Страница 1 от 2
ABS
Публикувано на: 11 Юни 2007 10:05
от El Camino
ABSa na Carinata pochna da sweti sled kato q kachih na otsechkata deto si karam AE86cata

. Za syjalenie ne e postoqnno, ami se wkluchwa spored men kato zagree.
Nqkoi ima li ideq ot kade da pochna?
Публикувано на: 11 Юни 2007 18:02
от slowtraveler
Ами най-добре прочети кодовете на грешката - ще те насочи към проблемната част (или поне за която компютъра си мисли че е проблемна)..
П.С. под 'загрее' да нямаш впредвид когато изминеш известно разстояние, защото така се държи повреден датчик - при движение АБС започва да получава сигнал от датчиците на колелетата. Когато сигнала един или няколко от тях се различава рязко от другите, компютъра решава, че има проблем и изключва системата(светва лампата) въпреки, че първоначалния тест на АБС е минал успешно и първоначално лампата е изгаснала.
Публикувано на: 12 Юни 2007 09:46
от El Camino
Kod na greshka ne se li pazi sled kato swetne check engine lampata? Shtoto na men ne mi sweti tq, a ABSa.
Znachi wchera i dnes zabelqzah che sled 30 kilometra magistrala se wkluchwa i towa e nqkyde tochno na wlizane w grada. Sled towa q gasq i palq otnowo, za da widq dali nqma da izgasne lampata, no ne gasne.
A da se hwane koi e tochno problemniq datchik ima li nachin?
Публикувано на: 12 Юни 2007 10:15
от ALTEZZA
imash kodove koito sa si samo za ABS lampata. ne si spomniam tochno koi klemi triabvashe da se zakasiat, mislia Tc i E1, po nikoga triabva da se izvadi i edno mostche det e sashto v goliamata buksa za testove. ta kogato zakasish Tc i E1 triabva da pochnat da migat lampite za CRUISE, ABS i AIR BAG(to vsashnost e kartinka). miganeto e sravnitelno barzo, okolo 2 pati v sekunda, koeto pokazva che vsiaka edna sistema e ok. ako imash greshka v niakoia ot tiah, to togava saotvetnata lampa shte sveti dosta po bavno i v opredelen patern(taka kakto se proveriavat kodovete za CEL na kolite predi 1995). ta v sluchaia triabva da gledash za ABS lampata kolko pati shte ti namigne i posle da namerish niakade iz neta kakvo oznachava tozi kod. datchici imash, taman 4, po edin na vsiaka guma
Публикувано на: 12 Юни 2007 10:55
от El Camino
Kak da ne gi obichash?!:)
http://enc.drom.ru/3297/
Shte prowerq sled malko i shte pisha kakwa e hawata:).
Публикувано на: 12 Юни 2007 20:16
от ALTEZZA
s Ruskia mnogo ne se razbiram, ta ne sam i chel kakvo tochno pishe tam. gledam che sa dali razni kodove. triabva da imash v predvid che ti triabvat kodovete specifichno za tvoita kola i specifichno za tvoia ABS. shte ti dam za primer Camry, te idvat s dva razlichni vida ABS, ednite sa s DENSO a drugite s Bocsh. pri dvata varianta kodovete malko se razminavat.
eto kakvo namerih iz neta, pone e na EN.
http://toyotaownersclub.com/forums/inde ... opic=54453
Публикувано на: 12 Юни 2007 23:08
от El Camino
Стъмни се вън

. Но пък изчетох и грешките - 32ра и 35та.
Code 32
Malfunction of left front wheel speed sensor signal. Check speed sensor, sensor rotor, wiring harness and connector.
Code 35
Open in left front or right rear wheel speed sensor circuit. Check speed sensor, sensor rotor, wiring harness and connector.
32ра изчезна мистериозно след като свалих колелото и почистих малко отзад. 35та я нулирах с 8 пъти педала на спирачката.
Не успях да сваля диска, точно щот се стъмни, но утре ще видя кога ще светне отново и ще сваля да видя какво се крие там отзад.
Бтв. много странно жужене има когато колата не е на контакт, а само контактния ключ е вкаран - нещо при двигателя отпред гледано горе в дясно. Алтеза имаш ли идея какво трябва да е?

