Страница 1 от 2

celica 2001

Публикувано на: 11 Юни 2007 08:56
от genadey
имам едно въпросче за новата селика 2001 година vvt-i 1.8 има ли представа някои с хидравлични повдигачи ли е или има реглаж защото си взех такава на 80000 км но ми се струва малко шумна

Re: celica 2001

Публикувано на: 11 Юни 2007 17:11
от LordDigital
genadey написа:имам едно въпросче за новата селика 2001 година vvt-i 1.8 има ли представа някои с хидравлични повдигачи ли е или има реглаж защото си взех такава на 80000 км но ми се струва малко шумна
Nema hidravlika ,ma ima veriga. Taka che ako e na okolo 180 000 e normalno da e stanala malko po-shumna wink.gif

Re: celica 2001

Публикувано на: 11 Юни 2007 17:54
от Scott
genadey написа:имам едно въпросче за новата селика 2001 година vvt-i 1.8 има ли представа някои с хидравлични повдигачи ли е или има реглаж защото си взех такава на 80000 км но ми се струва малко шумна
И на двата двигателя (1ZZ-FE и 2ZZ-GE) е с пулове. Хлабините на студено са:
всмукателни 1ZZ-FE 0.15-0.25; 2ZZ-GE 0.15-0.25mm
изпускателни 1ZZ-FE 0.25-0.35; 2ZZ-GE 0.35-0.45mm

Lord-а е прав, че най-вероятно е веригата, но не боли да провериш хлабините и да ги настроиш, защото се е поразтегнала.

ее

Публикувано на: 11 Юни 2007 20:19
от genadey
ее колата е на 80000 км и я взех на скоро за сега возиата и разхода наи много ме впечатлиават дълго време не можах да се регистрирам малко ми се струва запушена и мудна но все пак жена я е карала някои ако може да даде акъл как да я направя малко по пъргава за сега съм се замислил за спортен филтър колебая се нещо за чип но все пак споделете

Re: ее

Публикувано на: 12 Юни 2007 17:07
от Scott
genadey написа:... малко ми се струва запушена и мудна но все пак жена я е карала някои ако може да даде акъл как да я направя малко по пъргава за сега съм се замислил за спортен филтър колебая се нещо за чип но все пак споделете...
Предполагам, че колата е с 1ZZ-FE двигателя. Тя не е 'мудна', просто така си върви. Силата на този двигател е в добрия въртящ момент от около 3500 об/мин нагоре. Доста е икономична и добре изглежда, но не е 'спортен', а по-скоро всекидневен автомобил.
Ако искаш да вдигнеш мощността най-добрия начин е TRD суперчарджър. Турбиниране не мисля че е практично и трябва да се внимава с високите обороти заради удължения ход на буталото.

Публикувано на: 12 Юни 2007 18:35
от ugabuga
mda, pogledni edna druga tema tuka za Cold Air intake na Corolla 2000 sas sushtia mator. Nai veroiatno polza nikva niama da ima ot filtar.

Публикувано на: 13 Юни 2007 00:42
от poli
Филтъ+генерция до отзад+ECU Apexi Power FC :thumbsup:

Публикувано на: 13 Юни 2007 02:27
от ugabuga
poli ti sha ma razbiesh.

iskash da kajesh che pri polojenie che edinstvenite modove sa filtar i auspuh, ti si sklonen da slojish PowerFC???? mi che to tva FC she struve 1/5 kolkoto cialata kola. Za tez mods e dostatachen dori edin S-AFC ili S-AFC2, da ne govorim che za malko poveche kinti moje i Megasquirt da se sloji

Публикувано на: 13 Юни 2007 08:54
от poli
С филтъра и генерацията прави първата стъпка-началото,а покупката на Power FC-то ще му бъде полезна и за в бъдеще,за този момент ECU-то ще му даде около +12% мощнтонст(ECO-то е програмирано и готово за употреба),пипнат е аванса,горивото и VVTi-то(доколкото си спомням).



ПС.След това като реши какво ще прави било то компресор...ще трябва да се програмира само Powre FC-то.
Не казвам че не може да мине без него,но може да си го вземе от сега и да му е мирна главата.
По тази логика може да достигне колата и 250-300кс.и пак да не го сложи,а да си играе с алтернативи.
Най-важното в един ъпгрейд на еди автомобил е сигурността и надеждността особенно когато става дума за ежедневна употреба.
А в крайна сметка един чиптунинг ще му струва около 900лв.,а Power FC-то около 1400лв.,май е по-изгодно.

гг

Публикувано на: 14 Юни 2007 20:56
от genadey
ок де а от къде мога да намера данни за това какъв трябва да е диаметъра на генерацията разположението и ко да ги правя сондите като махнах катализатора почна да ми изписва грешки от 2 ламда сонда
poli написа:С филтъра и генерацията прави първата стъпка-началото,а покупката на Power FC-то ще му бъде полезна и за в бъдеще,за този момент ECU-то ще му даде около +12% мощнтонст(ECO-то е програмирано и готово за употреба),пипнат е аванса,горивото и VVTi-то(доколкото си спомням).



ПС.След това като реши какво ще прави било то компресор...ще трябва да се програмира само Powre FC-то.
Не казвам че не може да мине без него,но може да си го вземе от сега и да му е мирна главата.
По тази логика може да достигне колата и 250-300кс.и пак да не го сложи,а да си играе с алтернативи.
Най-важното в един ъпгрейд на еди автомобил е сигурността и надеждността особенно когато става дума за ежедневна употреба.
А в крайна сметка един чиптунинг ще му струва около 900лв.,а Power FC-то около 1400лв.,май е по-изгодно.

жж

Публикувано на: 14 Юни 2007 20:59
от genadey
ммм поясни малко за това S-AFC ili S-AFC2 от къде колко как...
ugabuga написа:poli ti sha ma razbiesh.

iskash da kajesh che pri polojenie che edinstvenite modove sa filtar i auspuh, ti si sklonen da slojish PowerFC???? mi che to tva FC she struve 1/5 kolkoto cialata kola. Za tez mods e dostatachen dori edin S-AFC ili S-AFC2, da ne govorim che za malko poveche kinti moje i Megasquirt da se sloji

Re: жж

Публикувано на: 14 Юни 2007 21:29
от Scott
Пич, къде загуби капачката на разширителния съд за хидравличната течност?

Публикувано на: 14 Юни 2007 21:33
от ugabuga
ami ima gi na mnogo mesta, tochno ne moga da ti kaja. kam $200 i po malko varviat.

tarsi po ebay, forumi i t.n.

йй

Публикувано на: 14 Юни 2007 22:09
от genadey
а я даите акъл малко тиа дни искам да я вкарам за цялостен преглед на мотора къде работят добре само да нее в тоиота кадето ми записаха час за след месец wacko.gif

Re: celica 2001

Публикувано на: 14 Юни 2007 22:20
от ALTEZZA
genadey написа:имам едно въпросче за новата селика 2001 година vvt-i 1.8 има ли представа някои с хидравлични повдигачи ли е или има реглаж защото си взех такава на 80000 км но ми се струва малко шумна
провери си оптегача на ремъка, има като един малък амортесьор на него и кат прокапе отслабва, та от там и допълнителен шум, случва се доста често. може да провериш и оптегача на веригата, по никога и неговата смяна помага. но трябва да те предупредя че 1ZZ двигателите са си шумнички по начало. колкото до SAFC2, това е малка електронна машинка дет лъже колко е действителния приток на въздух, така разбъзикваш A/F ratio-то ти и я правиш да е по бедна сместа = повече коне. мен ако ме питаш, не се занимавай с глупости, остави си я колата както е.