Страница 1 от 1

Вибряция при форсиране на празен ход

Публикувано на: 24 Май 2018 20:52
от handel
Здравейте,

Карам авенсис 1.8 129к 2008г.
Драмата е стара още като видях че е разбито вътрешно каре, но след смяна се оказа и крива полуоска. Смених и двете с оригинални, тъй като лявата беше изтъняла и съм виждал счупени.
За съжаление проблема с вибрацията остана.
Усеща се при ускорение 2000 - 3000 оборота. Особено силна вибрация след 120км/ч направо не се търпи. Затова и мислех че са полуоските пак... но нали са оригинални и от ТМ ауто казаха че било съединител и маховик .Сменях гуми с джанти... нови стари....баланси... на 10 места
В последстие усганових, че на празен ход при форсиране след 2000 до към 3000 се усеща вибрация чак се клати седалката.
При тръгване в завой на ляво не винаги има един камшичен удар, чува се отдясно. Незнам дали има връзка но това го има и преди и сега след смяна на нещата.
Още не съм го сменил съединител, но ми се иска и вашето мнение или да кажете сервиз където могат да разберат къде е проблема.. не само да ми зкмат пари за смяна на някакви си части за проба.

Благодаря.

Вибряция при форсиране на празен ход

Публикувано на: 10 Юни 2018 20:09
от handel
Здравейте,

значи за момента това е проблема някакъв резонанс вибрация след форсиране над 2000 оборота.

ще съм благодарен ако някой каже къде да я гиагностицират.

благодаря.

Вибряция при форсиране на празен ход

Публикувано на: 10 Юни 2018 21:00
от мехаННика
Маховика на тази кола е плътен, едномасов. Нещо по свещи, бобини трябва да търсиш за начало.

Вибряция при форсиране на празен ход

Публикувано на: 10 Юни 2018 21:40
от nowyaris
Не съм специалист,ама изкривена полуоска,заедно с каретата ми напомня за доста силен удар нейде по предницата,
Защо не проверите тампоните на двигателя и скоростната кутия,най вероятно ги има вибрациите и преди 2000 об/мин.
но не се усещат толкова силно.Между резонанс и вибрация теоретично има голяма разлика :thumbsup: .