Страница 8 от 8

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Публикувано на: 31 Дек 2018 20:49
от Ники Петков
Относно оборудването като цяло не видях някой да е рциклирал 2-3-то поколение инжектори у нас и да е доволен??? Някой писа ли? Не.... няма и да напише.
Твоя приятел с оторизирания сервиз, толкова е и оторизиран. В София БМВ ги изкупиха Пежо... Защо ли? Мерцедес-Балканстар и те фалираха защо ли? Понеже е евтино да имаш такъв сервиз и мнооого се печели от него. Понякога говорите наизуст. Вземи направи един такъв сервиз със всичкото необходимо оборудване, персонал и необходимите части и пак напиши колко ти е излезнало. И за колко стотици години ще го избиеш? Мислете бе хора.
Този линк, който си пуснал е за стенд който се продава, но не е продаден, аз написах че няма читав работещ или поне аз не съм чувал за такъв.
И накрая уважавам мнението ти че няма повече от 2000 бара налягане и че за 500 лева ще си направиш стенд, но ти също знаеш че не си вярваш нали? :cheers:

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Публикувано на: 31 Дек 2018 20:58
от Ники Петков
Относно Евро 4, а не 5и6 както ти си написал попитай всеки в Германия. То и комънрейла за теб беше до 2000 бара ама се оказа, че умната ти главица не поназнайва чак толкова колкото си мисли. Така, че ако не си чувал за нещо, не значи че то не съществува. Света не се ограничава до твоите познания. Помисли върху това. Нали и стендовете бяха без пари хайде купи един и направи читав сервиз, ама в реалността не във форума. Евро 4 стандарт за горивата е работещ в Германия за другите държави не знам. А Евро 5 е в процес на разработка. В България, ако има някой от Лукоил във форума да напише на какви стандарти отговаря нафтата. По мое мнение на не особено високи.

EN 590:1993—The first EU diesel fuel specification. It established a sulfur limit of 0.2% and a cetane number of 49 in onroad and nonroad diesel fuels. Sometimes referred to as Euro 1 diesel fuel.
EN 590:1996—This standard reflected a new sulfur limit of 500 ppm. Cetane number remained at 49. Sometimes referred to as Euro 2 diesel fuel.
EN 590:1999—This standard reflected the sulfur (350 ppm) and cetane number (51) specifications by Directive 98/70/EC (so called Euro 3 diesel).
EN 590:2004—Sulfur limits of 50 ppm (so called Euro 4) and 10 ppm (Euro 5) as regulated by Directive 2003/17/EC. FAME content of 5%.
EN 590:2009—FAME content of 7% as regulated by Directive 2009/30/EC. This directive also adopts mandatory biofuel requirements for refiners and introduces a 10 ppm S limit in nonroad fuels effective 2011.
Замълчи най-накрая и знай, че ако ти не си чувал за нещо, не значи че то не съществува!

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Публикувано на: 31 Дек 2018 21:12
от Ники Петков
И накрая:
Мисля че разводнихме темата с някакви безсмислени спорове.
1. Всеки знае че нафтата у нас е скапана, дори и децата.
2. Съвременните дизели не могат да изкарат и наполовина на старите (пак всеки го знае).
3. Новите дюзи са за предпочитане защото няма читав сервиз със конкурентни цени у нас (това явно само аз го зная).
Мисля да спра да споря. И ДА БЪЛГАРИНА ВСИЧКО ЗНАЕ И МОЖЕ БЕЗ ПАРИ И ЗАТОВА СМЕ НА ТОЗИ ХАЛ.
Лесно е да се чеше клавиатурата, по-трудно е да се чете и да си в час с новостите, а не да не знаеш че ЕВРО 4 СТАНДАРТ ЗА ГОРИВАТА РАБОТИ ОТ 2004 ГОДИНА и че скъпата нафта в белите държави отговаря на ЕВРО 5 и нагоре. Хора опомнете се 2019 година сме, в белите държави забраняват дизелите вече?!
Понякога се уморявам от "знаещите и разбиращите" ми сънародници. Хем не знае, хем се тупа в гърдите и вика "Булгар, Булгар".(Алеко Константинов)

