Страница 1 от 2
Помощ относно 4A-GE
Публикувано на: 19 Юни 2007 15:44
от AE 111
Публикувано на: 19 Юни 2007 16:02
от jamie
1 бр буталце имам нормален размер оригинално.
Ммммм лагери някои препоръчват ТАЙХО от Ботев 101 (тел 9311443).
Аз май ще сложа други - неоригинални но не от София.
Публикувано на: 19 Юни 2007 17:09
от AE 111
Тайхо... с такива пробвахме,но не струват ако може някоя друга марка да предложите. Също така ако може да ми дадеш цена за буталото... трябва да е от модела който няма зегерки. Благодаря

Публикувано на: 19 Юни 2007 17:40
от jamie
Ще го погледна но блутопа са си един стил - т.е. ако са си без зегерки - такова е и моето.
ACL или Clevite бих препоръчал, имат и рейсинг серии. Само от Австралия или Щатите.
Публикувано на: 19 Юни 2007 23:00
от kristian
Jamie, ти си ебаси безкрайния извор на части и на акъл за помощ!

АКО СЕ ЗАВЪРТЯ В ТАЯ сОФИЯ НЕПРЕМЕННО ЩЕ ТИ СЕ ОБАДЯ ДА ПИЕМ ПО ЕДНО!!!

Публикувано на: 20 Юни 2007 10:59
от jamie
Ми не съм скромен ама не съм и безкраен
Доста хора тук са повече от мен.
ПП: Обаче забравих да го погледна буталото снощи

Публикувано на: 20 Юни 2007 14:01
от AE 111
Ами ще чакаме тогава

Публикувано на: 20 Юни 2007 15:23
от duco
Az sum s TAIHO lageri i nqmam problemi pove4e ot godina ve4e puk kolata vurvi na malko pove4e rpm ot originalno kakto e ne moga da razbera kuv im e problema , vijte dali ne e v vala problema ili drugade maslena pompa primerno .
Kakvo ima6 predvid kat kaje6 ne struvat ?
Публикувано на: 20 Юни 2007 16:30
от NIK_4E
I na men mi se namira nqkoe drugo butalce za blue top standartno bez zegerki

ako nqkoi ima zor da svirka
Публикувано на: 20 Юни 2007 21:18
от AE 111
Ами на мен ми трябва едно,ако можеш да ми кажеш цена...

Публикувано на: 20 Юни 2007 23:19
от jamie
Haide NIK4E deistvai, moeto ste go zapazia za reference v toia sluchai

Публикувано на: 21 Юни 2007 12:01
от AE 111
Е за мен няма значение от кой ще го закупя. Дайте цена и двамата ако ви се продават разбира се

Публикувано на: 25 Юни 2007 16:28
от Reptile
Нещо разбирачите замълчаха за "Тайхо"-то. А да "светнете" защо "НЕ струват" и кой какво е тествал за да достигне до подобна констатация.
И не ми се подмотвайте с отговорите "Ей".....Миро за тебе се отнася.
Ако имаш нещо наФпредвид за покупка на лагери и нек'ви вънКАшни доставки - да се включвам веднага, че да минимизираме разходите......
БЪДЕТЕ ЗДРАВИ
Публикувано на: 25 Юни 2007 17:39
от AE 111
"Разбирачите" примерно си мерят биелата и тя е с идеална окръжност и след като наложат лагера на биелата не може да лепне от двата и края

. Друго да трябва да обяснявам?
Публикувано на: 25 Юни 2007 18:21
от Reptile
Не можеш да събереш биелата или като наложиш черупките са по-малки и "отстъпват" в краищата?!?!
Ако в случая черупката е минимално по-широка, като събереш биелата и я натегнеш ще си легне и ще оплътни идеално. Според мен черупките винаги стоят под леко напрежение и при "събирането" на биелата и вала лягат и уплътняват. Материала от който са направени лагерите не е НИЩО особено, като якостни характеристики. Дори идеята е винаги да има "улягане" по вала и биелите.....нали никой не си въобразява, че като си събира биелите и те оформят някаква ИДЕАЛНА окръжност с точност до хилядни. Това доста ме озадачи с "идеалната окръжност".
Моите доводи:
1. Цялата тази "сглобка" се държи от два болта, които се вадят съвсем спокойно с ръка, а не са някакви иделно шлайфани шпилки, които се набиват на преси и т.н очевидно, че при всяко събиране "окръжността" е леко посукана та макар и минимално.
2. Дори при първото фабрично сглобяване да се постига някаква по-висока точност, при разглобяването на "системата" и повторното и "събиране", нито една повърхност вече не е идеално гладка.
Всички повърхности, както контакните, така и на болтовете са подали леко в някаква посока и при сглобката никога няма да легнат както "първият път".
3. В упътването за натягането на главата, биелите, основните лагери и т.н при ремонт на BMW - сервиза препоръча винаги да се ползва ВСИЧКО НОВО.....или най-малко всички използвани болтове да са НОВИ. Също, ако един болт се сложи и се завие, дори без да е натегнат докрай и се наложи да се развие, то той се заменя с НОВ.
Е, мисля че сме далече от подобен начин на ремонт.... и сме се примирили с съкратеният пробег на мотора след ремонта.
4. Всеки който прави ремонти на мотори, ще ти каже, че лагери и сегменти винаги минават през период на "улягане" след поставянето им, дори и в новите мотори. Като лагерите на валовете улягат много по-бързо от сегментите.
5.Също да питам колко от нас си стоплят главата на 80 градуса преди да я поставят и я натягат смо веднъж на точно посочените усилия?!?!?! Всички натягме малко повече, защото нямаме вяра на гарнитурите и на "старите" болтове и след известно време на предпазливо каране донатягаме......
Това са моите "расъждения" и доводи след опит с няколко основни ремонта на различни мотори.
Сега след, като се "изложих", ще се радвам да разкажеш по-подробно какви са Ви били проблемите с "Тайхо"-то.
Мисля да си купувам такива лагери и сега съм в размисъл, до колкото мисленето ми се удава разбира се.......
БЪДЕТЕ ЗДРАВИ