Страница 1 от 3
Може ли......
Публикувано на: 13 Юни 2007 09:36
от dap
Мисля тия дни да си слагам газов инжекцион, та мисълта ми е как ще разбера аз неукия че наистина съм си дал парите за такъв а не са ми сложили някакво обикновенно АГУ ?Може ли да бъда излъган или да не се притеснявам!!!
Публикувано на: 13 Юни 2007 09:47
от Xeku
При газов инжекцион няма да има изпарител, през който да ти преминава водата и газта, под капака се виждат само електронни блокове, кабели и тръби!

Публикувано на: 13 Юни 2007 09:52
от dap
Xeku написа:При газов инжекцион няма да има изпарител, през който да ти преминава водата и газта, под капака се виждат само електронни блокове, кабели и тръби!

Все си мисля че аз като не лъжа и хората не лъжат ама все пак сме в БГ и затова реших да се подготвя предварително.
Не че знам как изглежда изпаритяля ама благодаря ти много biggrin.gif. Добре а заслужава ли си разликата в цената между газовия инжекцион и обикновенно АГУ.
Публикувано на: 13 Юни 2007 09:59
от Xeku
Напиши в Google/изображения "lpg vaporizer" и ще видиш изпарители. Газовият инжекцион е по-модерната и по-сигурна газова система от стандартното АГУ. Доколко си струва е субективен въпрос, зависи колко ще караш и ремонтираш. Има доста теми за газификация на Тойоти, потърси ги!
Публикувано на: 13 Юни 2007 10:04
от dap
Благодаря ти още веднъж за навремените мнения.Преди да пусна тема гледах в нашия форум, но мненията които намерих бяха относно това кой колко време ползва колко му гори и т.н.
Публикувано на: 13 Юни 2007 11:02
от Scott
dap написа:Благодаря ти още веднъж за навремените мнения.Преди да пусна тема гледах в нашия форум, но мненията които намерих бяха относно това кой колко време ползва колко му гори и т.н.
Трябва да се прави разграничение между газов инжекцион (LPG Injection) и уредба за впръскване на течна газ (LPI - Liquid Propane Injection). При първата има изпарител и пропана се впръсква в газова фаза, а при втората системата е подобна на бензиновата, няма изпарител и впръскването на пропана е в течна фаза.
Публикувано на: 13 Юни 2007 11:10
от Mihailov
Значи аз съм с газов инжекцион и имам изпарител така че напълно се присъединявам към предходното мнение мнение на колегата.
Публикувано на: 13 Юни 2007 17:50
от the_rider
dap написа:Благодаря ти още веднъж за навремените мнения.Преди да пусна тема гледах в нашия форум, но мненията които намерих бяха относно това кой колко време ползва колко му гори и т.н.
ако мотора ти е 4AFE няма никакъв смисъл от инжекцион. Слагаш си обикн газова с ламбда контрол и автоматичен ключ и си в джаза.
Публикувано на: 13 Юни 2007 22:06
от LEXUS
ДА,влизаш в джаза на проблемите.И с обикновенна газова и с газов инжекцион,все ще ти играят оборотите и ще имаш проблеми с мощността.Не знам за какво си давате парите на вятъра и ебавате колите толкова хора.Непрекъснато ще си по центровки,казвам ти,няма угодия с тая газ.

Публикувано на: 13 Юни 2007 23:15
от agent dust
слагай инжекцион! с плочка колата изобщо не е същата. а и доколкото знам в Бг се монтира с изпарител, поне ние така слагаме дори на турбо автомобилите. поставяме само BRC - има повече настройки, но работим само със субару автомобили
Публикувано на: 14 Юни 2007 08:12
от jury
LEXUS написа:ДА,влизаш в джаза на проблемите.И с обикновенна газова и с газов инжекцион,все ще ти играят оборотите и ще имаш проблеми с мощността.Не знам за какво си давате парите на вятъра и ебавате колите толкова хора.Непрекъснато ще си по центровки,казвам ти,няма угодия с тая газ.