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Публикувано на: 01 Яну 2019 10:52
от slowtraveler
Ники Петков написа: 31 Дек 2018 20:40 Даже има модели автомобили (дизелови), които за българия са едни коне а за германия същите двигатели са с по 30-40 коня отгоре, това се прави именно заради нафтата и гаранцията на колата. Или иначе казано за българския пазар работят на по-ниско налягане с цел дълговечност на инжекторите. Провери и ще видиш че съм прав.
За кой модел/марка говориш? И за какви намалявания на наляганията в комън рейл-системата на двигатели за България говориш?
Дали комплектацията на автомобила може да е адаптирана към конкретния пазар - разбира се...
Ама да разправяш, че тук се продават двигатели с намалено налягане в комън-рейл системата заради горивата - айде малко по-сериозно :whistle:
Навярно знаеш, че горивата в България отговарят на същите стандарти както и немските.
Дали системите с по-високо налягане са по-капризни към качествата на горивата - разбира се, защото допуските в детайлите стават все по-малки...
Затова и филтрите стават все по-сериозни - на моя дизел филтрите са май 3микрона, а изискванията за нафтата са - 'каквато му сложиш, стига да е до 10% биодизел'... Без разлика в мощностите из целия свят ( :)
Ники Петков написа: 31 Дек 2018 20:40 Защо мислиш "тъпите" европейци толкова много намаляват съдържанието на сяра??? За да не мирише ли? Хахахаха
Ами то 'европейците' са си го написали черно на бяло ЗАЩО в самите евродирективи:
включването на кислород и значителното намаляване на ароматните съединения, олефините, бензена и сярата могат да доведат до по-добро качество на горивата от гледна точка на качеството на въздуха;
Също така може да погледнеш какво е влиянието на наличието на сярата върху никелови повърхности и промените в триенето при такава 'обработка'.....

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Публикувано на: 01 Яну 2019 11:01
от gimara
Ники Петков написа: 31 Дек 2018 20:49 Относно оборудването като цяло не видях някой да е рциклирал 2-3-то поколение инжектори у нас и да е доволен??? Някой писа ли? Не.... няма и да напише.
Ники Петков написа: 31 Дек 2018 21:12 3. Новите дюзи са за предпочитане защото няма читав сервиз със конкурентни цени у нас (това явно само аз го зная).
Последно има или няма сервизи в БГ. Че както си го написал, излиза, че има. Ама не били конкурентни цените.

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Публикувано на: 06 Яну 2019 00:39
от maestro75
Двигателист написа: 31 Дек 2018 19:12 Намяляването на сярата в дизеловото гориво е необходимо за да може достатъчно дълго време, катализаторите и филтрите за твърди частици да си изпълняват функциите. И докато при маслата, може да се приеме, че при изправен двигател с минимален разход на масло времето за повреждане на катализатор е сравнително дълго, то при горивото нещата са по-сложни. Сярата буквално „отравя” , инхибира скъпоценните сплави, като отгоре на всичко не се отстранява при регенерациите. Именно затова се стигна до нафта с ултра ниско съдържание на сяра, която, противно на твоето мнение, според мен износва повече помпите за високо налягане и дюзите, ако не е добавено нещо, което да подобри смазването.
Абсолютно вярно, потвърждавам, макар и на булдозери Коматцу с двигатели евро 6, на цена 1 милион всяко...На третия месец започнаха да не могат да извършват активна регенерацията, и известно време от сервиза го правеха принудително...След малко време филтрите за твърди частици заминаха /в смисъл разяде се порестата структура на керамичнта основа/.... ама един филтър 18 000 евра. От фирмата отказаха гаранционна подмяна, пращаха нафтата в оторизирана лаборатория на Катерпилар в Испания, и резултата- наличието на сяра в нашата нафта над допустимото, еб..вало ма..ката на ДПФ филтрите...и така ние си ги купихме tooth.gif tooth.gif tooth.gif punk.gif

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Публикувано на: 10 Яну 2019 21:35
от ivan.b.75
Здравейте колеги. Честита нова година. Имам проблем с една от дюзите на двигател като от заглавието на темата. Проблема е сътворен изцяло от моя милост. Накратко; счупих буксата ,която е отгоре на дюзата .Сега оттам стърчът само две крачета от около три милиметра всяко.Доколкото разбирам това е някакъв електромагнитен клапан. Може ли при свалена дюза този клапан да се смени или се сменя цялата дюза? Благодаря предварително.

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Публикувано на: 13 Яну 2019 00:11
от ivan.b.75
БЛАГОДАРЯ за вниманието! Явно в този форум на по малките проблеми не се обръща внимание. Като чета мненията на колегите стигам до извода ,че тук изказват мненея инженери авто-конструктори. Нее ли тук мястото ,на което да се решават по елементарни проблеми. За сложните неща като ВРЕМЕНА НА ДЮЗИ има сервизи.Във всеки сервез на тойота щи ви кажат това ,което си коментирате тук. И за отстраняване на проблемите пак отивате в сервиз. Нека се наблегне на проблемите, които всеки собственик на тойота може да отстрани сам. Или най ЕВТИНО.

