Страница 1 от 2

интересен проблем с авенсис т27

Публикувано на: 27 Фев 2017 18:56
от Toyota Yarispz
Здравейте ,
имам проблем с Авенсис т27 д4д 110кв., След като загрее двигателя при ускорение се получава придърпване?
При диагностика няма грешки и всичко изглежда нормално.., предполагам че проблема се появи след зареждане на Ромпетрол Пазарджик(след което при пътуване към София точно при мотела на Ихтиман машината започна ужасно да придърпва при даване на газ, като при връщане на газта тресенето изчезва., в София и смених въздушния и горивния филтър като от втория изтече черна,финна утайка..., в неделя пак я гледах, пали лесно,държи постоянни обороти, като загрее температурата седи постоянна)!!!., но тъй нямам опит с дизел приемам всякакви компетентни мнения( колата е тесване 4-5 дни преди проблема в тойота Пазарджик и всичко пак и беше ок).

интересен проблем с авенсис т27

Публикувано на: 28 Фев 2017 21:23
от Toyota Yarispz
Браво нито едно предположение.................!

интересен проблем с авенсис т27

Публикувано на: 28 Фев 2017 21:31
от peterhr
Те всичките предположения ще те вкарат малко в размисли само.
Аз бих направил така:
1. Доверен сервиз с правилната диагностична апаратура.
2. Четене на грешки + даване на акъл :)
3. Ако там няма нищо полезно записано, тогава едно кръгче с четене на живи данни докато ускоряваш и започва да прекъсва, ама лаптопа да е включен и да чете.

Въздушния филтър няма смисъл да го сменяш, той няма отношение с прекъсването. Възможни причини: загуба на въздух, недостиг на гориво, проблемна дюза, вода в горивото и т.н. и т.н.

интересен проблем с авенсис т27

Публикувано на: 28 Фев 2017 22:43
от Iliyа Damyanov
Както го описваш е като недохранен двигател. Захрани двигателя директно с бутилка , тубичка или каквото подходящо намериш. След това според поведението ще знаеш накъде да се насочиш. Целта на горивния филтър е да спира разни мизерии и вода но презумцията е ако се появят такива. Черни утайки не трябва да изтичат от филтъра. На твое място спешно бих си ревизирал резервоара за да си предпазя портфейла.

интересен проблем с авенсис т27

Публикувано на: 01 Мар 2017 00:24
от Toyota Yarispz
днес ходих за смяна на масло и маслен филтър( купих я "обслужена" но за лично спокойствие :) ) и преди да влезе в работни температури е самолет... малко извън темата смених и филтър на купе, старият беше в отчайващо мърляв може би никога не сменян boxed.gif . Също днес минах през Тойота Пазарджик, обясних за проблема и че не отчита никакви грешки, отговориха ми "карай така и като светне ела да я видим"!!!
Решил съм профилактично да почистя тия дни ЕГР и SCV клапи. Също забелязах че като загрее си променя звука, също ми прави впечатление че като си сложа ръката на ауспуха изгорелите казове са много горещи до степен да се изгориш boxed.gif .
Специално дюза засега изключвам, защото преди 4-5 дни преди да я взема я гледаха и тойота и казаха че стойностите и на 4-те клонят към нула ( за 300-400км не вярвам да замине ),сутрин пали като часовник,не пуши и на студен и загрял двигател държи обороти...
Препоръчайте читав майстор за Пазарджик, може и в София

интересен проблем с авенсис т27

Публикувано на: 01 Мар 2017 07:10
от slowtraveler
Изкарай я на магистрала и я настъпи за половин час (над 2500об/мин - ако имаш възможност - 140-150км/ч)... Нещо ми прилича на започнала регенерация...