100% съгласен. Виждам, че си с 4А-FE, който според мен е доста икономичен /съпоставено с мощността/ и аз лично не бих си сложил газ.
Публикувано на: 14 Юни 2007 08:59
от the_rider
LEXUS написа:ДА,влизаш в джаза на проблемите.И с обикновенна газова и с газов инжекцион,все ще ти играят оборотите и ще имаш проблеми с мощността.Не знам за какво си давате парите на вятъра и ебавате колите толкова хора.Непрекъснато ще си по центровки,казвам ти,няма угодия с тая газ.

ама въобще не е верно, ако ти си брал некви ядове незначи, че всички ги имат
Публикувано на: 14 Юни 2007 09:23
от Mihailov
Единствения проблем дето съм имал с моя газов инжекцион беш ече при един от периодичните тестове (ходих в сервиза дето ми монтираха газовия инжекцион и ми закачиха колата на стенда за да я тесват) просто бяха забравили софтуерно да ми активират датчика за автоматично преминаване от газ на бензин в случай че ми се свърши газта....
е това ако е проблем здраве му кажи...........
а и за мойттее 3000км на месец детро минавам май е лудост да карам на бензин ( при тези цени))))
Публикувано на: 14 Юни 2007 09:53
от dap
Scott написа:dap написа:Благодаря ти още веднъж за навремените мнения.Преди да пусна тема гледах в нашия форум, но мненията които намерих бяха относно това кой колко време ползва колко му гори и т.н.
Трябва да се прави разграничение между газов инжекцион (LPG Injection) и уредба за впръскване на течна газ (LPI - Liquid Propane Injection). При първата има изпарител и пропана се впръсква в газова фаза, а при втората системата е подобна на бензиновата, няма изпарител и впръскването на пропана е в течна фаза.
Би трябвало моята която мисля да слагам да е от първия тип тъи като вчера говорих с газаджията и ми каза че има изпарител.Благодаря на всички за мненията.LEXUS зная че колата ми е доста икономична,но с 10лв мога мина едва 60 км което не ме устроива много biggrin.gif
Публикувано на: 15 Юни 2007 23:04
от LEXUS
the_rider написа:LEXUS написа:ДА,влизаш в джаза на проблемите.И с обикновенна газова и с газов инжекцион,все ще ти играят оборотите и ще имаш проблеми с мощността.Не знам за какво си давате парите на вятъра и ебавате колите толкова хора.Непрекъснато ще си по центровки,казвам ти,няма угодия с тая газ.

ама въобще не е верно, ако ти си брал некви ядове незначи, че всички ги имат
Az nikoga ne bih si ebaval kolata s gaz,nikoga ne sam si i pomislial da slagam gaz,

no moi priateli patiat,shtoto si misliat che pestiat neshto,a sa prez mesec na centrovki i plashtat tam+parvonachalnata investicia+po-visok razhod..A edinia dade 2000lv. za gazov injekcion i parvata godina samo mi vika,nikvi problemi,varvi kato na benzin,ekstra e,no po4na neprekasnato tu zaglahva zverski,tu niama mo6tnost,e takiva,samo problemi.Taman ia centrovat dobre i sipe losha gaz i pak problemi s oborotite i t.n..Kolkoto i da ia centrovash kato zarejdash,zarejdash tu normalna ,tu gadna gaz i po4vat da igraiat oborotite ,da niama mo6tnost.Gazta e gadna v povecheto sluchai.Edin drug karashe 5-6 godini na gaz i izduha motora,kaza,che i po4nal da bram4i poveche,niama mo6tnost i si prodade kolata,kaza poveche gaz nikoga.A i onia s 2000lv. gaz.uredba ako ne karashe Audi kaza,che gaz ne bi slojil,no ne smogva na razhod 15/100 benzin,ta zatova e nagaz.Vse pak kaza,che na sledvashta kola poveche gaz niama da sloji.
A i dvigatelia ebavash s taia gaz.Tia e s mnogo po-visoko oktanovo chislo i moje da progori kakto klapanite,taka i 4elata na butalata,taka 4e vseki da si pravi smetkata.A i kakvi bokluci ima v gazta,aide da ne si govorime.

Gazta e za ladi egati.
Kolite ,koito ot zavoda izlizat s gazovi uredbi,sa s modificirani dvigateli za rabota na gaz.Tova ne e sluchaino!