Страница 1 от 1

Корола е11 4E-FE

Публикувано на: 19 Апр 2017 14:41
от ваньо
Здравейте колеги,
карам Корола е11 с двигател 4Е-ФЕ 1,3.Имам я от 12 години и пробег на 500000 км.невероятно здрав автомобил.Преди около година прокапа малко масло от гарнитурата на картера,това много ме дразнеше и я закарах да я подменят.През първите 2 месеца добре,но ми се наложи да пътувам спешно в провинцията.По магистралата я настъпвах до 140-150.Пристигам и след около 10 мин. гледам под колата огромна локва масло.Беше се омаслил целия корпус между двигателя и скоростната кутия.Оставих я там в сервиз.Отново лепене на картера и смяна семеринг колянов вал(виктор ренц).Каране около 4 месеца без проблем.
Не гори масло.От смяна до смяна да налея най-много 400 грама.
По празниците пак по магистралата и о ужас маслото е пак по земята.Този път протече и от към ангренажния ремък и от към скоростите.Започна да ми приплъзва и съединителя може би се е омаслил.
Въпросът ми е:възможно ли е да се появява някакво налягане в картера за да го изхвърля само когато двигателя е натоварен по дълго време?Като карам в града не го прави.
Прегледах двата отдушника които са на капака на главата-не са запушени.Какво мога да направя или къде да я закарам да я видят?

Благодаря
Поздрави на всички

Корола е11 4E-FE

Публикувано на: 20 Апр 2017 10:06
от Toyota Fan Forever
Здравейте!

Налягане се образува и то правопопрционално на оборотите, щом сте проверили вентилацията на картера, то това отпада, а и още повече такъв случай с избиване на семеринг от подкартерни газове при марката не ми е известен.
По-скоро прилича на недобре залепен картер (особено в зоните където се снаждат капаците), който като го напъне налягането протича, лошото е, че сте го повторили, а сега и трети път ще се наложи да го правите. Преди интервенциите проблеми не сте имали нали?

Успех

Корола е11 4E-FE

Публикувано на: 20 Апр 2017 12:15
от ваньо
Благодаря за отговора.
Аз я карам вече много години и никога не съм имал този проблем до сега.Минавам на месец около 3000-3500 км и колата я познавам до последния детайл.
Сега е най-зле защото и съединителя ми е омаслен и като подам рязко газ да изпреваря оборотите се качват рязко,а колата не ускорява.
При последното лепене на картера ми свалиха и скоростите и смениха семеринга.Смених и нов комплект съединител (закс)-на три месеца е.(никога не го бях сменял около 350000)
Между другото на картера има ли гарнитура или само силикон?

Поздрави

Корола е11 4E-FE

Публикувано на: 20 Апр 2017 14:07
от Оги
Провери капака на главата дали няма разхлабени гайки. Всъщност може да е от различни места, които са над картера. Една тънка струйка надолу, скрита някъде и се разлива по него понеже е хоризонтален.

Корола е11 4E-FE

Публикувано на: 20 Апр 2017 17:22
от Mkarimov
При мен подобен проблем имаше при кофти гарнитура на капака на главата.
Под колата имаше капки масло след дълги пробези, на кратки разстояния си беше ОК.

Корола е11 4E-FE

Публикувано на: 20 Апр 2017 17:38
от celeron_7000
ваньо написа: Между другото на картера има ли гарнитура или само силикон?
Само силикон.

Корола е11 4E-FE

Публикувано на: 20 Апр 2017 20:04
от nikdel
Виж и семеринга на маслената помпа. Там има голямо налягане и вероятност​ за теч.

Корола е11 4E-FE

Публикувано на: 24 Апр 2017 12:54
от ваньо
Благодаря на всички.
Въпросът е къде да я закарам,за да не се налага след три месеца пак в сервиз.

Поздрави

Корола е11 4E-FE

Публикувано на: 24 Апр 2017 15:15
от max-2
При Механника от форума.