Страница 1 от 1
"Прекъсвач"
Публикувано на: 31 Мар 2017 22:31
от kaizera_93
Здравейте, колеги! Селика Т23 2zz-ge бие прекъсвач на място на 7000 оборота, а не на 8200... Някой може ли да ме насочи от какво може да е? Поздрави!
"Прекъсвач"
Публикувано на: 01 Апр 2017 11:28
от spiridoncho
Напълно нормално е. Ако няма товар там някъде около 7100об бие прекъсвач. Ако е студена, също така и лифт-а не вдига. Няма място за притеснение при теб. Джиткай си я с кеф.
Btw не съм много сигурен но и на 8200 май няма прекъсвач, а е малко по нагоре. При мен там някъде почва червената зона. Прекъсвача трябва да е малко отгоре.
П.С. Не си писал коя година е Селиката. Има едни някъде от около 2003 които са с орязани обороти(това май заради проблема с лифт болтовете). На следващите ревизии пак връщат оборотомера до около 8200-8300 заради недоволство от клиенти.
"Прекъсвач"
Публикувано на: 08 Апр 2017 23:20
от kaizera_93
Благодаря за конкретния отговор!

П.с. 2000 или 2001 година е колата.
"Прекъсвач"
Публикувано на: 09 Апр 2017 07:44
от Kiki
kaizera_93 написа: Здравейте, колеги! Селика Т23 2zz-ge бие прекъсвач на място на 7000 оборота, а не на 8200!
Не бий прекъсвача, особено на място, защото след това ще биеш много пари за ремонт на двигателя.
"Прекъсвач"
Публикувано на: 09 Апр 2017 11:11
от spiridoncho
kaizera_93 написа: Благодаря за конкретния отговор!

П.с. 2000 или 2001 година е колата.
Значи не си от орязаните ревизии, но и да си колата пак си е фурия. Просто оборотомера е до към 7800 или нещо такова и почва червената зона. Ето едно клипче на такава [bbvideo=560,315]
https://www.youtube.com/watch?v=yosZSmMlttc[/bbvideo].
Ясно се вижда до колко е оборотомера. Твоята си е първата версия, с проблемните лифт болтове и по високи обороти. Послушай @Kiki и не я карай редовно до прекъсвач. Особено на място няма смисъл от това упражнение, въпреки че прекъсвача на около 7100 е safety такъв, точно за да не се прецака моторетката. Иначе звука от ревящ и заекващ двигател е кефещ, но и си е изпразващ портфейла фактор.
"Прекъсвач"
Публикувано на: 10 Апр 2017 22:54
от kaizera_93
Принципно не съм почитател на карането в "кетчупа", но нейният двигател беше закрепен и загина геройски при каране пенсионерската на 50-тия километър след като я закупих (не ми се занимаваше да се разправям да я връщам за цената на която я купих). Вече взех англичанка за донор на двг и сега съм с "английския" мотор, та искам да го изпробвам във всички режими, а не други ден като си карам спокойно и тръгне неко умрело бмв да ме гони и да му се даде без бой.
"Прекъсвач"
Публикувано на: 11 Апр 2017 01:00
от slowtraveler
kaizera_93 написа: искам да го изпробвам във всички режими, а не други ден като си карам спокойно и тръгне неко умрело бмв да ме гони и да му се даде без бой.
Само да отбележа, че пътищата са за безопасно придвижване, а не за гонки
Спомням си преди година как едно доста възрастно Ауди реши, че се гоним - настигах го активно (на темпомат), при което юнака реши да ми покаже що е то 'бой'...
Дръпна юнашката, а аз без да пипам темпомата отново го настигнах след два километра. И така още два пъти. Просто темпото ми бе със значително по-ниска максимална скорост, но по-висока средна скорост...
Третия път го настигнах точно тук:
https://www.google.bg/maps/@43.3325163, ... !1e1?hl=bg
При което аудито отново реши да ми покаже 'боя' (аз просто си рестартирах темпомата след кръстовището), ама още до завоя на снимката по-горе аудито изчезна в облак пара и включи аварийките - не ми се спираше да го спасявам - щом му е толкова акъла да му бере гайлето...
"Прекъсвач"
Публикувано на: 11 Апр 2017 23:55
от kaizera_93
Да сме на ясно - не съм уличен състезател! Във всички режими имам предвид обороти на двигателя, не показания на скоростомера! Далеч съм от тия юница дето бягат от теб.

"Прекъсвач"
Публикувано на: 12 Апр 2017 07:54
от slowtraveler
Просто трябва да се подхожда разумно и към околните, и към техническата част

"Прекъсвач"
Публикувано на: 12 Апр 2017 18:40
от spiridoncho
kaizera_93 написа: Вече взех англичанка за донор на двг и сега съм с "английския" мотор, та искам да го изпробвам във всички режими, а не други ден като си карам спокойно и тръгне неко умрело бмв да ме гони и да му се даде без бой.
Ако си свалял капака на донора провери ли лифт болтовете? А ко да, то смени ли ги с новата ревизия? Принципно Английските версии също са си EU версии и разлика не трябва да има. Основната разлика би трябвало да е с US версиите, където конете са малко по-малко и нямат въздушна инжекция.
Между другото като разглобява толкоз за смяна на двигателя, случайно да си установил къде се намира релето на въздушната инжекция(помпата за въздух)? Би трябвало да е някъде около левия фар, но при мен нещо не го намирам.
"Прекъсвач"
Публикувано на: 12 Апр 2017 22:16
от kaizera_93
spiridoncho, Не съм свалял нищо по двигателя на донора. А относно въздушната инжекция - на кое казваш въздушна инжекция? На тая турбинка до казанчето за вода ли?
"Прекъсвач"
Публикувано на: 12 Апр 2017 22:24
от spiridoncho
Точно за нея говоря. Тя набива свеж въздух директно в изпускателния колектор при студен старт, но къде и е релето един господ знае.
Представлява нещо такова:

"Прекъсвач"
Публикувано на: 14 Апр 2017 00:24
от kaizera_93
Ясно. Тая въздушна инжекция има две букси. Едната е за захранване на ел. моторчето й, другата е по стойката й отива на едно реле. Предполагам, че това е въпросното реле. Другото по стойката е един вакуум-регулатор. Утре ще я сваля и ще я разгледам по - подробно.