Страница 19 от 27

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 02 Окт 2018 21:16
от Porchev
Благодаря ти, ще опитам с usb кабела 😁

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 17 Окт 2018 22:40
от arnau4kov
Някой знае ли каква е цената за 1вото обслужване(15,000км или 1година) на CHR-a? Става въпрос за София.

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 05 Ное 2018 10:15
от Petrarca78
Здравейте момчета,

няколко бързи въпроса - скоро мисля да си поръчаме CH-R - клас Classy - което е най-високо ниво на оборудавене. Ходих в представителството на Цариградско , където някакъв момък ме увери, че вече всички са LED версия по отношение на фарове, стопове и т.н.
Питането ми е по скоро вече към собствениците на колата - по отношение на вътрешните и външните аксесоари - има ли смисъл да се поръчват към модела или могат да се намерят алтернативни варианти на по ниски цени.
Изчетох цялата тема - направи ми впечатление ентусиазма на JulianoG - по отношение на цялостната " обработка " на колата ( честно аз самият няма да имам нерви за това ) - както и да е :)
В случая - по отношение на допълнителните аксесоари :
- за екстериора:
багажните греди за тавана - дали е възможно да се намерят алтернативи .
монтажния кит TRK - не включва резервна гума - следва ли задължително да бъде закупена от тойота или пак могат да се намерят алтернативи ( цената в представителството е 970 лв )

- за интериора
всички допълнителни джаджи необходими за евентуално монтиране на таблет или монитор за задните седалки - някой дали е гледал за алтернативни такива. - оригиналните излизат доста скъпички :)

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 05 Ное 2018 11:17
от biro
По-добре си поръчай аксесоарите отделно, в противен случай стойността на автомобила по фактура нараства, а от там и застрахователната премия.
Греди за тавана със сигурност има алтернативни, звъниш на представител на Туле примерно и искаш оферта.

Резервна гума тип патерица върви заедно с кора за монтаж и повдига нивото на багажника с около 10см. От там багажникът става по-малък, мисля че около 280 литра. Разбира се можеш да сложиш патерицата и без кора, но дъното на багажникът няма да е равно.

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 05 Ное 2018 11:46
от Petrarca78
За аксесоарите - ясно - благодаря за съвета :)

А вие как сте решили проблема с резервна гума ( патерица ) - просто я търкаляш в багажника ?

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 05 Ное 2018 13:12
от biro
Като другаря Сталин: нямам гума - нямам проблем tooth.gif

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 12 Ное 2018 08:35
от Petrarca78
А някой дали е проверявал - възможно ли е да се изкара N1 сертификат за CHR-a ? Едно приятелче ми каза, че за Форд Куга - разкарали само за регистрацията коланите - минали я със сертификат N1 и после пак са ги монтирали ?

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 12 Ное 2018 09:23
от slowtraveler
И после с гумичката - триеш написаното в талона 3+1 и го поправяш на 4+1... ???
Или пък ако недай си боже стане ПТП с човек на това място - плащаш като поп защото нямаш застраховка?
Освен това - с 'проектираните' закони за 2019 ще ти излезе ли сметката?
Общо взето - почти всеки автомобил може да бъде регистриран N1 - просто трябва да отговаря на изискванията, като основното от това е теглото на пасажерите (усреднено разбира се) спрямо общата товароносимост да бъде под определен процент...
Затова и правят хватката - когато теглото на хората (например 5х75кг) / (товароносимост например 700кг) е над процента, махат единия колан и 'възможността за 4-ти пасажер' и сметките стават 4х75 / (същата товароносимост) и вече процентът е друг - от там вече влиза в 'правилата'...

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 12 Ное 2018 10:20
от peterhr
Регистрацията като N1 е само първата стъпка (и най-малката стъпка) от дългия път за връщане на ДДС.

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 12 Ное 2018 10:35
от slowtraveler
ДДС-то лесно се приспада/връща, ама има едни подробности, че след това при продажба на автомобила пак трябва да го начислиш/платиш (да, на продажна цена, ама за автомобил, за който веднъж е възстановен ДДС вече се гледа по-детайлно как е определена продажната цена) ... Тъкмо в петък се занимавах с това...

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 12 Ное 2018 10:55
от peterhr
Имах предвид, че повечето регистрирани по ДДС автомобили са на малки фирми, дейността на които е трудно доказуема за ползването на "обикновен лек" автомобил за фирмени цели. Не е невъзможно, зависи колко е добър счетоводителя.

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 12 Ное 2018 11:26
от Petrarca78
Това също ми е интересно ( макар че въпроса ми по отношение на N1 беше във връзка с по-ниския данък на автомобила ).
По отношение на ДДС-то - проблема е, че всъщност CHR-a го водят лек автомобил ( без право на данъчен кредит ) , освен в няколко строго определени случая ( таксиметрови услуги, СОТ, рент а кар и т.н ). Тоест - за фирма с основна дейност извън упоменатите - може да мине на директен разход, да си намалиш печалбата в края на годината , но не и да ползваш ДДС-то.
Нали така :) ?

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 12 Ное 2018 12:07
от slowtraveler
E N1 не е обикновен лек автомобил, а е лекотоварен.. Съответно ДДС се възстановява без проблем за която и да е фирма, регистрирана по ДДС, стига както казва peterhr да обосновеш нуждата от точно такъв автомобил...
При нас без да сме СОТ нито таксиметрова фирма без проблем обосновахме нуждата от два автомобила, за които се възстановява данъчен кредит - Опел Зафира (не е N1, но е 7-местна) и Фиат Добло...
Така, че формално погледнато - и с CH-R може да стане (стига наистина фирмата ти да има нужда от автомобил N1)... Но дали ще има смисъл е друг въпрос.
Както споменах - проекто-закона за местните данъци и такси го гласят така, че да отпаднат привилегиите, с които например Поршета (или CH-R) се регистрират N1 и вместо 1500лв данък, плащат 12лв.... Т.е. се очаква да нямаш никаква полза от такава регистрация от следващата година...

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 12 Ное 2018 12:51
от biro
На хибридния C-HR данъкът е 57лв/г.
Не-хибриден ли ще купуваш та си се притеснил за данъци?

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 12 Ное 2018 14:24
от Petrarca78
Твърдо хибрид :) - Не бях проверявал данъка :)
Просто си мисля за евентуални подводни камъни, каквито със сигурност има :)
За ДДС-то няма да споря ( Доблото и Зафирата минават без проблем за лекотоварни и без да им махаш коланите ).