Страница 3 от 3

Въпрос за грешки

Публикувано на: 28 Ное 2018 12:51
от WoLF
Подкрепям мненията за търсенето на същинския проблем. Ако го изчистиш физически или химически след време пак ще си играеш с него. Нов ако вземеш ще изтрае две години и пак ще се "развали" с оглед на това, че се лекуват само симптомите. Според мен е добре да се направи диагностика на двигателя от вход до изход, ако се цели кардинално решаване на проблема... При мен се оказаха дюзи и отклоненията им хвърлиха филтъра за няма и три месеца bash.gif

Въпрос за грешки

Публикувано на: 28 Ное 2018 13:10
от slowtraveler
Миене може да стане и без демонтаж на ДПФ... Сваля се сонда на входа, и през отвора със специален струйник (обикновено в комплект с течността за миене) се въвеждат на входа на ДПФ миещите течности...
Доколко успешно - и аз нямам никакви преки наблюдения....

Въпрос за грешки

Публикувано на: 28 Ное 2018 13:54
от plambata
Да, аз също искам да реша проблема кардинално, но просто не знам къде да отида вече. Както всички знаем, дилърите гледат само как да ти свалят кожата. Ако някой може да предложи адекватен човек, който би помогнал в Пловдив, или околността, ще се радвам да чуя. Благодаря.

Въпрос за грешки

Публикувано на: 08 Дек 2018 19:54
от milenmitev
Добър вечер. От известно време на таблото ми мигаше и малко по-късно изгасваше жълт надпис "MAINT", а от днес вече свети постоянно. Двигателя и коростната кутия са обслужени. Някой има ли идея за какво иде реч? Благодаря предварително!!!

Автомобила е toyota Solara

Въпрос за грешки

Публикувано на: 08 Дек 2018 21:16
от WoLF
Не е занулен боряча за сервизиране на автомобила. Ако сте сигурен, че е сменено поне маслото го занулете спокойно...

Въпрос за грешки

Публикувано на: 08 Дек 2018 22:47
от мехаННика
plambata написа: 28 Ное 2018 13:54. Както всички знаем, дилърите гледат само как да ти свалят кожата.
Plamba, на никой от дилърите не му пука колко квадрата ти е кожата и колко е дебела. Има едни параметри от производителя и трябва да се следват. За тези с по тънката кожица може всичко, но на собствена отговорност.

Въпрос за грешки

Публикувано на: 09 Дек 2018 01:42
от slowtraveler
plambata написа: 28 Ное 2018 13:54 Както всички знаем, дилърите гледат само как да ти свалят кожата.
Част от дилърите не разполагат и със съответната понякога проста техника (което мен винаги ме е учудвало - например да нямаш динамометричен ключ за вадене на подгревна свещ, и/или комплект за вадене на скъсана свещ за масов двигател)...
А щом нямаш средствата да го направиш по един начин - на механика му остава само една друга алтернатива, която може и да е по-скъпа за клиента....
И следват сляпо някои от писанията на производителя...
За миенето на ДПФ - гледал съм комплекти, които идват 'готови за използване' - само връзваш въздух под налягане и издухваш течността в ДПФ...

Въпрос за грешки

Публикувано на: 04 Ное 2019 19:25
от pashata
Колеги търся помощ - какво означава грешката C3100 - Chassis?
Какво да търся?

Въпрос за грешки

Публикувано на: 04 Ное 2019 20:12
от biro
C3100 с Techstream ли я прочете или с Torque?

Въпрос за грешки

Публикувано на: 04 Ное 2019 20:58
от Corolla_E12_hs

Въпрос за грешки

Публикувано на: 06 Яну 2020 19:52
от akula
plambata написа: 22 Окт 2018 06:39 Онзи ден докато пътувах но колата не влезе в авариен режим, нито загуби мощност. Карах още около 250-300км така, като многократно я изгасях и палех отново, но тези лампи и въпросният надпис се появяват отново. В сряда съм в Тойота Стара Загора поради друга причина, но се надявам да отстранят и този проблем.
Колега и на мен ми светна оранжевата лампа "check engine", оранжев триъгълник с удивителна вътре и ESP-то, отделно на дисплея ми изписа "Check VSC system", Моля те пиши ми какво ти казаха от сервиза или как се справи с този проблем.

Въпрос за грешки

Публикувано на: 07 Яну 2020 00:19
от WoLF
Иска диагностика, лампите светят за 100 причини и на колегата може да е много по-различна от Вашата :thumbsup: