Напълно съгласен, само че с пежо 406 ХДИ, колко ще дадеш в града? Ако си 99% на магистрала все едно дали пежото или хибрида ОК..
За това ако сравняваме разходи е редно да се гледа СРЕДЕН разход и то поне на над 5000 км, колкото повече по - добре.
Тук дискусията дали е икономичен или не хибрида и кой хибрид е по - не икономичен, се смята с отделни трипчета и се правят препратки към еди кой си 15 годишен дизел, което се влияе от 100 000 фактора.. трафик, стил на каране, колко е натоварен автомобила, атмосферни условия, гуми и сигурно може да се изброят още.
За това среден разход е редно да се гледа на няколко хиляди км... най - добре поне година 10-15к км. Какво значение има дали на магистралата ми дава 6.7 вместо 6.5 или 5.5, след като на междуградско смъквам на 3.6 ?!? (случая с 9 на 100 не мога да коментирам, 2ка двигателя не съм го карал, но пак ми се вижда много, камри с 2.5 двигател не го докарва тоя разход)
Ако караш над 80-90% на магистрала и не си удовлетворен от икономията на гориво, не е заради колата, а заради кофти решение за избор на такава.
П.П. понеже из различни мнения чета неща от сорта, че компютъра завишавал или намалявал разхода, поне при мен отклонението е под 0.1 литра.