Теч на дизел
Публикувано на: 04 Май 2018 11:20
Здравейте,
Имам тойота корола версо 12/2007 2.2 д4д 136 кончета. От 2-3 седмици имам следния проблем - забелязах теч на нафта (по-скоро капки от време на време) от задната част на колата, пада се точно под седалката зад шофьора. Има една ламаринена плоскост, която е влажна и от нея забелязвам тези капки. Нарочно оставих една вечер един буркан точно под теча, за да видя колко горе долу изтича. За около 24ч. беше текло около 100-150 милилитра. Забелязах, че изтича определено количество нафта и в един момент теча спира. Интересното е, че 2 дена преди това пак бях оставил буркан и след около 24ч. нямаше никакъв теч. И при двата случая колата беше карана точно преди да я паркирам и сложа буркана. Колата пали без проблем.
Преди няколко дни я оставих на сервиз (не живея в БГ). След два часа ми звънят да ми кажат, че резервоара е "счупен" и трябва да се смени, не можело да се поправи. За нов резервоар и смяна ми искаха 1000 евра. Луда работа. Като ги питах какъв е точно проблема на резервоара, те не успяха да ми кажат конкретно. Отказах им ремонта и отидох да си взема колата. Като я взимах говорих с човека, койото уж я е гледал и ми каза, че проблема е, че резервоара имал ръжда и не можело да се поправи. Каза ми също, че ако сипвам половин резервоар макс не би трябвало да имам проблеми с теча, понеже ръждата била в горната част на резервоара. Взех си колата и я паркирах до нас, като тогава горивото в резервоара беше доста под средата както и сутринта преди да я оставя на сервиза. След няколко часа след като я бях паркирал до нас пак забелязох текли капки, по-малко но все пак. Няма логика хем проблема да е в горната част на резервоара хем да има теч при почти празен резервоар. Това ме навежда на мисълта, че тия от сервиза може въобще да не са гледали какъв е проблема.
Не съм много компетентен, но има ли възможност проблема въобще да не е в резеровара, а в някоя от тръбите между резервоара и двигателя?
Моля да съвети как да процедирам и какъв е евентуално проблема според вас.
Благодаря предварително!
Имам тойота корола версо 12/2007 2.2 д4д 136 кончета. От 2-3 седмици имам следния проблем - забелязах теч на нафта (по-скоро капки от време на време) от задната част на колата, пада се точно под седалката зад шофьора. Има една ламаринена плоскост, която е влажна и от нея забелязвам тези капки. Нарочно оставих една вечер един буркан точно под теча, за да видя колко горе долу изтича. За около 24ч. беше текло около 100-150 милилитра. Забелязах, че изтича определено количество нафта и в един момент теча спира. Интересното е, че 2 дена преди това пак бях оставил буркан и след около 24ч. нямаше никакъв теч. И при двата случая колата беше карана точно преди да я паркирам и сложа буркана. Колата пали без проблем.
Преди няколко дни я оставих на сервиз (не живея в БГ). След два часа ми звънят да ми кажат, че резервоара е "счупен" и трябва да се смени, не можело да се поправи. За нов резервоар и смяна ми искаха 1000 евра. Луда работа. Като ги питах какъв е точно проблема на резервоара, те не успяха да ми кажат конкретно. Отказах им ремонта и отидох да си взема колата. Като я взимах говорих с човека, койото уж я е гледал и ми каза, че проблема е, че резервоара имал ръжда и не можело да се поправи. Каза ми също, че ако сипвам половин резервоар макс не би трябвало да имам проблеми с теча, понеже ръждата била в горната част на резервоара. Взех си колата и я паркирах до нас, като тогава горивото в резервоара беше доста под средата както и сутринта преди да я оставя на сервиза. След няколко часа след като я бях паркирал до нас пак забелязох текли капки, по-малко но все пак. Няма логика хем проблема да е в горната част на резервоара хем да има теч при почти празен резервоар. Това ме навежда на мисълта, че тия от сервиза може въобще да не са гледали какъв е проблема.
Не съм много компетентен, но има ли възможност проблема въобще да не е в резеровара, а в някоя от тръбите между резервоара и двигателя?
Моля да съвети как да процедирам и какъв е евентуално проблема според вас.
Благодаря предварително!