Страница 80 от 83

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 17 Юли 2022 13:39
от Lwerewolf
Няма.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 17 Юли 2022 15:58
от WoLF
Освен, че плащаш данък само за ДВГ-то няма други облекчения...

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 10 Авг 2022 11:19
от Ozzy
Привет на всички. От вчера, на дисплея ми излиза съобщение "Maintenance required for traction battery cooling parts". Колата е Auris, 2017 г. Предполагам, става въпрос за нещо от сорта на вентилатор, или филтър. Въпросът е, до колко е опасно да карам с това алармено съобщение, тъй като имам час за сервиз чак на 18-ти Август. Някой имал ли е подобен проблем?
toyota.jpg
toyota.jpg (66.7 KiB) Преглеждано 5075 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 10 Авг 2022 12:01
от Krachunov
В жегите как караш? По точно ползваш ли климатик или караш на отворени джамци. Батерията се охлажда от въздуха в купето, а сега то той може да е доста над 35 градуса. Провери въздуховодите дали не ги закрива нещо? Разкачи пластмасарии капаци и изпрахосмучи. На жената яриса беше запушен. Не е светела грешка но беше запушен.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 10 Авг 2022 20:22
от BOz
Ozzy написа: 10 Авг 2022 11:19 Привет на всички. От вчера, на дисплея ми излиза съобщение "Maintenance required for traction battery cooling parts". Колата е Auris, 2017 г. Предполагам, става въпрос за нещо от сорта на вентилатор, или филтър. Въпросът е, до колко е опасно да карам с това алармено съобщение, тъй като имам час за сервиз чак на 18-ти Август. Някой имал ли е подобен проблем? toyota.jpg
Има такава дискусия.
viewtopic.php?t=35804

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 08 Ное 2022 22:23
от mfandakov
Някой може ли накратко да ми обясни....как функционира този феродов диск в хибридите...

a3cce49a482ac656f2883ae30d531b7d.jpg
a3cce49a482ac656f2883ae30d531b7d.jpg (33.2 KiB) Преглеждано 3428 пъти

Това някакъв вид торк ли е.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 09 Ное 2022 09:02
от BOz
Просто демпер. Външната сребриста част е хваната за маховика (двигателя), вътрешната златиста част е хваната за входа на скоростната кутия. Когато има по-малки вибрации за обиране, пружините го играят дъмпинг елемента. Когато вибрациите или ударите са по-големи, цялата златиста част превърта в сребристата, а между тях е фрикционен елемент. Все едно съединител на кола с ръчна скоростна кутия. Само където няма съединител, за да разделиш фрикционния от притискателния диск.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 09 Ное 2022 09:19
от mfandakov
Значи не е контролируем.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 09 Ное 2022 09:20
от BOz
mfandakov написа: 09 Ное 2022 09:19 Значи не е контролируем.
Да. Прост механичен постоянно затворен съединител.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 09 Ное 2022 09:22
от mfandakov
Няма притисквател явно фабрично затворен с определен натиск.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 09 Ное 2022 09:35
от BOz
mfandakov написа: 09 Ное 2022 09:22 Няма притисквател явно фабрично затворен с определен натиск.
Което си е притискател. Просто не може да го отделиш. Зависи как го гледаш. tooth.gif

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 09 Ное 2022 20:37
от mfandakov
Така както съм започнал да продължа с въпросите.
1.CVT трансмисията на хибрид,същата като на НЕ хибрид ли е.
2.Е-CVT трансмисията може ли "визуално" да се познае и какво да се гледа.
3.Тези знаци за обикновено CVT ли са..... CVFC CONTINUOUSLY VARIABLE TRANSMISSION
4.Сменихме масло на Ярис хибрид,и по ауто датата даваха процедура която спазихме,наливахме масло до пробката за нивото, маслото бе по спецификация за тази кола,питането ми е има ли нещо да се ресетва за да се каже на колата че е с ново масло./Питам понеже при BMW рествам адаптаците/.
5.Защо при този хибрид/Ярис NHP130L-CHXNBW 2013г/има две казанчета за антифриз и още две места за наливане като гърловини на радиатор със съответните капачки отгоре.
6.Киловатите които дава електрическата част добавят ли се към киловатите от двигателя който е 55kw ако да.... от там ли идват още едни около 30kw.
7.Какви аномали да гледам които са свързани с дефект в хибридната батерия,понеже колата я платихме,пратихме автовоз докараха я и имаше ахтунг батери проблем в договора за което не бе ми казано. tooth.gif
8.Не съм я закачал на Техстрийма,и годен ли е той за тази работа по хибридната част.
Има още ама друг път.

Както каза момчето дето смени масла филтри...Човек купили сте си половин автомобил . :D няма го генератора,стартера,водната помпа,пистовият ремък,ролките и обтегачите,и даже компресора на климатика е на ток.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 09 Ное 2022 21:02
от mapamop
mfandakov написа: 09 Ное 2022 20:37 Не съм я закачал на Техстрийма,и годен ли е той за тази работа по хибридната част.
Няма причина да не е. Просто ще ти трябва версия 14 и нагоре по спомен. Дал съм жокер на лични. Предполагам че кабел си имаш... Ако не - пак пиши да го мислим.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 09 Ное 2022 21:07
от dracunculus
По въпрос 1- НЕ, нямат нищо общо, освен това, че и двете нямат степени. Едното е на планетарния принцип (в хибрида)- практически напълно безпроблемна и неубиваема кутия. Другото- CVTто с металния ремък- е бая калпаво и слабо, поне по мнение на един доверен мой механик, който се занимава основно с Тойота и Лексус. По другите въпроси - нека отговори някой по-компетентен.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 09 Ное 2022 21:58
от gimara
dracunculus написа: 09 Ное 2022 21:07 Другото- CVTто с металния ремък- е бая калпаво и слабо, поне по мнение на един доверен мой механик, който се занимава основно с Тойота и Лексус.
Може ли да питаш този механик, колко счупени кутии е видял и колко са сменили с нови, защото те не ги ремонтират.
Тези приказки не ги пишеш за първи път и аз покрай това доста се порових в руските форуми, преди да се натреса на CVT.
Та никъде не прочетох нещо страшно и масови проблеми. Ако имаш някакви данни от немските форуми, можеш да споделиш тук. Ако това което си писал е вярно, все нещо ще излезе по форумите. В нашия също не помня да съм чел негативни мнения.
Иначе приказки от рода на "одна баба сказала" не носят никаква полезна информация.