Страница 1 от 2

проблеми с карината

Публикувано на: 23 Май 2007 13:57
от gunner
Здравеите фенове на ТОЙОТА . Отскоро и аз съм щастлив собственик на ТОЙОТА КАРИНА Е '96г. 7А-FЕ 1.8 LEANBURN и нямам никакви проблеми освен 1. При загрят двигател усещам някакво прекъсване и загуба на мощност,но за известно време и после се оправя.Ако е на празни обороти усещам неприятно притрисане и стрелката на оборотите запо4ва да играе,пада на около 400 после ска4а на 900 и пак пада...Мисля 4е 1-ия цилиндър направо не работи .Записах си 4ас в ТМ,след 10 дни ми дойде реда и ... нищо не разбраха.Според тях колата била ОК ама не е. ще съм благодарен,ако някой с подобен проблем сподели опит :help:

Публикувано на: 23 Май 2007 14:02
от jamie
Че има ли 1.8 (7А) лийн бърн ?

Публикувано на: 23 Май 2007 14:35
от b_d
свещи проверил ли си?

Публикувано на: 23 Май 2007 16:08
от the_rider
Колега имах абсолютно същия проблем. Идва от инжекторите. Има два варианта. Или се запушват (и сега ми се случва защото повече карам на газ) или правят някакви глупости и когато загрее започват да не работят добре. Проблемният даваше различно съпротивление и се наложи да го сменя. Купих си от ...Ауто Плюс май беше, те внасят Бош, за 260 лв. май. В ТМ беше 360, доколкото си спомням. Замери ги с мултицет когато започнат да правят проблеми и ако всичките имат еднакво съпротивление, значи се запушват. В тоя случай ги дай някъде на ултра звук и сипвай добавки за прочистване в бензина. Ако някой от тях дава различно съпротивление - нов, бате, сменя се за 10 мин. Ако незнаеш как питай.

Публикувано на: 23 Май 2007 17:28
от gunner
Мерси за бързите отговори. Свещите са сменени с платинени от ТМ (каквито са за модела).ще проверя инжекторите :thumbsup:

Публикувано на: 23 Май 2007 17:32
от gunner
А между другото да попитам,нали докато оправя проблема колата няма да ме остави на пътя?(ако грешката е в инжекторите),4е ми предстои пътуване за празниците.преджарително благодаря

Публикувано на: 23 Май 2007 17:34
от the_rider
не е от свещите и аз първо тях смених - ефекта е нулев

Публикувано на: 23 Май 2007 17:36
от the_rider
gunner написа:А между другото да попитам,нали докато оправя проблема колата няма да ме остави на пътя?(ако грешката е в инжекторите),4е ми предстои пътуване за празниците.преджарително благодаря
не няма опастност, със сигурност обаче ще ти скъса нервите. преживял съм го, не барай нищо по запалването да не го разбъзикаш, може да ти се наложи да се връщаш на 3 цилиндъра и ако пуснеш и климатика.....

Публикувано на: 23 Май 2007 17:54
от b_d
Според мен преди колегата да дава пари за инжектори, нека си провери свещите и да си премери съпротивлението на кабелите. Причината за лоша работа на един цилиндър може да е както горивото, така и искрата.

Публикувано на: 23 Май 2007 18:18
от gunner
Благодаря Rider, успокои ме.
А при диагностиката в ТМ, не замерват ли съпротивлението на кабелите?

Публикувано на: 23 Май 2007 18:23
от gunner
.....а освен това исках да попитам, каква добавка да пробвам за отпушване на инжекторите и на пълен резервоар ли да я сипвам (или както един приател ме посъветва като останат 10-15 л., въпреки указанията на опаковката на добавката. Отново благодаря.

Публикувано на: 23 Май 2007 19:33
от ceko26
Колега как разбра, че не работи точно първи цилиндър?
И не е ли странно ,че става само на загрял двигател?
Според мен е датчик или сондата.

Публикувано на: 23 Май 2007 19:41
от max-2
jamie написа:Че има ли 1.8 (7А) лийн бърн ?
Ta te sa samo lean burn!

Публикувано на: 23 Май 2007 22:17
от jamie
Okaza se po-slojna rabotata (no kolegite imat pravo)

http://toyotaownersclub.com/forums/inde ... opic=42241

Ima niama 4 razlichni 7AFE-ta, niakoi lean burno, drugi - ne.

Публикувано на: 24 Май 2007 01:22
от gunner
Колега как разбра, че не работи точно първи цилиндър?
И не е ли странно ,че става само на загрял двигател?
Според мен е датчик или сондата.



sorry,не съм се изразил правилно.Единия цилиндър не работи(не първия).А ако е дат4ик или сонда не би ли трябвало при диагностиката да си проли4и