Toyota forever написа: Здравей, не бях чувал за тези момчета зад винса. Дай и на старозагорци контакт да ги прослушам.
Заповядай:
еко трафик - контакти
еко трафик - секция катализатори
еко трафик - купони за отстъпка
Продължаваш да отказваш да споделиш с какво возило си - подозирам, че от излишна скромност не искаш да се истъкваш, че се "наблюдава от високо" като се качиш(крузерче, trd-нещо), но аз съм алтруистично настроен и не бих се впечатлил дори да е FJ-такова

Ест. няма да питам повече - може на лично. Но ще настоявам за обратна връзка ако/когато смениш катализаторите.
hallowe_en, то ясно, че от оригиналното по-добро няма, но цените са убийствени. А лошото е, че авто-моргите, от където евентуално можеш да се сдобиеш с втора ръка, са далеч от очакванията на хората за нормален пазарлък. Ако трябва да сме сериозни, има си димомери и газ-анализатори, които трябва да ги има във всеки пункт за технически прегледи, така че винаги може да разбереш/изпробваш, до колко нов-универсален ще ти свърши работа. На мен, когато ми го гепиха, ако имаше бърза схема за 100-300лв. да изкарам 1-2 години, колко стрес щеше да ми разтовари просто си нямаш на идея. Ама те всички(полицията, сервиза, тм-ауто, друг сервиз) ме гледат и ми се чудят на желанието да ми е в ред колата. Също така, препоръчвайки втора ръка, не вземаш предвид това, че може да е износен(макар за тойота да съм чел че карат до 500 хиляди).
Малко размисли по въпроса:
Това, че са скъпи не трябва да е оправдание да одимяваме с ауспусите си навсякъде. То(освен наличието на редки метали) е следствие и на това, че частта е ултра high-milage, авто-производителите точно през тия години са хванати малко натясно от затягащите се емисии, съответно има търсене на евентуални наличности много късно - едва към края на "втория" живот и то в региони/провинции, където следенето за емисиите са занижени. Съответно и готовите афтърмаркет решения са кът.
Не одобрявам бракуване на все още читави останали бройки автомобили от близкото минало за нещо, на което не сме му хванали fix-а още. А показването по медиите на изтормозени хора, дето с лека ръка са готови да си бракуват возилото заради липса на организация и информираност ме дразни изключително много. Автопроизводителите няма да ги коментирам освен, че могат да бъдат задължени да защитят катализатора от кражба.
Ако си говорим за на запад - следя английския канал за нови возила carwow, и ми направи впечатление, как неговия водещ показа значителна доза "ориенталски"-манталитет(лично мнение) опитвайки се да закърпи два пъти избушените катализатори на пълнолетното си порше(
опит 1,
опит 2). Иначе, по великден братовчед ми се беше върнал от милка-ленд и ми спомена нещо от сорта на това, че до момента до който належащ ремонт/и не надхвърлят 1.5 от текущата стойност на автомобила, не бил за бракуване. Не задълбах защо, но явно има някакъв резон.