 26 Юни 2007 23:24
от ALTEZZA
VVTi dvegatelia niama adrenajen remak, ami e veriga. EGR ne se postavai na VVTi dvigatelite. (pone na USA modelite e taka)
Публикувано на: 27 Юни 2007 00:13
от hyankov
Когато си на скорост в ниски обороти ли ти играе или когато си освободил? До колко оборота пада на свободна?
Публикувано на: 27 Юни 2007 11:47
от Reptile
ALTEZZA написа:VVTi dvegatelia niama adrenajen remak, ami e veriga. EGR ne se postavai na VVTi dvigatelite. (pone na USA modelite e taka)
Прав си и с двете пояснения.
Като цяло VVTi-то си е доста тъпа технология и предимствата и са малко в сравнение с VTEC-а на Хонда. Реално до 6000об. с VVTi караш обикновен двувалов спънат от екологията мотор, който е концепция от преди минимум 20 години. VTEC-a започва да работи след 2000об. и респонса е по-добър.
Тойота изостават в иновативните технологии и в спортните мотори.
Струва ми се, че се преориентират към потребители с посредствени изисквания към двигателя, но държащи на дизайн и екстри.
ПОЗДРАВИ
Публикувано на: 27 Юни 2007 12:06
от emilvs
Oborotite vobshte ne igraqt! Na niski potdarja okolo 650 i trese, ne mnogo no dosta drazneshto ! Moje da e ot ekoto! No na Carigradsko mi kazaha - moje bi tampon - no ne znaqt koi

Публикувано на: 27 Юни 2007 14:15
от ToyotaFan
emilvs написа:Oborotite vobshte ne igraqt! Na niski potdarja okolo 650 i trese, ne mnogo no dosta drazneshto ! Moje da e ot ekoto! No na Carigradsko mi kazaha - moje bi tampon - no ne znaqt koi

Много ниски са ти оборотите на празния ход, най-вероятно затова тресе! Струва ми се трябва да са поне 800!
Публикувано на: 27 Юни 2007 14:54
от Scott
Reptile написа:Като цяло VVTi-то си е доста тъпа технология и предимствата и са малко в сравнение с VTEC-а на Хонда. Реално до 6000об. с VVTi караш обикновен двувалов спънат от екологията мотор, който е концепция от преди минимум 20 години. VTEC-a започва да работи след 2000об. и респонса е по-добър.
Не си прав и с двете си 'пояснения'.
Първо VVTi работи през цялото време, а модификацирания VVTLi включва по-агресивни гърбици над 6000 rpm.
Honda няма VTEC, който да 'работи' от 2000 rpm. Има VTEC-E, в който е наблегнато на икономия, и той работи на съвършено друг принцип, много сходен до lean burn на Тойота.
Не казвам, че Тойота са лидер в нововъденията, но пръскат доста пари за научно-изследователска дейност.
Публикувано на: 27 Юни 2007 16:57
от emilvs
ToyotaFan написа:emilvs написа:Oborotite vobshte ne igraqt! Na niski potdarja okolo 650 i trese, ne mnogo no dosta drazneshto ! Moje da e ot ekoto! No na Carigradsko mi kazaha - moje bi tampon - no ne znaqt koi

Много ниски са ти оборотите на празния ход, най-вероятно затова тресе! Струва ми се трябва да са поне 800!
V serviza kakzaha che tova sa i normalnite oboroti na prazen hod !!!!!!!! A i nqma ot kade da se vdignat !!!!!!!!! Mnogo tapa rabota !!!!!!!!!
Публикувано на: 27 Юни 2007 17:08
от Reptile
И как работи през цялото време, след като единствено вала с по-агресивни гърбици е свързан с хидравличният маслен "включвач".
Вала с не агресивни гърбици е извън "системата".
Клапаните са два по два на обща кобилица, като за всяка кобилица има по две гърбици "агресивна" и нормална. На схемата е дадено, че агресивната се включва над 6000об. до този момент аз незнам как работи VVT-i - то. Може да греша нямам претенции 100% знание, но обясни ти в такъв случай!
Освен масленият "включвач", който също е нещо "гърбато" да се върти леко и по този начин да изключва нормалният вал, а по агресивният вал да прави различен лифтинг на клапаните, не го рабирам така от схемата обаче.......
ПОЗДРАВИ
Публикувано на: 27 Юни 2007 17:24
от ToyotaFan
emilvs написа:ToyotaFan написа:emilvs написа:Oborotite vobshte ne igraqt! Na niski potdarja okolo 650 i trese, ne mnogo no dosta drazneshto ! Moje da e ot ekoto! No na Carigradsko mi kazaha - moje bi tampon - no ne znaqt koi

Много ниски са ти оборотите на празния ход, най-вероятно затова тресе! Струва ми се трябва да са поне 800!
V serviza kakzaha che tova sa i normalnite oboroti na prazen hod !!!!!!!! A i nqma ot kade da se vdignat !!!!!!!!! Mnogo tapa rabota !!!!!!!!!
Хмм... Не зная какво са казали в сервиза, аз доскоро карах Авенсис, 1.8 VVTi, 129к.с., на мен докато ми загрее колата нямаше никакви вибрации, но след като загрее оборотите ми падаха под 800 и започваше леко да попритриса.... За Корола не съм сигурен дали е нормално да са 650, струва ми се ниско...
Публикувано на: 27 Юни 2007 17:31
от Reptile
Като някаква причина може да се изтъкне и не точно октаново число на горивата, които сипваме в нашата мила Родина.....
Но нали има разни сензори, които това им е работата, знам ли?!?!
Публикувано на: 27 Юни 2007 18:10
от Scott
Reptile написа:... незнам как работи VVT-i - то. Може да греша нямам претенции 100% знание, но обясни ти в такъв случай!
Ти бъркаш системата VVT-i с VVTL-i. Ако си добре с руския виж това:
http://www.autodata.ru/st/06_vvti/vvti.htm