[Lexus IS200 XE10][Фото-отчет]Свирещи накладки - профилактика на водачи на предни спирачни апарати
Публикувано на: 17 Апр 2017 21:30
Автомобил:
Lexus IS200 XE10 - ниво Executive
Компонент/агрегат:
Предни накладки TRW.
Предни спирачни апарати - водачи.
Проблем:
Накладките "свирят" при спиране.
Вероятен "заяждащ" водач на преден спирачен апарат.
Решение:
Демонтаж и разглобяване.
Шкурене на накладки.
Почистване и лубрикиране на предни водачи.
Монтаж.
Процедура по демонтаж:
Не мисля, че е необходимо да влизам в детайли.
Сваляте гумите и шоуто започва:

Виновникът:

Пазете "телчетата":

Накладките излизат лесно:

Добре "препечени" накладки с маркировка TRW:

Водачът заподозрян за нарушеното ми аудио спокойствие:

Горен водач:

Горен и долен водач - внимавайте за о-пръстенчето:

"Колхоз" отвсякъде:

Неизвестен за мен преден спирачен диск:

Спряхме работа, за да се посмеем на маркировката на окачването:

Почистване на леглото на водача с TRW Brake Cleaner и БГ Кореселин:

Изтича много "гняс" и малко гнус:

Поизчистен горен водач - годините не са му простили:

Също и на долния водач - тук се вижда добре гумичката:

Всичко се смазва обилно с лябимата марка медна грес:

След "разходка" до руските справочни сайтове установих марката на предните дискове -
Girling

Повтаряте горното упражнение 2 пъти/по около 50 минути на колело/, сглобявате, шкурите накладките върху равна повърхност с едра шкурка докато премахнете огледалния нагар, почиствате леглата на накладките и събирате апаратите като може да ползвате медна грес на добре познатите на всички места.Готови сте.
Първите 10-20 спирания да се извършат плавно и внимателно - до пълно напасване на накладките.
Остава да се насладите на безопасно и безшумно спиране всеки път, когато натиснете спирачката.
С колегата G.Panayotov обмисляме създаването на специализиран варненски IS-сервиз.
Поздрави.
Lexus IS200 XE10 - ниво Executive
Компонент/агрегат:
Предни накладки TRW.
Предни спирачни апарати - водачи.
Проблем:
Накладките "свирят" при спиране.
Вероятен "заяждащ" водач на преден спирачен апарат.
Решение:
Демонтаж и разглобяване.
Шкурене на накладки.
Почистване и лубрикиране на предни водачи.
Монтаж.
Процедура по демонтаж:
Не мисля, че е необходимо да влизам в детайли.
Сваляте гумите и шоуто започва:

Виновникът:

Пазете "телчетата":

Накладките излизат лесно:

Добре "препечени" накладки с маркировка TRW:

Водачът заподозрян за нарушеното ми аудио спокойствие:

Горен водач:

Горен и долен водач - внимавайте за о-пръстенчето:

"Колхоз" отвсякъде:

Неизвестен за мен преден спирачен диск:

Спряхме работа, за да се посмеем на маркировката на окачването:

Почистване на леглото на водача с TRW Brake Cleaner и БГ Кореселин:

Изтича много "гняс" и малко гнус:

Поизчистен горен водач - годините не са му простили:

Също и на долния водач - тук се вижда добре гумичката:

Всичко се смазва обилно с лябимата марка медна грес:

След "разходка" до руските справочни сайтове установих марката на предните дискове -
Girling

Повтаряте горното упражнение 2 пъти/по около 50 минути на колело/, сглобявате, шкурите накладките върху равна повърхност с едра шкурка докато премахнете огледалния нагар, почиствате леглата на накладките и събирате апаратите като може да ползвате медна грес на добре познатите на всички места.Готови сте.
Първите 10-20 спирания да се извършат плавно и внимателно - до пълно напасване на накладките.
Остава да се насладите на безопасно и безшумно спиране всеки път, когато натиснете спирачката.
С колегата G.Panayotov обмисляме създаването на специализиран варненски IS-сервиз.

Поздрави.
