Страница 2 от 2

Как да разбера дали накладките са за смяна?

Публикувано на: 08 Яну 2021 00:12
от vfr800
BOz написа: 07 Яну 2021 19:35 Поредното демонстриране на некомпетентност от страна на дилър на марката, което за потребителите може да изглежда доста достоверно, вземайки предвид авторитета им, но вкарвайки в заблуда потребителите.
1. Азбестова накладка за първоначално вграждане от въпросната година не може да бъде намерена в Европа.
2. Дори да можеше, то щеше да е точно обратното - дисковете щяха да са по-щедени от високото съдържание на азбест.
Азбестови накладки няма сигурно от 90та година насам. Просто хората си връзват гащите. Ако отидеш на обслужване гаранционно и караш 25 хиляди на година горе долу колко е обслужването за масло на новите скрапове с тези накладки има голяма вероятност , ако колата е автоматик и караш градско,агресивно .............да останеш без спирачки. Точно заради това хората казват , че са за смяна. Никой не иска да те излъже просто не им се ходи по съдилища.

Как да разбера дали накладките са за смяна?

Публикувано на: 08 Яну 2021 09:09
от martod
Himbo написа: 07 Яну 2021 19:06 В Тойота предоложиха, че в накладките поне от годината на моята кола - 2016, има повече азбест и са по-твърдички.И по мои впечатления са леко шумнички.
Нещо са се объркали, азбеста е канцерогенен и отдавна го забраниха, ако бяха азбестови до сега да си ги сменил 4-5 пъти за тези километри. На врвмето като бяха азбестови сменяхме накладки на 15-20 хиляди километра, дисковете караха по 200-300 хиляди .
Бъкани са с месингови стружки тези накладки и за това са толкова агресивни спрямо дисковете .