Страница 1 от 1
Заводски лайстни на бронята - лепене
Публикувано на: 07 Авг 2017 11:33
от rossenboy
Здравейте колеги. Имам нужда от съвет и препоръки за лепене на лайстната на бронята (вж. снимката). Така си е поръчана тойотката и нямаше проблеми но... след пребоядисване на бронята (в ТМ Ауто) не знам как са я залепили (вижда се някаква лента отвътре като двойнолепящо) , но лявата започна да се отлепва. Пробвах я с разни видове лепила и силикони, но държът до време и пак започва да се отлепва, и то само в единия край, където е по-извито. Някой ако знае с какво се лепи наистина и да държи, моля да помага, че най-накрая ще я загубя някъде. А пък ако каже и от къде може да се купи, направо ще черпя от бирите.
Заводски лайстни на бронята - лепене
Публикувано на: 07 Авг 2017 13:59
от tora
Заводски лайстни на бронята - лепене
Публикувано на: 07 Авг 2017 15:43
от rossenboy
Аз лаистните/протекторите ги имам (на четирите ъгъла на броните и на вратите), проблема е че единият от ягловите протектори е започнал да се отлепя и не знам с какво да го лепна.
Заводски лайстни на бронята - лепене
Публикувано на: 07 Авг 2017 18:05
от WoLF
Какви са тези слаби лепила, които си ползвал и не могат да я фиксират?
Заводски лайстни на бронята - лепене
Публикувано на: 07 Авг 2017 18:26
от slowtraveler
Силикон би трябвало да свърши работа...
Заводски лайстни на бронята - лепене
Публикувано на: 07 Авг 2017 18:53
от e 10
Отлепи лайсТната

изцяло преди тя да го е сторила сама в неизвестно за теб време. Почисти я добре и сложи нова лепенка. Използвай само оригинална двойнолепяща лента на 3М. На дясната врата след боядисване ми я бяха залепили с някаква обикновена и съответно я загубих, което ми коствашие 77 лв. и 20 дни чакане

.
Заводски лайстни на бронята - лепене
Публикувано на: 07 Авг 2017 19:00
от Toyota Fan Forever
Здравейте!
Всички подобни аксесоари (протектори на врати и брони) се доставят с двойно лепящ скоч, плюс активатор за боята преди залепване (3М). Тиксото и на CAR SYSTEM не е по-лошо от 3M. Технологията обаче е по-важна (опираме до Body Work). Тиксо в срок на годност, перфектно почистване на повърхността (от боята и от пластмасата, най-добре се сваля с гумичка може и на дрелка, но върху боята не се натиска прекомерно за да не свали лака!), обезмасляване.
Успех
P.S. Колегата ме изпревари, за което му благодаря и му пожелавам приятна вечер

Заводски лайстни на бронята - лепене
Публикувано на: 07 Авг 2017 19:02
от BOz
С
това със сигурност няма да падне.
Лепил съм цели парчета по калниците (протектори на типичен сув), които след удар е последното нещо, което се отлепва от калника.
