Страница 1 от 1

Королла Е120 утечка

Публикувано на: 03 Апр 2018 09:49
от koko_georgiev
Здравейте колеги, имам следният проблем: Радиото спря да се самоизключва и акумулатора започна да остава без заряд. До тук добре :) реших да измеря и установих 0,65А утечка. Започнах да вадя един по един предпазителите, който са в купето - резултат 0,65А утечка...... Довечера или утре ще продължа с предпазителите в двигателният отсег. Според мен не изключването на радиото, работенето на часовника са причина за този проблем. Според мен релето което трябва да им изключи захранването му е залепнал някой от контактите или контактният ключ не го изключва. По интерестното и странно лично за мен е че след като извадих предпазител CIG - радиото и часовника не изгаснаха....... Та някой може ли да помогне кое е релето което изключва захранванията към централната конзола ( радио, часовник, запалка....) и кое е релето за радиото и часовника? Благодаря предварително. Поздрави.
Корола 2002 хетчбек 90к.с. D4D ( 1CD-FTV или нещо такова )

Королла Е120 утечка

Публикувано на: 03 Апр 2018 10:05
от tora
Не съм много наясно, но сигурен ли си, че изобщо се управлява с реле?

Королла Е120 утечка

Публикувано на: 03 Апр 2018 11:14
от slowtraveler
Вероятно проблем на ключа?

Королла Е120 утечка

Публикувано на: 03 Апр 2018 15:29
от vas
Захранване на радио:
- В+ - 15А DOME fuse
- ACC – 15A CIG fuse
- IG – IG1 Relay и 10А ECU IG fuse
Захранване на часовник:
- В+ - 15A DOME fuse
- IG – 15A CIG fuse
Общото за двата проблема е контактния ключ, но при условие,че след като извадиш CIG предпазителя системите продължават да работят, то най-вероятно има проблем в окабеляването.

Королла Е120 утечка

Публикувано на: 03 Апр 2018 22:32
от koko_georgiev
Проблемният предпазител е DOME - след разкачането му остамаха 30-40mA консумация който са нормални. Разкачах централната колона, но часовникът явно използва много малко енергия и не може да се хване при големият обхват на уреда. Сега трябва да разбера дали захранването към радиото минава през реле или е директно от контактният ключ ( лично аз ако трябваше да го измислям щях през реле да го прекарам.... ама си има едни други инженери). Утре ще видя да разкач радиото, че се вади малко по кофти.... и да се уверя че е от там проблема, а не от центрлното или осветленивто на купето, който също са на този предпазител.

Королла Е120 утечка

Публикувано на: 04 Апр 2018 09:23
от slowtraveler
Огледай да нямаш някоя светеща крушка (например в жабката)..

Королла Е120 утечка

Публикувано на: 10 Апр 2018 09:33
от koko_georgiev
Благодаря на всички за съдействието. След като разгледах подробната ел.схема проблемът се оказа в контактният ключ. По интересното е, че се самооправи...... което не е готино като цяло, но поне ако имам бъдещи проблеми ще знам директно там да търся проблемът
Ако на някой му трябва ел.схемата да пише ще я изпратя

Королла Е120 утечка

Публикувано на: 19 Окт 2018 13:26
от asenix
Здравейте,
от скоро съм горд собсвеник на E120.
За съжаление имам проблеми с токовете.
Най-големият проблем ми е, че запалката не работи. Смених бушона на заплката, но проблемът остана.
Ще помоля за ел.схема, за да погледна някъде за евентуално развалено реле.
Мерси много