RAV4 2002 D4D 1CD-FTV нов катализатор?
Публикувано на: 31 Май 2017 23:36
Здравейте колеги! Днес една моя приятелка дойде със баба си при мен да ме помоли за помощ... Toyota RAV4 2002г. 2-литровка D4D 1CD-FTV, 5 степенна ръчна ск кутия, на РЕАЛНИ 145 000 км. кара се ежедневно от възрастна жена и се поддържа библейско, всички консумативи са сменени преди около 1200км включително и горивен филтър и се зарежда с нафта само от RomPetrol откъдето и аз зареждам в продължение на няколко години и съм много доволен (не лъжа и не се опитвам да я продам...
) със следния проблем:
цитирам:
-От една седмица насам почна да свисти отдолу когато давам газ (веднага погледнах под колата и видях черно петно под снадката между катализатора и остатъчната част от изпускателната с-ма съответно гарнитурата е заминала)
След като си прави ежедневния курс от работното място до вкъщи като това включва около 20 минути стоене в трафик при опит за ускорение колата се мъчи да върви...
Качих се да покарам и след 20 минути нарочно в трафика двигателя наистина доста трудно почна да "развърта" след като огасна сама от толкова мъки, паля и реакцията от мотора е що годе на ниво следствие на което се сетих и я "продухах" по пътя на обратно и се оправи, но ме съмнява да остане така.
Моят въпрос към вас е:
1. Може ли друго да предизвиква "забиването"?
2. Може ли без катализатор?
3. Има ли бордови компютър? (защото не видях бушонче което е за ECU)
4. Цената на нов катализатор?
5. Има ли алтернативи?
6. Ако катализатора е прекалено скъп може ли да се сложи друг "универсален" като този? - http://www.ebay.com/itm/Catalytic-Conve ... fL&vxp=mtr
Задавайте смело въпроси ще отговарям когато мога все пак съм нов в занаята и се старая всичко да е както трябва. Благодаря предварително.

цитирам:
-От една седмица насам почна да свисти отдолу когато давам газ (веднага погледнах под колата и видях черно петно под снадката между катализатора и остатъчната част от изпускателната с-ма съответно гарнитурата е заминала)
След като си прави ежедневния курс от работното място до вкъщи като това включва около 20 минути стоене в трафик при опит за ускорение колата се мъчи да върви...
Качих се да покарам и след 20 минути нарочно в трафика двигателя наистина доста трудно почна да "развърта" след като огасна сама от толкова мъки, паля и реакцията от мотора е що годе на ниво следствие на което се сетих и я "продухах" по пътя на обратно и се оправи, но ме съмнява да остане така.
Моят въпрос към вас е:
1. Може ли друго да предизвиква "забиването"?
2. Може ли без катализатор?
3. Има ли бордови компютър? (защото не видях бушонче което е за ECU)
4. Цената на нов катализатор?
5. Има ли алтернативи?
6. Ако катализатора е прекалено скъп може ли да се сложи друг "универсален" като този? - http://www.ebay.com/itm/Catalytic-Conve ... fL&vxp=mtr
Задавайте смело въпроси ще отговарям когато мога все пак съм нов в занаята и се старая всичко да е както трябва. Благодаря предварително.