Страница 2 от 2

Проблем с авенсис версо 116 к дизел около 3000 оборота

Публикувано на: 17 Май 2018 09:45
от dvanew

това е клип със живи данни на магистралата. Около и след 19мин ми направи проблема пак. Забелязвам че налягането в рейла не минава 121 МПа ;) Но след това пада и колата си набираше още - нз нормално ли е

Проблем с авенсис версо 116 к дизел около 3000 оборота

Публикувано на: 17 Май 2018 11:16
от slowtraveler
Да не би клипът да е частен - не се вижда нищо...

Проблем с авенсис версо 116 к дизел около 3000 оборота

Публикувано на: 17 Май 2018 11:40
от dvanew
оправих го - извинявам се !

Проблем с авенсис версо 116 к дизел около 3000 оборота

Публикувано на: 20 Май 2018 22:55
от vas
Много бавно се опреснява информацията и не може да се определи дали данните са верни, а и на видеоклип е малко трудно да се следи информацията. Това което прави впечатление е, че падала за газта не надвишава 50%, а MAF сензора постоянно отчита с около 10% по малко (спрямо оборотите на двигателя и МАР сензора), което може да се дължи на работата не EGR, на пропуски в всмукателната система или на бавно опресняване на данните от клипа, но като цяло мисля, че всмукателната система е ОК.
От описания проблем най-вероятно става въпрос за проблем в горивната система – подай директно гориво на помпата и тествай, като по този начин ще изключиш варианта да има проблем при подаването на гориво към помпата(проблем с резервоар, тръби, механична помпа на горивен филтър).
П.П. максималното налягане на тази помпа е 135MPa

Проблем с авенсис версо 116 к дизел около 3000 оборота

Публикувано на: 21 Май 2018 08:04
от dvanew
vas написа: 20 Май 2018 22:55 Много бавно се опреснява информацията и не може да се определи дали данните са верни, а и на видеоклип е малко трудно да се следи информацията. Това което прави впечатление е, че падала за газта не надвишава 50%, а MAF сензора постоянно отчита с около 10% по малко (спрямо оборотите на двигателя и МАР сензора), което може да се дължи на работата не EGR, на пропуски в всмукателната система или на бавно опресняване на данните от клипа, но като цяло мисля, че всмукателната система е ОК.
От описания проблем най-вероятно става въпрос за проблем в горивната система – подай директно гориво на помпата и тествай, като по този начин ще изключиш варианта да има проблем при подаването на гориво към помпата(проблем с резервоар, тръби, механична помпа на горивен филтър).
П.П. максималното налягане на тази помпа е 135MPa
Благодаря колега за подробното описание, но защо го прави само на 4и5та? ЗАщо не прекъсва на другите предавки , като там би требвало да изисква повече гориво и пак да ми прехълца. Вчера мерих и буст - 1.2 макс ми изписа на тела .

Проблем с авенсис версо 116 к дизел около 3000 оборота

Публикувано на: 01 Юни 2018 16:26
от NikolayTodorov
Колеги какво става с проблема , решен ли е , интересувам се понеже и при мен е така и търся решение. Чакам актуална информация :)

Проблем с авенсис версо 116 к дизел около 3000 оборота

Публикувано на: 01 Юни 2018 18:21
от dvanew
NikolayTodorov написа: 01 Юни 2018 16:26 Колеги какво става с проблема , решен ли е , интересувам се понеже и при мен е така и търся решение. Чакам актуална информация :)

здравей, не е реем. около 20ти съм по свободен и мися да чистя всмукателни колектори. Пишете, ако намерите решение! Успех:)

Проблем с авенсис версо 116 к дизел около 3000 оборота

Публикувано на: 04 Юли 2018 08:00
от dvanew
Здравейте отново, малко развитие по темата - взе да ми светва чека с грешка P0400 - макар че бях чистил егр. Свалих го пак пак чистене и пак светва в ниски обороти колата. Реших, че е за чистене на смукатели и я закарах при приятел да ги оправи. Излизам от гаража и след малко пак чека светва със същата грешка.Забелязах че и колата не ускорява така както по рано - дори и да не светва чек. Закачих си блутут адаптера и видях че буста м според него ми е 0,7 / преди време 1.2 стигаше/.
Какво направих по идея на моя френд - разкачих буксата на егр и макар със светещ чек - Колата литна/ бууст 1,3 пиково/! Друг ЕГР или кое управлява ЕГР?

Проблем с авенсис версо 116 к дизел около 3000 оборота

Публикувано на: 30 Юли 2018 14:19
от geniya
Работата на ЕГР се състои в това да отваря и затваря, както и положение между напълно отворен и напълно затворен.Това е ясно на всички, но това в кое положение ще застане и при какви условия, се определя от компютъра на колата и от горивните карти и т.н.Когато си откачил буксата на ЕГР се получава така, че няма кой да го премести /защото се задвижва от моторче/ и седи затворен.Което ще рече, че постъпва само чист въздух в ДВГ и колата тогава върви.Когато ЕГР работи коректно има обратна връзка към компютъра в каква позиция е, и колко % е отворен.Ако ти набива грешка вероятно е блокирал, иначе може да се огледа дали затваря плътно от едната част към другата.Ако е чистен както трябва да се чисти, то трябва да се раздвижва със спрей, за да е сигурно, че се движи и затваря плътно без пропуски.При натисната пълна газ ЕГР трябва да е затворен!!!
Моят ЕГР, който вероятно е като твоя, според мен няма начин да се прецака, единствено може да скапе задвижката от моторчето каято е капсулована.Ако можеш да намериш друг за проба, ще е най-добре.

Проблем с авенсис версо 116 к дизел около 3000 оборота

Публикувано на: 16 Сеп 2018 16:33
от dvanew
Проблема изчезна след замяна уплътненията на дюзите. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Проблем с авенсис версо 116 к дизел около 3000 оборота

Публикувано на: 09 Яну 2019 20:41
от yanevs
мехаННика написа: 28 Апр 2018 07:52 Освен да започнеш отначало, това са всички елементи от тази система..
Колега , проблема е в някой от катализаторите ( те са два) , при мен беше втория - този под купето. Махаш го , на негово място резонаторно гърне ( на мен ми взеха 50лв ) , нито има промяна в звука , нито пуши , става все едно я чипосват. Даже и разхода пада малко . Една година ми отне да си проверя всичко поетапно , докато открия ключа за палатката , колкото и да изглежда невероятно

Проблем с авенсис версо 116 к дизел около 3000 оборота

Публикувано на: 31 Окт 2019 00:51
от yanevs
мехаННика написа: 28 Апр 2018 07:52 Освен да започнеш отначало, това са всички елементи от тази система..
катализаторрррр

Проблем с авенсис версо 116 к дизел около 3000 оборота

Публикувано на: 31 Окт 2019 08:25
от slowtraveler
Темата е стара...
Човекът е написал как си е решил проблема.
Вие след няколко месеца внезапно решавате да го съветвате (и то с неекологично решение) как да си реши вече решеният проблем Ислед още 9 месеца повтаряте мнението си в тази тема...
Не мога да Ви разбера какво целите - колегата след като си е решил проблема внезапно да реши да си махне и катализатора само защото Вие настоявате?
Или само пишете без да четете какво вече е написано в темата (и от самата Вас)? :whistle: