Корола е11 4E-FE
Публикувано на: 19 Апр 2017 14:41
Здравейте колеги,
карам Корола е11 с двигател 4Е-ФЕ 1,3.Имам я от 12 години и пробег на 500000 км.невероятно здрав автомобил.Преди около година прокапа малко масло от гарнитурата на картера,това много ме дразнеше и я закарах да я подменят.През първите 2 месеца добре,но ми се наложи да пътувам спешно в провинцията.По магистралата я настъпвах до 140-150.Пристигам и след около 10 мин. гледам под колата огромна локва масло.Беше се омаслил целия корпус между двигателя и скоростната кутия.Оставих я там в сервиз.Отново лепене на картера и смяна семеринг колянов вал(виктор ренц).Каране около 4 месеца без проблем.
Не гори масло.От смяна до смяна да налея най-много 400 грама.
По празниците пак по магистралата и о ужас маслото е пак по земята.Този път протече и от към ангренажния ремък и от към скоростите.Започна да ми приплъзва и съединителя може би се е омаслил.
Въпросът ми е:възможно ли е да се появява някакво налягане в картера за да го изхвърля само когато двигателя е натоварен по дълго време?Като карам в града не го прави.
Прегледах двата отдушника които са на капака на главата-не са запушени.Какво мога да направя или къде да я закарам да я видят?
Благодаря
Поздрави на всички
карам Корола е11 с двигател 4Е-ФЕ 1,3.Имам я от 12 години и пробег на 500000 км.невероятно здрав автомобил.Преди около година прокапа малко масло от гарнитурата на картера,това много ме дразнеше и я закарах да я подменят.През първите 2 месеца добре,но ми се наложи да пътувам спешно в провинцията.По магистралата я настъпвах до 140-150.Пристигам и след около 10 мин. гледам под колата огромна локва масло.Беше се омаслил целия корпус между двигателя и скоростната кутия.Оставих я там в сервиз.Отново лепене на картера и смяна семеринг колянов вал(виктор ренц).Каране около 4 месеца без проблем.
Не гори масло.От смяна до смяна да налея най-много 400 грама.
По празниците пак по магистралата и о ужас маслото е пак по земята.Този път протече и от към ангренажния ремък и от към скоростите.Започна да ми приплъзва и съединителя може би се е омаслил.
Въпросът ми е:възможно ли е да се появява някакво налягане в картера за да го изхвърля само когато двигателя е натоварен по дълго време?Като карам в града не го прави.
Прегледах двата отдушника които са на капака на главата-не са запушени.Какво мога да направя или къде да я закарам да я видят?
Благодаря
Поздрави на всички