Страница 1 от 1
Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?
Публикувано на: 29 Мар 2017 02:32
от DJaMBaZza
Здравейте ,колеги първо поздрави за добрата атмосфера във форума...често следя темите ,но не съм активен с коментарите. Та ,преди седмица си купих Авенсис 2.2 D-CAT 177к.с ,2013г. от Германия - Кьолн. Днес колата пристигна и видях ,че има пауър бокс слаган в Германия - Mspeed GmbH (Кьолн) ,това е сайта на фирмата -
http://www.mspeed.de/english/ Колата е на 80 000км със стриктно водена сервизна история в сервиз на Тойота и видимо е в перфектно състояние. Какво е вашето мнение за пауър бокса ,има ли шанс да окаже негативно влияние след определени километри и по добре ли е да го махна на време? Ще се радвам да прочета ,всякакви мнения...в последствие ще допълвам ако има нещо.
Поздрави
Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?
Публикувано на: 05 Апр 2017 01:18
от DJaMBaZza
Няма отговори по темата ,но аз ще проведа един малък монолог...бокса остава със сигурност ,просто колата без него е "куц кон "така да се каже...изобщо не съм доволен от динамиката ,дори помислих ,че има нещо нередно и се наложи да търся същата да направя тест драйв ,но разлика няма (при сравнението моята беше с махнат бокс)...разбира се и диагностика с "живи данни" в движение правих - всичко е ток. Колата в ниските е доста мудна...в средните и високите е добре горе долу...след 170км/ч - умира (поне според мен) до 220 бавно се случват нещата...с бокса е по добре ,но мощността не е разгърната добре ,а идва в дадени обороти изцежда колата и пак умира

Тегава работа като цяло...
Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?
Публикувано на: 05 Апр 2017 03:18
от G.Panayotov
Ако очакваш динамика от дизел във високи обороти, ще си останеш със очакването

. Диапазона на ефективно ускорение според мен на този двг. варира от 2000 до 3700об.
Иначе слагал съм power box и да имаше разлика не с много, но все пак имаше.
По не много достоверна апаратура показа покачване с около 15кс. и 30нм.
Колко вреди на двг. не ми е ясно(не съм и търсил), но за всеки случай съм го махнал.
Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?
Публикувано на: 05 Апр 2017 16:40
от slowtraveler
Колега, без значение дизел или бензинка - има физични закони, които няма как да ги прескочиш

И аз искам автомобил със 100к.с. да ускорява до 100 за 2 секунди и да гори литър на 100км, с максимална скорост 300км/ч, ама няма....
В горния диапазон особено на скоростите (а не само на оборотите) няма как да очакваш чудеса - тази мощност толкова си може...
За пауър-бокса - според мен въпроса е повече риторичен... Да, навярно модификацията ще влоши издържливостта, но пък след като веднъж си пробвал с него - едва ли ще искаш да се върнеш на 'куц кон', колкото и малка да е разликата

Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?
Публикувано на: 05 Апр 2017 23:30
от DJaMBaZza
Да ,благодаря Ви...имах други очаквания просто. Дълго време търсих читав екземпляр ,високо изпълнение с диод ,кожа ,подгрев ,18" джанти и т.н и сега останах леееко разочарован от вървежа...може би ,защото я сравнявам с Мазда 6 175к.с. Маздата е една идея по динамична и отзивчива ,поне според мен де...но все пак и при старите Мазди и Тойоти беше така...важното е ,че Тойота е по доказалата се марка също така държи доста по висока цена...явно има защо. Поздрави
Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?
Публикувано на: 03 Юли 2018 21:22
от diskos
Благодаря DJaMBaZza за темата и отговори на въпроса дали си заслужава !
Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?
Публикувано на: 01 Сеп 2018 22:57
от Me4oKyX
Маздата е битурбо - от там ти идва разликата в мощността и разгръщането. Променливата геометрия на Авенсиса е добра, ама не може да замести двете турбинки

Там въртящия момент е от 1500 об на линия, до 4000, че и малко отгоре.
А и защо ти бокс на този двигател, като има ремап за Авенсис Т27, при това резултата и още по-добър от бокс! Иначе има читави боксове, но при новите дизели са доста по-ограничени, заради умните катализатори - следят се газовете и температури и допуските са ограничени. Затова и разликата не е голяма, както при по-старите комънрейли

Но пък един як ремап и колата ти ще си има ако искаш "екологичните" глупости и ще върви чувствително по-добре. А и като цяло един добър тунер, трябва да може да ти е настрои така, че да ти хареса на теб как върви, от какви обороти и до какви обороти ... Това е реалния чип тунинг - не просто да ти copy-paste-нат новия файл със завишени стойности и квот такова