Публикувано на: 13 Юни 2007 08:07
от niki60
според това което е описано във руския сайт и според характера на грешките ти най вероятно става дума 4е веригата ти се губи.. може би конектора към датчика ти е окислен ..можеш да го свалиш да измериш съпротивлението на датчика (провери в манюала колко трябва да е )напръскай с контокс клемите и ако продължава да излиза грешка 32 провери проводниците от датчика,според мен оба4е проблема е в съединението тъй като след като си размърдал малко датчика грешка 32 е изчезнала..успех
Публикувано на: 13 Юни 2007 08:52
от El Camino
Pyrwo da blagodarq za mneniqta do momenta!
A sega i nowinite biggrin.gif - znachi sled izchistwaneto na greshkite dnes si pozwolih da q testwam i ABSa si bachkashe idealno... sichko towa do absolutno syshtoto mqsto kato wchera, a imenno 35tiq kilometyr ot pytq mi za rabotata - tochno deto se zabiwam w pyrwoto zadrystwane na grada. Nachi sys sigurnost moga da kaja, che na magistrala go nqma, kakto i pri spirane, a izliza pri niska skorost.
Testwah greshkite - 32 i 35 sa izlezli otnowo.
Dowechera shte testwam syprotiwlenieto, ako trqbwa shte go srawnq s drug senzor kakto pishe na angliiskiq sait.
Kofti e, che kabelite sa w metalna tryba, koqto izchezwa nqkade w kalnika i e trudno da q zaseka i zamerq kyde wliza tochno w motornoto.
Публикувано на: 13 Юни 2007 08:54
от ceko26
Каде четете тази информация за кодовете?
Публикувано на: 13 Юни 2007 09:31
от ALTEZZA
predpolagam che vaprosnata traba vliza pod plastmasovata kora det e nad gumata(pod kalnika). ako povdignesh malko vaprosnata kora tam triabva i da ima konektor. obiknovenno sensorite kat se precakat i saprotivlenieto im stava na bezkrainost, no ako tova beshe tvoia sluchai, greshkata shteshe da si ia imash postoianno, a ne da se poiaviava na 35-tia kilometar. ta malko stranno e, no iavno problema e v preden liav datchik. spomniam si che po edno vreme se zanimavashe s lagerite. pipal li si preden liav lager? vij dali datchika e postaven dobre v legloto si, po niakoga ako ne e napalno instaliran pochva da pravi takiva mizerii. triabva da e celia platno v dupkata si.
Публикувано на: 13 Юни 2007 09:47
от El Camino
Greshkata ne kazwashe li che e otworena werigata - t.e. kakto kazwash ti - syprotiwlenieto mu shte stane bezkraino...
Problema s kareto beshe na dqsnata guma, taq uuuj ne sa q pipali. Koeto ne moga da garantiram estestweno - naprawi mi wpechatlenie, che kabela e zahwanat dolu tochno predi datchika sys swinska opashka (obache pyk zelena, kakto i klemite det go dyrjat po gore). Ne znam dali e taka mislen ot zawoda.
Trybata werno wliza pod plastmasite i shte opitam da q razkacha i da merq na dwe mesta - dolu pri datchika i gore.
Datchika me e strah da go swalqm i kachwam malko, che sym chuwal, che se trosheli kato za swetowno pri takawa akciq, ma shte swalq diska da widq i sha deistwam kakto kazwash.
A towa za 35tiq kilometyr e interesno, ma oshte po interesno e, che dnes kato se kacha da q karam shte mi sweti. Utre sutrinta, bez da sym pipnal nishto pak nqma da sweti - do 35tiq kilometyr:). I posle cql den sha sweti i taka:).
Публикувано на: 13 Юни 2007 12:50
от niki60
датчика ти почти е сигурно че е здрав той представлява една бобина и ако се прекъсне намотката в него 90 процента ще е за постоянно,проблема както казах е най вероятно в самото съединение предполагам че е окислен и дава от време на време верига или в проводнците ако има претрит някъде проводник той също може да се държи така..свали си кората и огледай хубаво съединенията
Публикувано на: 06 Юли 2007 19:48
от El Camino
Я кажете плс. какво масло за скоростната кутия да и сложа и каква спирачна течност и харесва на Карината? Двигателя е 3СФЕ, скоростната кутия ръчна.
Бях за малко в бокса, че тук от месец не се е спряло да вали и не смогнах да барникам много, отделно скъса маншон и трябваше да намеря цена по ниска от 500 лева за смяната.
Замерих буксата на АБСа бтв, тая горе под кората на калника и даде 1ца когато е със светеща лампа. Диска не успях да го сваля, че ша ми трябва инструмент.
Ма искам първо да долея спирачна и тогава да продължавам да я добазиквам...
Публикувано на: 06 Юли 2007 21:51
от ALTEZZA
principno spirachnata technost e DOT III, no i DOT IV mojesh da slojish, osven ako niakoi ne go e smenial sas sintetichna technost. na skorostnata kutia ne si spomniam, no mislia che e 75W90 ili 80W90