Страница 1 от 314

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 26 Мар 2018 14:04
от chukich
:D

Здравейте, колеги,

Тази седмица щели официално да открият новите Corolla /Auris, които ще се продават от 2019г.

Потърсих малко в нета и съм много приятно изненадан от дизайна ! Най-после да сменят остарялата визия!
Колата изглежда спортна и дано да има опция за малко по-спортни мотори.

Според вас с какви мотори ще се продава в Европа?
Това дали е края на Аурис или просто ще му сменят концепцията и на него?

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 26 Мар 2018 15:53
от Akima
TNGA базирана - какво очаквате не ми е ясно...
Външно пак ще е кошмар за автобояджиите.
Вероятно ще е последната с опция за дизелови двигатели.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 27 Мар 2018 09:11
от chukich
Според мен ще се продава в Европа само с два двигателя:
1.2 турбо бензин ( двигател на БМВ) и хибрида 1.8

Малко снимки, които намерих в нета.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 29 Мар 2018 19:30
от centil
На изложението NYIAS - New York International Auto Show (2018) - бе представена новата Корола. Предполага се, че новия Аурис, който е базиран на същата платформа като Приус 4 - TNGA, може да се появи още в края на 2018. Той ще е 4 см по-дълъг и 2см по-ниък от актуалния модел. Ще се предлага с две хибридни задвижвания - познатия 1.8 и новия 2.0, както и с 1.2 турбо. Също така вътрешния дизайн ще е същия или ще се доближата до този на Королата:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 29 Мар 2018 19:58
от Corolla_E12_hs
Края на лятото чакаме седан версията. Дано й дадат малко по-големи двигатели и повечко екстри в сравнение с текущия фейслифт.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 30 Мар 2018 21:55
от centil
[bbvideo=1280,720]https://youtu.be/shXpslZ4EVs[/bbvideo]
[bbvideo=1280,720]https://youtu.be/LEeztpWL-XA[/bbvideo]

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 30 Мар 2018 22:42
от Kiki
Akima написа: Външно пак ще е кошмар за автобояджиите.
:) :) :)

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 02 Апр 2018 09:55
от centil
Пъри снимки на Toyota Auris Touring Sports 2019, който ще е по-дълъг от Golf Variant.
https://www.carscoops.com/2018/03/new-c ... =1&slide=9

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 14 Апр 2018 08:15
от centil
2019 Corolla Hatch Drivetrain

An all-new TNGA-based powertrain with a direct-injected 2.0L I4 (M20A-FKS) is smaller and lighter than its 1.8L I4 predecessor, which helps to lower Corolla Hatchback’s center of gravity. The 2.0-liter is also quieter for improved Noise Vibration Harshness (NVH) with additions like a more rigid crank case with integrated stiffener; a lighter resin cylinder head; and a ribbed oil pan.

The M20A-FKS is equipped with Toyota’s latest D-4S fuel-injection that uses high-pressure direct-injection and low-pressure PFI (Port Fuel Injection). The setup adapts its injection method based on driving conditions so that ideal combustion is executed. The engine also features Dual VVT-i (Variable Valve Timing-intelligence), with VVT-iE (Variable Valve Timing-intelligence by Electric motor) on the intake side and VVT-i on the exhaust. VVT-iE uses one electric motor instead of oil pressure to control the variable valve timing. Together, the valve timing systems enhance power output and fuel mileage, and cut harmful emissions.

Other notable improvements to the Dynamic-Force engine include:

Longer stroke
Compression up to 13:1
Enlarged valve nip angle
Enhanced intake port efficiency with laser clad valve seat
Key Benefits:
Higher rate of combustion, high tumble flow, and high intake air flow volume
Pistons with round top surface and slanted side wall
Key Benefits:
Consistent tumble flow and rapid combustion maintained
Less knocking and higher compression ratio
Friction reduction between piston skirt and cylinder
Lubrication enhanced with three oil jets dedicated to each cylinder
Key Benefits:
Better MPG, dynamic performance, less knocking, and less oil consumption
Lighter weight timing chain
Key Benefits:
Low cabin noise and reduced friction
Drain path within crank case to return oil from cylinder head to oil pan
Key Benefits:
Less oil agitation caused by the crankshaft, which means less rotation resistance
Connecting Rod made of high strength steel with optimized shape
Key Benefits:
Reduction in weight
Camshaft with concave profile
Key Benefits:
Increased valve lift amount
Optimized water jacket in head and block
Key Benefits:
Enhanced cooling and reliability

The bolded pieces should above improve thermodynamic efficiency significantly!