От 6 месеца имам тази кола. Всеки път ,когато ме интересуваше нищо намирах съответната тема ,но след десетия пост темата се измества в друга посока.В крайна сметка ако темата е двигател Т25 след десет страници въпроса е ще литне ли този двигател?

Литне на нашия диалект ПОЛЕТИ

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Публикувано на: 13 Яну 2019 09:48
от slowtraveler
ivan.b.75 написа: 13 Яну 2019 00:11 За сложните неща като ВРЕМЕНА НА ДЮЗИ има сервизи.
Защо си мислите, че смяна на соленоид от дюзата е проста работа и от него също не могат да мръднат и времената на дюзи...
Дефакто - едва ли е прекалено сложна, но трябва да знаеш какво правиш, да имаш правилния инструмент, и най-вече - резервен соленоид.. Обикновено при отваряне на дюза е добре винаги да се мине стенд на дюзата...

Все неща които едва ли може да направите сам. И едва ли някой тук си го е правил в домашни условия..

Относно различните двигатели? Не че нещо, но всички ДВГ са мнооого подобни един на друг. А ДВГ на един производител често са дотолкова идентични, че ползват някои еднакви резервни части - с цел по-евтино производство... Затова и често темите се смесват, защото проблемите са напълно идентични, въпреки, че кода на двигателя е малко по-друг...

Какъв сервиз за евтино и т.н. - има си отделен раздел във форума.

П.С. моля отбележете, че имате опция за редакцяи на мнение, която е активна няколко часа след писането на предходното мнение - няма нужда да пускате мнение след мнение през минута-две - просто си коригирайте предходното мнение...

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Публикувано на: 13 Яну 2019 17:09
от Двигателист
ivan.b.75 написа: 13 Яну 2019 00:11 БЛАГОДАРЯ за вниманието! Явно в този форум на по малките проблеми не се обръща внимание. Като чета мненията на колегите стигам до извода ,че тук изказват мненея инженери авто-конструктори. Нее ли тук мястото ,на което да се решават по елементарни проблеми. За сложните неща като ВРЕМЕНА НА ДЮЗИ има сервизи.Във всеки сервез на тойота щи ви кажат това ,което си коментирате тук. И за отстраняване на проблемите пак отивате в сервиз. Нека се наблегне на проблемите, които всеки собственик на тойота може да отстрани сам. Или най ЕВТИНО.

От 6 месеца имам тази кола. Всеки път ,когато ме интересуваше нищо намирах съответната тема ,но след десетия пост темата се измества в друга посока.В крайна сметка ако темата е двигател Т25 след десет страници въпроса е ще литне ли този двигател?

Литне на нашия диалект ПОЛЕТИ
Щом си решил да действаш сам, прочети внимателно прикачената инструкция. Успех!
denso_forsunka.pdf
Разглобяване на Denso CR инжектор.
(1.66 MiB) Свалено 226 пъти

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Публикувано на: 13 Яну 2019 19:24
от ivan.b.75
Блгодаря за информацията. Няма да действа сам несъм толкова смел, но инструкцията ще е полезна. :D :D Още веднъж благодаря.

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Публикувано на: 02 Юли 2020 21:11
от Rumen885
Колеги някой запознат с нормите на данните не само на дюзите да даде мнение
Колеги някой запознат с нормите на данните не само на дюзите да даде мнение
Screenshot_20200702_211001_com.android.gallery3d.jpg (1.1 MiB) Преглеждано 3695 пъти

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Публикувано на: 07 Ное 2021 18:19
от nachev07
Здравейте,аз също съм собственик на такъв автомобил. При мен се наблюдава, забавяне при палене, на моменти и при рязко подаване на газ, а след като отпусна педала направо мотора изгасва. След като изчакам малко, напомпвам ръчно гориво и тогава запалва. Възможно ли е да е от дюзи този проблем?

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Публикувано на: 07 Ное 2021 20:28
от boiski
nachev07 написа: 07 Ное 2021 18:19 Здравейте,аз също съм собственик на такъв автомобил. При мен се наблюдава, забавяне при палене, на моменти и при рязко подаване на газ, а след като отпусна педала направо мотора изгасва. След като изчакам малко, напомпвам ръчно гориво и тогава запалва. Възможно ли е да е от дюзи този проблем?
Хубаво е да се направи една диагностика, да се замерят дюзите и налягането на горивото. Може да е scv клапан/и, но и дюзите да замазват положението.

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Публикувано на: 07 Ное 2021 20:39
от memorex
Изглежда като горивна помпа да има плоблем,но трябва да се измери налягане на горивото