Страница 1 от 1
Проблем със запалването,колата ми е Toyota Corolla 4wd wagon(AE95)
Публикувано на: 03 Дек 2017 10:56
от buchkata

няма ток към свещите(искра),сменям цялото делко с такова от работеща кола и пак няма,бушоните са здрави,отиват два снопа към делкото, този който отива към + на бобината и кондензатора има ток,но другия няма маса(ако трябва да идва маса там)това може да е причина,търсих датчик кол.вал,дава го че трябва да има в основата на щеката за маслото,няма там,казват може да е в делкото, може,другия сноп няма никакъв ток,проверявам с пробна лампа,помагайте че идва снега
! | Съобщение от: slowtraveler |
Темата е преместена в правилният раздел (едва ли Лексъс е най-правилното място за такава тема) |
Проблем със запалването,колата ми е Toyota Corolla 4wd wagon(AE95)
Публикувано на: 03 Дек 2017 16:50
от slowtraveler
Трудно може да се даде съвет ако работиш с пробна лампа...
Предполагам делкото не е с чукче и наковалня, и съответно с пробна лампа едва ли би разбрал каквото и да е (освен, че може да изгориш и някоя електроника)...
Проблем със запалването,колата ми е Toyota Corolla 4wd wagon(AE95)
Публикувано на: 03 Дек 2017 18:40
от dokkito
Делкото най- вероятно е с палец и бобина в едно. Бобината подава иска на палеца който се върти от ос свързана към разпределителния вал. Палеца прехвърля искрата от бобината на верния кабел и съответно цилиндър.
Проблем със запалването,колата ми е Toyota Corolla 4wd wagon(AE95)
Публикувано на: 03 Дек 2017 19:09
от buchkata
Благодаря ви,,няма чукче и наковалня,бобината е в делкото
Проблем със запалването,колата ми е Toyota Corolla 4wd wagon(AE95)
Публикувано на: 03 Дек 2017 19:26
от dokkito
Според мен трябва да намериш мануал какво трябва да мериш на куплунзите към делкото. Мериш и така ще разбереш какво не идва до делкото . Много неща могат да са причина да нямаш искра. Датчика на коляновия вал също го провери.
Проблем със запалването,колата ми е Toyota Corolla 4wd wagon(AE95)
Публикувано на: 06 Дек 2017 12:33
от buchkata
4AFE е двигателя,не открих датчик на кол.вал,въпреки че го дава да има,идеята ми е някой който е свалял, разглобявал такъв двигател да каже,датчика дали е в делкото,защото на оста която се върти от разпределителния вал има четири симетрични перца, може би те подават импулс към датчика и той да е там,защото има в делкото едно като бобината, но по-малко от бобината
Проблем със запалването,колата ми е Toyota Corolla 4wd wagon(AE95)
Публикувано на: 08 Дек 2017 20:31
от Vokil
Колега дай снимки.
Проблем със запалването,колата ми е Toyota Corolla 4wd wagon(AE95)
Публикувано на: 10 Дек 2017 11:30
от buchkata
Направих снимки,но са големи и сайта не ги приема,ще ги намаля и ще кача
Проблем със запалването,колата ми е Toyota Corolla 4wd wagon(AE95)
Публикувано на: 12 Дек 2017 16:01
от Toyota Fan Forever
Проблем със запалването,колата ми е Toyota Corolla 4wd wagon(AE95)
Публикувано на: 12 Дек 2017 16:09
от Toyota Fan Forever

- 4AFE_IG_6.jpg (170.69 KiB) Преглеждано 2865 пъти
Тук се формират 2 сигнала (G1 е за ГМТ). Колкото до проверката на игнайтъра - с осцилоскоп.
Успех
Проблем със запалването,колата ми е Toyota Corolla 4wd wagon(AE95)
Публикувано на: 12 Дек 2017 19:42
от buchkata
Проблем със запалването,колата ми е Toyota Corolla 4wd wagon(AE95)
Публикувано на: 12 Дек 2017 19:46
от buchkata

снимките на Toyota fan forever са много ценни, благодаря
Проблем със запалването,колата ми е Toyota Corolla 4wd wagon(AE95)
Публикувано на: 13 Дек 2017 00:06
от Vokil
Колега отвори кутията под делкото от последната снимка и провери 15А бушон. Щом с работещ дистрибутор не ще , остава да няма сигнал IGT от компютъра а аз такъв компютър изгорял не съм виждал, значи най-вероятно нещо не отива до компютъра например захранване