2019 Corolla Hatch Prelim Specs

M20A-FKS
I4 w/ 16-valve DOHC, chain drive with Dual VVT-i (Intake: VVT-iE, Exhaust: VVT-i)
Bore x Stroke (mm) 80.5 x 97.6
Displacement (cc) 1987
Compression Ratio 13.0:1
Fuel System Direct Injection, Port Injection
Horsepower and Torque TBD

Corolla Hatch uses either an all-new Dynamic-Shift CVT (K120), or a six-speed iMT (Intelligent Manual Transmission) gearbox (EG60). The Dynamic-Shift CVT has simulated 10-speed Sequential Shiftmatic steps, Sport Mode, and paddle shifters. It features a number of innovative elements, including the world’s first launch gear in a passenger vehicle CVT.

The transmission system utilizes gear drive when starting from a full stop, resulting in powerful acceleration, while at the same time, resolving the momentary sluggish feeling that was previously present during accelerator operation. Both smooth and comfortable launch performance are realized. When switching from gear drive to belt drive, the transmission system uses highly responsive gear change control technologies cultivated from automatic transmission technology.

With its launch gear in place, the belt has been tuned for higher gear ratios. This new setup not only improves the efficiency of belt operation, but it also enables the adoption of wider gear ranges, whereby realizing a class-leading gear ratio range of 7.5 for the 2.0L class.

Another benefit of the launch gear is a reduced input load. This enables the size of both belt and pulley components to be reduced. Furthermore, the belt angle has been narrowed and pulley diameters reduced, resulting in shifting speeds that are 20 percent faster. Powerful and predictable acceleration is realized, as is an endearing driving experience.

An all-new six-speed iMT with downshift rev-matching control. The new gearbox is lighter (by 15 pounds; total weight of 88 pounds) and shorter (by 0.94 inches), making it one of the world’s smallest transmissions. Its small size contributes to improved fuel efficiency.

The gearbox also offers world-leading transmission efficiency, while the use of iMT controls, which automatically adjust engine revolutions when changing gears, ensures smooth gear shifting?free of uncomfortable recoils?for the driver.
http://cleanmpg.com/community/index.php?threads/56065/

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 14 Апр 2018 12:52
от kostadinnm
И на мен това е първата корола от последните години дето може да се каже, че ми харесва дизайна. Отвън има добра стойка, без в горната част да е прекалено сплескана(като първия аурис), а отвътре има по-малко блестяща черна пластмаса и отразителни екрани май. Сега се загледах и като минус е тъмния таван, но не е болка за умиране.
Иначе от към задвижване, дано има от по-интересните двигатели и на нашия континент. Това с двойното горивоподаване се надявам да са ги тествали за нагар, че с тая променена геометрия на порт-входа ми се струва, че ще има неравномерни отлагания.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 26 Апр 2018 19:09
от Hursa
Някъде предлагат ли я вече?
Akima написа: TNGA базирана - какво очаквате не ми е ясно...
Какво да очакваме от тази "архитектура"?

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 26 Апр 2018 20:27
от vzl
Малко ми прилича на новия Опел Астра задницата. Отпред изглежда много добре. Халогените са можели да ги направят маааалко по големи, приличат ми на фенерчета.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 27 Апр 2018 20:09
от Hursa
Любопитно ми е това което е "под" екстериора и интериора smile.gif . Как изглежда не ме интересува силно, но ми се струва, че малко са попрекалили. (Но това за днешните модели от "компактния" клас, според мен, може да се каже за повечето.)

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 07 Май 2018 11:56
от Corolla_E12_hs
Тойота Axio за Япония, на края на статията пише, че това е по-различен модел само за Япония и в Европа трансмисии, размери и оборудване най-вероятно ще са различни. Има и комби версия, след като се обяви , че се спира и Авенсис.
Реално Аурис се заменя от Корола Хечбек ( както беше преди 15 години ), Авенсис може би ще се замени от Корола комби версия. Дано до септември се видят официални снимки. Също така в ТМ ауто вече Аурис, Корола и Авенсис на склад няма ( по 1 бройка в сравнение с по над 20 преди 2 месеца ) и се съмнявам да зареждат нови бройки докато не се уточни от кога почват новите модели да пристигат.
https://www.caradvice.com.au/638385/201 ... lla-sedan/

Изображение

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 07 Май 2018 20:29
от Hursa
Надявах се скоро да видим новия модел, все едно как ще го нарекат. Но като гледам как изчезнаха новините за него, май няма да е преди 2019. Странно защо затриха новината за новия модел на сайта на ТМ ауто.