Страница 29 от 83

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 16 Окт 2019 09:33
от WoLF
Интересно...

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 16 Окт 2019 21:58
от maestro75
Колега има същата,ниво Luxury+ преди два дни се возихме на нея. Стоя на паркинга от 7 сутринта, до два следобяд. Качихме се, и директно тръгна на ток, като измина около километър и нещо. Тогава се включи двигателя. Питам го аз защо така веднага тръгва, и на ток, той вика ако имам батерия, е така :D Ама все пак я кара от май месец, като застудее ще видим.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 17 Окт 2019 06:40
от biro
На студено ще пали или ако е пуснато отоплението и температурата вътре е по-ниска от зададената. Също така ако настъпиш повече газта и запали, няма да премине на ток докато не подгрее катализатора дори да спреш на място и натиснеш бутон EV.

Приус 2 не тръгва ли на ток в топло време?

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 17 Окт 2019 10:06
от BOz
Само Приус-4 производните не палят двигателя първоначално по подразбиране.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 17 Окт 2019 10:19
от WoLF
biro написа: 17 Окт 2019 06:40 Приус 2 не тръгва ли на ток в топло време?
Ако не натиснеш EV след READY ще запали двигателя след около 10-20 секунди и ще работи до подгряване на катализатора, което като време зависи много от околната температура...

Въпроси за хибридните автомобили

Публикувано на: 25 Окт 2019 16:07
от untouchable8688
Здравейте колеги. Отдавна съм почитател на toyota, дори и в момента карам корола дизел. Искам да сменя колата с по-нова и да не е дизел. Доста съм се загледал в toyota auris 2012>. Имам едно изискване към колата, да е автоматик. Карам предимно в София. Та на въпроса, да ме ориентират колегите които имат наблюдения между идентични коли с хибриден двигател и същия бензин. Как е подръжката на хибрида, лесно ли се намират част. Доста съм чел по темата и ако мога да вярвам на изписаното, казват че хибридите са по-щадящи за двигателя и като цяло по-здрави. Добре, това е супер, затова харесвам toyota, но си нямам понятие от хибрида, освен от изчетеното във форумите. Мислите ли че хибрида би бил близък до ремонти с идентичен бензинов мотор. В случая мисля да видя ето тази кола, някой колега ако я е видял и може да сподели мнение да заповяда :) мерси
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=cwna6g

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 25 Окт 2019 18:31
от BOz
Няма разлика в поддръжката в сравнение с аналогов "бензинов" автомобил.
Отивай и гледай.

Чудех се къде да напиша това, но за последната година статистиката на средните обороти на двигателя ми е 1378. tooth.gif

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 25 Окт 2019 18:37
от Lwerewolf
https://priuschat.com/threads/tsb-on-ex ... ne.198649/
Същия двигател, проявява се и при ct200h, този yaris, т.н. - кажи речи подобно на ZZ сериите, само че тук имаш EGR + събиране на масло... мини през това.
Не е някакъв уникален "специфичен за хибридите" проблем - горе долу всеки двигател със картерна вентилация и EGR го има това до някаква степен. Бензина чисти клапаните, но EGR пътищата са друга тема :D

Нищо друго "впечатляващо" - имаш инвертер, батерия, електрически спирачки (и рейка естествено, обаче Toyota със хидравлична още съм нямал, та така). Стандартен хибрид. Батерията би трябвало да е най-скъпото, ако замине - другите две ги има кооооолкото щеш по моргите:
https://www.toyodiy.com/parts/xref?s=G9 ... E=on&mJ=on
https://www.toyodiy.com/parts/xref?s=47 ... E=on&mJ=on

@BOz - взимай ls600h, това не иска да си развие макс. оборотите преди 180км/ч tooth.gif

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 25 Окт 2019 18:46
от WoLF
untouchable8688 написа: 25 Окт 2019 16:07 дори и в момента карам корола дизел.
Не карай, докато пишеш ppp.gif
Като поддръжка е като аналогичен бензинов автомобил, който караш двойно по-малко :thumbsup:
Аз лично се спрях на хибрид поради евтината поддръжка и липса на сериозни ремонти общо взето и до сега напълно оправдано. Откакто съм я взел преди 2 години и половина и 30к км имам сменен лагер-главина, крушка Н4 и лентов кабел волан tooth.gif

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 25 Окт 2019 19:00
от untouchable8688
Ясно :) типична тойота, е благодаря много :)) наклонихте везните към хибрида определено

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 08 Ное 2019 21:58
от Hursa
Какво се случва като "натиснем" спирачката при хибрида?

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 08 Ное 2019 22:09
от BOz
Обикновено или стрелка започва да се движи обратно на часовниковата такава, или разни цифри започват да броят на обратно. Като бомба.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 08 Ное 2019 22:12
от Hursa
А без оригиналничене?
Няма ли спецове по електротехника или ел машини. Как се увеличава съпротивителния момент на синхронен генератор с "постоянни" магнити? До колкото знам - с увеличаване на ел товара на генератора. Но как се реализира това при хибрида?

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 09 Ное 2019 11:19
от slowtraveler
Що за въпрос?! Ел-машината с постоянни магнити си е идеалната машина за реализация на мотор и същевременно - генератор...
С колкото по-голям ток е натоварен генератора (т.е. колкото по-малко съпротивление има 'товара')- толкова 'по-големи съпротивителни сили' упражнява :)
За електрониката е елементарно да увеличава или намалява товара на генератора, или дори да го 'окъси' - тогава съпротивителните сили биха били са максимални :) Но разбира се - спадат пропорционално на генерираният ток. При липса на въртене - няма ток, няма и съпротивителни сили.
На времето дори имахме лабораторни упражнения на тази тема - подобен генератор с реостат на изхода го товарим с различен товар и смъквахме 'спирачните' характеристики :)

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 09 Ное 2019 12:41
от biro
Да де ама в реостата енергията се губи под формата на топлина. А при хибрида идеята е да се зареди батерията. Как се регулира тока на заряд според силата на натискане на спирачките? Нали се сещаш, че съпротивлението на батерията не може да се регулира.