интересен проблем с авенсис т27

Публикувано на: 02 Мар 2017 20:27
от Toyota Yarispz
така днес бях по майстори....
според бивш майстор от Тойота Пазарджик прекъсва някой цилиндър (ако е така явно по оборотомера не може да се разбере защото не играе и при подаване на газ реагира мигновенно), закачи я на някаква бош диагностика(нямаше никакви грешки за четене) и според него има проблемна дюза( не видях да показва някакви стойности на инжекторите)., дотук съм склонен да вярвам ,обаче каза че в гаража имал авенсис с 4-нови дюзи и не могли да го нагласят та .... boxed.gif .
Търсих някой да види клапана за високо налягане но ударих на камък-по сервизите като чуят профилактично почистване на същия и на егр-а и ток ги лови. Тъй като имах съмнения проблема да не е в дпф-филтъра или друго запушване , заредих бардал 6в1 и навъртях 100км в обороти 2500-3200 като ефекта беше нулев .... Оттам директно в тойота, дадоха ми час за диагностика другата седмица, като не съм се отказал да почистя егр и клапан високо налягане. Ако варианта отиде на заминал клапан влизам в размисъл ,. а именно как преди 7-8 дни колата беше в перфектно здраве и двигателя мъркаше (и дюзите бяха с перфектни показатели) и за има-няма 250-300км стана кочина, в смисъл тия денсо бангии толкова ли са нежни и т.н. :censored: :censored: :censored:

интересен проблем с авенсис т27

Публикувано на: 02 Мар 2017 20:42
от slowtraveler
Колега, моля попълнете 'Местоположение' в профила си съгласно правилата на форума...

По въпроса - как ти е турбината?

интересен проблем с авенсис т27

Публикувано на: 02 Мар 2017 22:13
от мехаННика
При заводска гаранция от 100 х км може да разчиташ на всички Денсо бангии до 250-300 х км, естествено при правилна експлоатация, обслужване и т. н. Не знам за Бош. Твоя на колко е?

интересен проблем с авенсис т27

Публикувано на: 02 Мар 2017 22:25
от Toyota Yarispz
Ами пак според майсторите в Тойота Пазарджик турбуто беше добре миналата седмица.,и сега преди да стигне датчика за температурата до средата ,колата е самолет boxed.gif
автомобила го взех на 144000км по километраж., първа рег. 06.2009г в италия, 11.2012г. на 59000км е била за някакво обслужване пак в италия и след това и се губи историята, август2016 е в Бълагария .
Казвам че са денсо бангии защото имам ярис ТС 1800сс , който на 15000км и в гаранция похарчваше масло тойота,след като смених маслото пак го харци но в порядъка 1-15л на 10000км.,да не говорим че преди две години за първи път го карах зимата и му се прецака заден абс .....

интересен проблем с авенсис т27

Публикувано на: 02 Мар 2017 22:58
от Toyota Yarispz
ако се губи някой цилиндър как би трябвало да изглеждат оборотите на колата.., имам една китайска диагностика която отчита моментните стойности в цифре, докато оборотомера на колата на празен ход е закотвен( и на студен и на топъл двигател) ? На бензинка съм имал проблем с избила блок бубина и там оборотите ми играеха и при подаване на газ имаше замисляне, докато Авенсиса реагира светкавично unsure.gif

интересен проблем с авенсис т27

Публикувано на: 02 Мар 2017 23:15
от slowtraveler
Ами ако се губи 'лекичко' двигателя може да компенсира с другите цилиндри, но сигурно ще се усеща като работа на три цилиндъра...
И вероятно ще се види на диагностиката..

интересен проблем с авенсис т27

Публикувано на: 03 Мар 2017 08:04
от Freedom
Някой закачи ли се да види налягането в рейла когато придърпва?

интересен проблем с авенсис т27

Публикувано на: 03 Мар 2017 21:01
от Toyota Yarispz
Във вторник имам час в тойота и предполагам че ще погледната как е налягането в комън рейла , ако не се сетят аз ще искам. Сега я карам на сравнително къси разтояния и не успява да вдигне работна температура, и работи перфектно като за студен двигател, да не кажа че мърка и е по-тиха от бензиновия ярис(който е на реални 80к) boxed.gif

интересен проблем с авенсис т27

Публикувано на: 03 Мар 2017 21:03
от Toyota Yarispz
Да попитам нормално ли е за 700-800км да не изпушила нито един път ?