Страница 1 от 4
писта Дракон 05 2007
Публикувано на: 27 Май 2007 17:21
от agent dust
Публикувано на: 27 Май 2007 19:25
от Drifter
Винаги съм се възхищавал на този двигател на Опел - C30SEJ,това е може би най-добрия им и здрав двигател.6-тица в редица.

Голфа е избрал добро решения тези дросели мисля че са по 47мм ако не бъркам,но се намират трудничко и са скъпички.
Публикувано на: 27 Май 2007 20:22
от 2.0 16v
Drifter написа:Винаги съм се възхищавал на този двигател на Опел - C30SEJ,това е може би най-добрия им и здрав двигател.6-тица в редица.

Голфа е избрал добро решения тези дросели мисля че са по 47мм ако не бъркам,но се намират трудничко и са скъпички.
да наистина здрав двигател кода му е C30XEI тои се слага само на тази кола EVO-то а дроселите на голфа са 51мм
Публикувано на: 27 Май 2007 21:00
от agent dust
бе голфа си бал мамата

режеше се много здраво и вадеше чудесен звук. Тоше, тези снимки на тойотата ги направихме специално за теб, нещо си искал да крадеш идеи

Публикувано на: 27 Май 2007 22:58
от ugabuga
vuh taia toyota kva e baraka .... tolkova okaiano sastoianie. mehanicheski moje da e extra no inache ...
chudia se dali ima probelemi s reliability i t.n.
Публикувано на: 29 Май 2007 00:25
от agent dust
тва все пак е тойота

колата е даже в по-лошо състояние отколкото личи на снимките, но не бива да се съмняваш в потенциалът на това нещо. въпросът е дали ще го оправят - важен е подходът към колата
Публикувано на: 31 Май 2007 13:41
от Helix
Въпросната тойота преди години се караше от мой приятел,който я продаде на тези хора.Бяхме с него в Неделя на пистата и като я видя се хвана за главата,направо съжали че я е продал.
Публикувано на: 31 Май 2007 13:59
от El Camino
Helix написа:Въпросната тойота преди години се караше от мой приятел,който я продаде на тези хора.Бяхме с него в Неделя на пистата и като я видя се хвана за главата,направо съжали че я е продал.
Osaka/Japoniq? Qwno interesna istoriq e imala taq kola:).
Malko poweche info za neq - za dwigatelq moje bi?
Публикувано на: 31 Май 2007 18:06
от Helix
Не колега не си ме разбрал.Приятеля ми е българин и колата си е карана тук.Аз работя в Япония, но съм тук за няколко месеца.Иначе мотора е 1.6 16в мисля че е 160коня, но за жалост не съм запознат с 4АГЕ двигателите.Колата вървеше много, а след 6000 оборота беше като малко ракета. biggrin.gif
Публикувано на: 31 Май 2007 22:02
от b_d
на мен на обикновен 4аге 124 коня ми мяза

Публикувано на: 31 Май 2007 22:11
от ugabuga
bad_dog написа:на мен на обикновен 4аге 124 коня ми мяза


Re: писта Дракон 05 2007
Публикувано на: 05 Юни 2007 20:04
от bambo
maggkrabar написа:200км/ч по магистралата не ги усеща, шофера вдигна няколко пъти до 230км/ч.

[/url]
Не че нещо де, ама да "не ги усеща" при положение че при 200км/ч е със 5К оборота, при редлайн 6К
За 230-то... чудно на колко оборота е тогава... и колко може да ги поддържа...
Със ГАЗ - жалко за хубавия двигател, дано поне е някой добър газов инжекцион, че иначе...
П.С. Сори за сектантското изказване, ама се почувствах длъжен.

Публикувано на: 05 Юни 2007 20:15
от LordDigital
Abe i az da se izkaza po sektanski:)
OREL li e ,ako ne e Lotus-Omega ,ne bi ma grabnal ako ste i 300 da podyrza na cruz speed:) chestno kazano ne znaeh che opel sa slagali redovi shestak na po-obinovenni omegi ,ne sym zapoznat dali 3.6-te litra na Omegata idvat ot Stroker KIT ili si e napylno razlicen dvigatel?
http://www.youtube.com/watch?v=L4V2KZNyaw8
Публикувано на: 05 Юни 2007 20:29
от agent dust
имам предвид за омегата че не ги усеща 200 - вътре си се возиш все едно си с 80 - няма допълнителен шум или вибрации
тойотата не е сток 4АГЕ Блу Топ 124кс - кутията е друга, мисля че са сменени и коляновият вал, биелите и буталата - по-мощна е. но както бяха преправили всмукването на въздух - след 6000об ще се задуши
Публикувано на: 06 Юни 2007 08:27
от b_d
maggkrabar написа:тойотата не е сток 4АГЕ Блу Топ 124кс - кутията е друга, мисля че са сменени и коляновият вал, биелите и буталата - по-мощна е. но както бяха преправили всмукването на въздух - след 6000об ще се задуши
аз лично не знам как се вадят повече коне със сток електроника, инжектори и т.н.
Тази кола е толкова мърлява, че би трябвало да ги е срам да вдигнат капака.