РАВ 4 2007: Най-после след 11г се появи проблем
Публикувано на: 24 Май 2018 22:01
Привет!
Чак не мога да повярвам, при почти 193к и 11,5г се появи по-сериозен проблем.
Зимата се оплаках като заредих калпава нафта и брах ядове по път. Но времето се затопли и ме домързя да сменя горивния филтър, понеже всичко се оправи.
Но, последните 2 седмици имах доста къси отсечки под 3км, оставях колата да работи на място по 10-15мин. И резултатът не закъсня-загуба на мощност, давам газ но нищо не става. После изведнъж тръгва и зад мен черна завеса. Днес на едно кръстовище светнаха и лампичките по таблото. Бях на 99% сигурен, че нафтовия филтър се е задръстил нацяло и днес право в Тойота за смяна. Обаче ядец, нищо не се подобри!
Преди това покарах едно 40км на обороти, ако са били сажди да ги изгори, но няма ефект. Значи като тръгне на обороти си върви, но при потегляне или на ниски обороти няма никой. Все едно работи на 3 цилиндъра.
Първа стъпка мисля утре да отворя ЕГР-а да го чистя, май от 60-70к не съм го правил.
Днес включих кабела да видя какво става, следните показания на дюзи и грешки:
1 -1,1
2 1,0
3 -1,3
4 0,7
maf 5,4-5,8
DTC
c0371-giermomentsensor
c1281-anormale ausgabe des hauptzylinder-drucksensors
плюс там сензори на колелата от VSC-грешката.
Подозирам, че ЕГР-а няма да е главния проблем, някакви креативни идеи?
ПС: Наблъсках от скъпата нафта и мощна доза добавка за прочистване, но ме съмнява при нов горивен филтър. Все едно запушена дюза или 2 такива, ако е това дано добавката да помогне. Колата няма ДПФ.
Чак не мога да повярвам, при почти 193к и 11,5г се появи по-сериозен проблем.

Зимата се оплаках като заредих калпава нафта и брах ядове по път. Но времето се затопли и ме домързя да сменя горивния филтър, понеже всичко се оправи.
Но, последните 2 седмици имах доста къси отсечки под 3км, оставях колата да работи на място по 10-15мин. И резултатът не закъсня-загуба на мощност, давам газ но нищо не става. После изведнъж тръгва и зад мен черна завеса. Днес на едно кръстовище светнаха и лампичките по таблото. Бях на 99% сигурен, че нафтовия филтър се е задръстил нацяло и днес право в Тойота за смяна. Обаче ядец, нищо не се подобри!
Преди това покарах едно 40км на обороти, ако са били сажди да ги изгори, но няма ефект. Значи като тръгне на обороти си върви, но при потегляне или на ниски обороти няма никой. Все едно работи на 3 цилиндъра.
Първа стъпка мисля утре да отворя ЕГР-а да го чистя, май от 60-70к не съм го правил.
Днес включих кабела да видя какво става, следните показания на дюзи и грешки:
1 -1,1
2 1,0
3 -1,3
4 0,7
maf 5,4-5,8
DTC
c0371-giermomentsensor
c1281-anormale ausgabe des hauptzylinder-drucksensors
плюс там сензори на колелата от VSC-грешката.
Подозирам, че ЕГР-а няма да е главния проблем, някакви креативни идеи?

ПС: Наблъсках от скъпата нафта и мощна доза добавка за прочистване, но ме съмнява при нов горивен филтър. Все едно запушена дюза или 2 такива, ако е това дано добавката да помогне. Колата няма ДПФ.