Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 01 Юли 2022 13:56
от BOz
Lwerewolf написа: ↑01 Юли 2022 13:41
Пречка е, когато между спирачната система и ДВГ/MG2 имаш поне един редуктор, диференциал и полуоски - бая мегдан за хлоп/троп/луфт.
Поради тази причина при развъртане тока не удря в небесата на макс веднага, а се обират първо всички луфтове за кратко време и тогава развърта. Може да го познаеш този момент с характерния честотен звук на ел. двигател преди да развърти карантията.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 01 Юли 2022 14:17
от biro
Lwerewolf написа: ↑01 Юли 2022 13:41
бая мегдан за хлоп/троп/луфт.
Обаче колелата не помръдват.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 01 Юли 2022 15:59
от BOz
biro написа: ↑01 Юли 2022 14:17
Обаче колелата не помръдват.
Пусни ръчната и може и да помръднат.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 01 Юли 2022 19:11
от Hursa
BOz написа: ↑01 Юли 2022 01:41
Просто механично кутията има "зъби", в които се заключва и ако попаднеш между два зъба, няма как да не се премести.
Ако "палеца" попадне върху зъб, ако попадне между два зъба (в шлицов канал - според мен) - ще е "блокирана". Но на клипа не се разбира - поне аз не разбирам. Поне по-звука - двигателя работи и форсирате, или се чува стартирането на ДВГ, като го стартирате с натискане на педала.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 01 Юли 2022 19:48
от max-2
Говорите си вие, а тойотките си вървят
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
biro написа: ↑01 Юли 2022 14:17
Обаче колелата не помръдват.
Пусни ръчната и може и да помръднат.
Не искам. Хората са го измислили добре, работи добре, за кво да отменям настройка по подразбиране?
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 02 Юли 2022 15:49
от Lwerewolf
max-2 написа: ↑01 Юли 2022 19:48
Говорите си вие, а тойотките си вървят
Хора без работапроблеми...
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 04 Юли 2022 21:11
от BOz
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 08 Юли 2022 15:36
от WoLF
Определено си е извадил бушона на тракшъна
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 10 Юли 2022 19:28
от Hursa
Днес гледах предаване по ауто мотор спорт - твърдяха, че батериите (никел метал-хидридните) при хибридите на тойота се ползвали само в диапазона от 40% до 60% от енергоемкостта на батерията. Мислех, че е по-широк. И това правело батериите "практически вечни" , но ако този диапазон бил от 30% до 50% - щяло да бъде още по-добре. (Странно - имам таблет (леново), на който има "щадящ режим" за ползване на батерията - и също е зададен от 40% до 60% )
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 11 Юли 2022 08:03
от dracunculus
Същото за NiMh го твърди един мой близък приятел- инжинер, занимаващ се с ел. централи, енергопренасяне и енергосъхранение. На него мога да имам доверие. Това твърдение, съчетано с наистина дългата гаранция на батерията и постоянно срещащите се таксита- хибриди на по над 600 000км, ме кара да мисля, че от Тойота са си свършили работата добре
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 11 Юли 2022 11:28
от Lwerewolf
Hursa написа: ↑10 Юли 2022 19:28
Странно - имам таблет (леново), на който има "щадящ режим" за ползване на батерията
Таблетът ти е със Li-Ion NMC химия.
Hursa написа: ↑10 Юли 2022 19:28
твърдяха, че батериите (никел метал-хидридните) при хибридите на тойота се ползвали само в диапазона от 40% до 60% от енергоемкостта на батерията. Мислех, че е по-широк.
Точно ти да не знаеш, че се "ползват от 40% до 60%" (всъщност буферът е от около 40% до 80%) не мога да си го представя.
За offroad-а - има lift kit...
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 17 Юли 2022 11:10
от FearSoft
Привет!
Може би някъде се е обсъждало, а може би - не, не намерих...
Та въпросът ми е: Някой да е чувал или да знае дали в България има някакви данъчни облекчения/помощ при закупуване на чист хибрид? И как става номера, ако е така? Шансът (според мен) е 1%, все пак сме в България, но кой знае...
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 17 Юли 2022 11:42
от biro
Чист хибрид, а и мръсен ли има? Даже за електромобили няма субсидия, макар че кирчо променливия на два пъти се изтъпани, че щяло да има.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 17 Юли 2022 13:00
от FearSoft
OK, sorry! Full Hybryd по-добре ли звучи? Мисля, че схванахте идеята, че питам за такъв, а не за Plug-In.
Както и да е Питам, щото ми попадат оттук-оттам разни "новини", ама нищо потвърдено.