Страница 1 от 1
Lexan?
Публикувано на: 28 Фев 2005 22:32
от dimd00d
Някой да е пробвал да прави предно/задно стъкло от Lexan (или подобен поликарбонат). Интересува ме колко е сложно нагряването и огъването на стъклото, така че да си застане на мястото?
Предварително благодаря
Публикувано на: 01 Мар 2005 07:50
от PAKETA_1
tuka edin pish si pravi windshield za lodka i sam siguren che shte raboti i za kola...samo triabva da si napravish matrica
http://www.glen-l.com/weblettr/weblette ... ield1.html
obache tam ne nagriavat samiat lexan, toi bi triabvalo da izdarji stresa tai kato radiusa na ogavane ne mnogo goliam (i ako a samo edin)
...i nagriavane po princip ne se preporachva...ako shte nagriavash obache triabva da e plavno i da ogavash savsem plavno za da dadesh vreme na polimernite verigi da se relax-vat...ako oganesh prekaleno barzo bez da si nagrial dostatachno gankata shte pobelee i niama da e prozrachna...Lexan SP ima glass-transition temperature of 126-128C koeto znachi che pod tazi temperatura materiala ima staklovidni svoistva i ne mojesh da go ogavash...ako pitash mene vzemi parvo i probvai na malko parche lexan i vij kolko triabva da se nagree i ogane ...
Mnogo o
Публикувано на: 01 Мар 2005 18:01
от dimd00d
Благодаря за отговора. То се оказа че lexan-a който имаха (Exell D за страничните и Margard за предното стъкло) са устойчиви на огъване и няма проблем да се обработват и студени.
Публикувано на: 01 Мар 2005 19:03
от PAKETA_1
Lexana e mnogo ustoichiv no ne e mnogo tvard (zaradi koeto e ustoichv vsashtnost) taka che se nadraskva mnogo lesno...dori i da go vzemesh s "scratch resistant layer" pak ochakvai sled vreme da se poiaviat problemi...a mejdu drugoto ti teglo li iskash da spestish ili ne ti se davat pari za normalno staklo??? za predno staklo e hubavo da slojish po debela ploskost - pone 5mm
Публикувано на: 01 Мар 2005 19:30
от Гост
За пестене на тегло естествено, то инак scratch resistant (margard) ми излезе по-скъп от нормалното стъкло. И него го взех 3мм и вероятно може да се наложи да се сложи поддържаща планка и в средата за да не го мачка вятъра (въпреки че според представителите на GE 3мм е ок за предно стъкло). MR който е гарантиран доживотно за надраскване май не може да бъде топлоформован и е само за прави плоскости.
Публикувано на: 02 Мар 2005 01:08
от ugabuga
e pa sloji pravi ploskosti kato na nascar. kvo tolkova

ne znam chistachkite kak shte rabotiat sled tova obache.
Публикувано на: 02 Мар 2005 01:24
от dimd00d
Ами ако ми кажеш как точно ще застане предно стъкло в една плоскост и да не ми духа отстрани - няма проблем
