Годишен Технически Преглед / ГТП
Публикувано на: 16 Май 2017 11:09
Понеже всяка година за пореден път се сблъсквам все с едно и също нещо, то реших да го споделя.
В събота отново бях на поредния ГТП и за пореден път се случиха едни и същи неща.
Едното е това, че тези, които правят ГТП-то държат те да си прекарват колата по процедурата, то винаги се сблъскват с едно и също нещо - как да подкарат този автомобил.
Уж го палят, ама не. Натискат копчета хиляди пъти докато не им кажа, че колата е запалена. Е как така да е запалена, при положение, че не работи? Винаги се объркват. Това иди-дойди.
Но по-важната част винаги се сблъсквам с това как да ѝ премерят вредните емисии. То започва едно вайкане, едно чудо.
Аз нали сега няма какво да ги уча, кой съм аз, че да им подскажа как да го направят. Нали те са "шефовете". Аз 2-3 пъти най-тактично, под формата на неразбиращ клиент, им подавам жокери как да го направят, ама нали, кой съм аз.
Та отново завъртаме разговора в посоката - а бе ние сме българи, намерили сме цаката на всичко - това са думи буквално от тях. Та цаката, която са намерили, се изразява в това, че да пуснат всичко де що има ел. консуматори по колата, защото така двигателят палил след време и се вкарвал в режим на тест.
Е, нормално - намекнах им, че след като батерията падне, то колата влиза в режим на зареждане ѝ, като това не е правилния начин (естествено подбирах уважаващи и меки думи), ама те нали са намерили цаката, не слушат. И случайно им показах, че когато колата е на паркинг, то с натискане на педала на газта, то палят двигателя насила, ама те не. Тяхната цака била правилния начин, защото са открили, че работи без проблем. Видях, че няма и смисъл да им казвам по принцип правилната процедурата за вкарване на колата в режим на тестване на отработените газове.
Всяка година с тия ГТП-та влизам в едно и също дежавю. Отново и отново. За това реших да го споделя с вас този път
Само едно не мога да разбера от цялата история - защо хората не искат да разберат нещо ново, което от горе на всичко ще им влезе непосредствено на тях в употреба? По принцип си го обяснявам де - нали сме си българи и намираме цаката на всичко.
В събота отново бях на поредния ГТП и за пореден път се случиха едни и същи неща.
Едното е това, че тези, които правят ГТП-то държат те да си прекарват колата по процедурата, то винаги се сблъскват с едно и също нещо - как да подкарат този автомобил.

Уж го палят, ама не. Натискат копчета хиляди пъти докато не им кажа, че колата е запалена. Е как така да е запалена, при положение, че не работи? Винаги се объркват. Това иди-дойди.
Но по-важната част винаги се сблъсквам с това как да ѝ премерят вредните емисии. То започва едно вайкане, едно чудо.
Аз нали сега няма какво да ги уча, кой съм аз, че да им подскажа как да го направят. Нали те са "шефовете". Аз 2-3 пъти най-тактично, под формата на неразбиращ клиент, им подавам жокери как да го направят, ама нали, кой съм аз.
Та отново завъртаме разговора в посоката - а бе ние сме българи, намерили сме цаката на всичко - това са думи буквално от тях. Та цаката, която са намерили, се изразява в това, че да пуснат всичко де що има ел. консуматори по колата, защото така двигателят палил след време и се вкарвал в режим на тест.

Всяка година с тия ГТП-та влизам в едно и също дежавю. Отново и отново. За това реших да го споделя с вас този път

Само едно не мога да разбера от цялата история - защо хората не искат да разберат нещо ново, което от горе на всичко ще им влезе непосредствено на тях в употреба? По принцип си го обяснявам де - нали сме си българи и намираме цаката на всичко.
